2020-02-29, 17:02
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du skrev i en tråd, "Dagen jag fick betalt...", den 27/10-19. Inlägget du skrev handlade inte om att du fick betalt för att massera en tjej. Du fick betalt för att knulla en väldigt tjock kvinna som var desperat! Hon var desperat kan jag förstå!!!

Läser även en del av dina andra inlägg och ser vilken otrevlig person du kan vara om du inte får de svar du förväntar dig.
Måste kännas väldigt skönt att gömma sig i det anonyma internet när man vräka av sig en massa spydigheter.
IRL är du säkert inte lika självsäker.

Förväntar mig att läsa recensionen om när du har sex med 4-5 tjejer. Skall bli intressant

Det unnar jag inte en sån byracka som dig ska du veta. Men en sak är säker, det får aldrig du uppleva.
Citera
2020-02-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Läser även en del av dina andra inlägg och ser vilken otrevlig person du kan vara om du inte får de svar du förväntar dig.
Måste kännas väldigt skönt att gömma sig i det anonyma internet när man vräka av sig en massa spydigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Det unnar jag inte en sån byracka som dig ska du veta. Men en sak är säker, det får aldrig du uppleva.

@clevernickname Kan inte göra annat än att intyga din bild. Det är sällan några trevliga ord och ofta även helt obett.
@FindAway Jag tror att du precis bekräftade hans bild...
Citera
2020-02-29, 21:03
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
@clevernickname Kan inte göra annat än att intyga din bild. Det är sällan några trevliga ord och ofta även helt obett.
@FindAway Jag tror att du precis bekräftade hans bild...

Nu vet jag inte var du kom in i bilden, men jag kan ju säga att då jag blir anklagad för att ljuga om mina upplevelser, då åker taggarna ut.
Jag har skildrat mina FKK resor, jag har recenserat thaibrsök, vari ligger det otrevliga där?

Och det jag har berättat för er som tvivlar kan jag svära på är sanning.
Men ok, fortsätt ni att tala om era fantastiska besök som ebbar ut i en avrundning.
Jah ska inte störa er längre, om ni inte hoppar på mig igen, för då vässar jag pennan det kan ni ge er fan på.
Citera
2020-03-01, 23:18
Medlem
Zz ingen bryr sig om era upplevelser vare sig de är sanna eller ej. Gå till recensionstråden eller PM om ni är envis nog att bevisa vem som är kungen bland thaihoror.

OT: Nojjar ni er aldrig över vart kondomen tar vägen de gånger den används?
Citera
2020-03-02, 06:51
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
Zz ingen bryr sig om era upplevelser vare sig de är sanna eller ej. Gå till recensionstråden eller PM om ni är envis nog att bevisa vem som är kungen bland thaihoror.

Nej
Citera
2020-03-02, 16:26
Medlem
Citat:
På en del ställen är däremot massöserna noga med att man tar med sig kådisen ut och dumpar för att slippa ha sådant i salongens sopor.
Citera
2020-03-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
På en del ställen är däremot massöserna noga med att man tar med sig kådisen ut och dumpar för att slippa ha sådant i salongens sopor.

Har även varit med om det motsatta. jag ville ha med mig den fyllda kondomen för att inte lämna några spår.

Thaitjejen tittade på mig som om jag kom från yttre rymden. Fick förstås kondomen men hon undrade nog varför jag ville ha den.

Numera så är det sällan jag gör det. Tar tjejen hand om den så är det bra vill hon jag tar med den så göra jag det.
Citera
2020-03-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Thaitjejen tittade på mig som om jag kom från yttre rymden. Fick förstås kondomen men hon undrade nog varför jag ville ha den.
"Jag arkiverar alla hemma i den ordning de fylls." hade väl varit ett bra svar på en undrande blick?
Citera
2020-03-02, 16:58
Medlem
Citat:
"Jag arkiverar alla hemma i den ordning de fylls." hade väl varit ett bra svar på en undrande blick?

Det skulle jag ha sagt . Och samtidigt dra upp mobilen och tagit ett kort på henne!
Citera
2020-03-02, 18:12
Medlem
Citat:

Bäst för alla torde väl vara att de lindar in den i papper och relativt omgående spolar ner den i toaletten....
Citera
2020-03-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongerman
Bäst för alla torde väl vara att de lindar in den i papper och relativt omgående spolar ner den i toaletten....

Spola ALDRIG kondomer i toaletten.

Bortsett från att du får plast i miljön och gör ett h-vete för personalen på renhållningsverket och maskinerna där så riskerar du att proppa igen ditt eget avlopp.

Kul att förklara det för rörmockaren...
Citera
2020-03-02, 18:59
Medlem
Citat:
Zz ...
Man kan lägga kondomen i en svart hundbajspåse och sen kasta den i en vällfylld behållare för hundlatrin som snart ska tömmas. Det känns ganska säkert...
Senast redigerad av immse 2020-03-02 kl. 19:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in