Citat:
Ursprungligen postat av
Durial321
Hej, har bestämt mig för att göra en hårtransplantation och har kollat in en klinik som heter Nordichair som verkar bra. Har inte sett så mycket dåligt alls om den och mycket bra grejer. Såg att dom också gjorde operationer i Istanbul men vill vara på säkra sidan och göra den i Stockholm, känns som det kan vara lite ”Man får vad man betalar för” och vill bara göra det här en gång så vill göra det rätt. Så undrade om nån har haft någon erfarenhet med den här kliniken? Har också kollat in Poseidon kliniken i Stockholm. Men skulle vilja ha en andra åsikt.
Tack
Har varit hos dom på konsult. Valde att inte göra det, fick dåliga vibbar. Tyvärr kom jag inte ihåg vad som fick mig att avstå. Jag gjorde bakgrundskontroller så det kan vara något där. Ägaren/chefen som jag prata med har jag för mig var trevlig.
Dom visar dock mycket före och efter resultat. Om du gör det hos dom i Sverige så har du fördelen att dom lär föra dig till Svensk sjukhus om något går snett.
Tänk på att rekommendationer på nätet oftast är fejk, detsamma gäller kritik. Det pågår tydligen krig där nere i Turkiet där dom smutsvarandra varandras kliniker. Det var en klinik eller agent som fanns på Flashback som försökte lura i oss att han var vanlig person och pratade gott om en klinik.
Tänk på också att det är ingen utbildad som gör operationen utan det är tekniker som dom kallas det är därför dom ligger lågt i pris.
Jag följde 2 stora internationella hårforum och 1 sida där alla internationella proffs är listade.
Har hittat en i Turkiet som ska vara oslagbar och internationellt erkänd. Tyvärr är det tekniker där också som gör jobbet under övervakning.
Jag kommer göra det där så småningom.
Just nu har jag valt att ha peruk som anpassat efter mig. Var länge emot det men det ser sjukt naturligt ut och du riskera inte att skada dig. Där jag går hos, har många patienter från misslyckade håroperationer.
Berätta gärna hur det gick.