2019-01-09, 07:50
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
En salong använder prostatamassage i "medicinskt syfte", bl.a. för att bota potensproblem. Massösen jag talade om att de var öppna med det och att det till och med stod på hemsidan. Inget jag hittat, men de kanske har tagit bort det? Mitt intryck var att behandlingen inte hade något med extratjänster att göra.

Inte helt fel. I de allra flesta länder ingår prostataundersökning i vanliga hälsokontroller. Det har hänt mig en gång i det här landet och det var en doktor från ett annat land. Prostatakontroll anser jag är viktigt, speciellt som vi har en ganska hög andel som drabbas av prostatacancer.
Jag fick också ett finger uppstoppat i röven av läkaren när jag sökte vård för ryggont, men det gick snabbt å kändes otrevligt. Vad jag förstår av inläggen här så innebär prostamassage nån typ av invändig onani.
Citera
2019-01-09, 08:58
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag fick också ett finger uppstoppat i röven av läkaren när jag sökte vård för ryggont, men det gick snabbt å kändes otrevligt. Vad jag förstår av inläggen här så innebär prostamassage nån typ av invändig onani.
Moon River
Citera
2019-01-09, 15:28
Medlem
Är det ovanligt att det erbjuds mer än bara ett simpelt HJ? Blev ju rätt fundersam om man skulle ta en svängom till en helt slumpmässigt utvald salong som jag inte har sett på TMG. Såg en riktigt snygg tjej där.

Är ung och inte tjock om det spelar roll, och ser inte allt för dum ut. Det kanske gör de mer villiga till mer än om man är 70 år med ölmage
Citera
2019-01-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Är det ovanligt att det erbjuds mer än bara ett simpelt HJ? Blev ju rätt fundersam om man skulle ta en svängom till en helt slumpmässigt utvald salong som jag inte har sett på TMG. Såg en riktigt snygg tjej där.

Är ung och inte tjock om det spelar roll, och ser inte allt för dum ut. Det kanske gör de mer villiga till mer än om man är 70 år med ölmage

Bryr de sig inte alls om. Det handlar om pengar.
Citera
2019-01-09, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Bryr de sig inte alls om. Det handlar om pengar.

Ok! Tänkte för jag hade en kompis som var eskort och hon gjorde inte allt med såna hon dömde som allt för oattraktiva.

Men som svar på det första? Är det vanligast att de enbart erbjuder HJ eller att de erbjuder mer också?
Citera
2019-01-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ok! Tänkte för jag hade en kompis som var eskort och hon gjorde inte allt med såna hon dömde som allt för oattraktiva.

Men som svar på det första? Är det vanligast att de enbart erbjuder HJ eller att de erbjuder mer också?
Som svar på det första, det hänger på tjejen så det enda som kan sägas är det vanliga mantrat: ut och testa, är du i Stockholm är det vanligt att kunna få mer. Jag tror däremot att lite, och då menar jag lite, underlättar det sett till tjänsteutbudet om man är någorlunda välskött till det yttre och framför allt sett till hygienen. Men grunden i förhandlingarna är alltid pengar.
Citera
2019-01-10, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Som svar på det första, det hänger på tjejen så det enda som kan sägas är det vanliga mantrat: ut och testa, är du i Stockholm är det vanligt att kunna få mer. Jag tror däremot att lite, och då menar jag lite, underlättar det sett till tjänsteutbudet om man är någorlunda välskött till det yttre och framför allt sett till hygienen. Men grunden i förhandlingarna är alltid pengar.
Instämmer.Men man bör också uppträda vänligt och respektfullt.För din egen skull ska du också verka självsäker och inte visa du är nybörjare.Då försöker de ta högre pris.
Citera
2019-01-10, 08:01
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Ska du besöka en av de populärare salongerna i Stockholm gäller i regel följande.
• Du kan få precis vad du vill om du kan betala för det. (Priserna som är okej för oss att betala och som tjejerna accepterar -hellre än inga pengar alls- har diskuterats rätt ofta, ca HJ 200-300, BJ 300-500, BTB 500-800, FS kring 1000, men visst är tjejen värd 1500 kr för FS så är det upp till dig)
• Var hel och ren med ett trevligt uppförande.
• Om de kommer med skambud så pruta, men vänligt med glimten i ögat. Funkar oftast med ”oj jag har bara 1000 kr med mig i kontanter. Nej jag har inte Swish...” (Se ovan)
• Ta av kalsongerna, var helt naken på madrassen när massagen ska börja. Om du har kalsongerna på tror de att du är snut (de får ju inte uppmuntra till brott) Zlatan i söderläge ifall massösen kliver på din rygg är det inte skönt om byxormen kläms under magen.

Lycka till!
Citera
2019-01-11, 09:02
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ska du besöka en av de populärare salongerna i Stockholm gäller i regel följande.
• Du kan få precis vad du vill om du kan betala för det. (Priserna som är okej för oss att betala och som tjejerna accepterar -hellre än inga pengar alls- har diskuterats rätt ofta, ca HJ 200-300, BJ 300-500, BTB 500-800, FS kring 1000, men visst är tjejen värd 1500 kr för FS så är det upp till dig)
• Var hel och ren med ett trevligt uppförande.
• Om de kommer med skambud så pruta, men vänligt med glimten i ögat. Funkar oftast med ”oj jag har bara 1000 kr med mig i kontanter. Nej jag har inte Swish...” (Se ovan)
• Ta av kalsongerna, var helt naken på madrassen när massagen ska börja. Om du har kalsongerna på tror de att du är snut (de får ju inte uppmuntra till brott) Zlatan i söderläge ifall massösen kliver på din rygg är det inte skönt om byxormen kläms under magen.

Lycka till!
. "Byxormen" ni som är erfarna TM brukare hur brukar ni placera den när ni lägger er på mage? Lägger ni den rakt upp mot naveln eller rakt bakåt under pungen eller åt sidan så den kan"Titta fram" när den "Växer till sej" . Om man har vrålstånd när man vänder sej på rygg får man automatiskt frågan om Extra då?
Citera
2019-01-11, 11:19
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
. "Byxormen" ni som är erfarna TM brukare hur brukar ni placera den när ni lägger er på mage? Lägger ni den rakt upp mot naveln eller rakt bakåt under pungen eller åt sidan så den kan"Titta fram" när den "Växer till sej" . Om man har vrålstånd när man vänder sej på rygg får man automatiskt frågan om Extra då?
Tyckte jag var rätt pedagogisk.
Citat:
Zlatan i söderläge ifall massösen kliver på din rygg är det inte skönt om byxormen kläms under magen.
Ett praktstånd när du vänder dig på rygg skadar aldrig, men går du till en dam som erbjuder extra så lär du få frågan oavsett.

Så länge du inte får avbrott så han ligger där som en slak fläskfilé och sladdrar när hon försöker väcka den till liv så. Ingen gillar en Viklund.
Senast redigerad av Fidelio69 2019-01-11 kl. 12:10.
Citera
2019-01-11, 13:28
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ni som är vana thai besökare.
Funderat på en grej. Drar ni av er hela paketet direkt i salongen eller spar ni kalsongerna?
Jag tänker, kan det inte ge fel signaler till thailändskorna om man gör sig helt naken på en gång? Jag menar alla är ju inte för det där extra, finns ju de som endast ägnar sig åt seriös massage. Men samtidigt vill man ju ta av sig allt för att visa att man själv är sugen? Svår sitts.
Om du skulle fråga om du kan ta en dusch innan massagen så kommer du att vara naken på ett ganska naturligt sätt inför massagen. Skulle faktiskt gissa att det i vissa fall hade uppfattats som en konstig signal om du började klä på dig igen.
Citera
2019-01-11, 22:20
Medlem
Diskussionen om att ta med klocka och telefon eller ej in på salongen, tar jag ned hit. Själv har jag en ganska så dyr klocka. Thaidamerna stjäl inte säger de flesta, men kan det ge andra signaler, t ex att de tror att jag är en tät knös och därför hugger till med orimliga priser för sina extra tjänster då de ser gulduret på handleden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in