Citat:
Ursprungligen postat av
AnyOnes
Är det ovanligt att det erbjuds mer än bara ett simpelt HJ? Blev ju rätt fundersam om man skulle ta en svängom till en helt slumpmässigt utvald salong som jag inte har sett på TMG. Såg en riktigt snygg tjej där.
Är ung och inte tjock om det spelar roll, och ser inte allt för dum ut. Det kanske gör de mer villiga till mer än om man är 70 år med ölmage
Ska du besöka en av de populärare salongerna i Stockholm gäller i regel följande.
• Du kan få precis vad du vill om du kan betala för det. (Priserna som är okej för oss att betala och som tjejerna accepterar -hellre än inga pengar alls- har diskuterats rätt ofta, ca HJ 200-300, BJ 300-500, BTB 500-800, FS kring 1000, men visst är tjejen värd 1500 kr för FS så är det upp till dig)
• Var hel och ren med ett trevligt uppförande.
• Om de kommer med skambud så pruta, men vänligt med glimten i ögat. Funkar oftast med ”oj jag har bara 1000 kr med mig i kontanter. Nej jag har inte Swish...” (Se ovan)
• Ta av kalsongerna, var helt naken på madrassen när massagen ska börja. Om du har kalsongerna på tror de att du är snut (de får ju inte uppmuntra till brott) Zlatan i söderläge ifall massösen kliver på din rygg är det inte skönt om byxormen kläms under magen.
Lycka till!