Citat:
Ursprungligen postat av
Bumpen45
Och nej - Jag mår inte bra. Och jag beskyller transplantationen för det. För innan transplantationen mådde jag betydligt bättre. Make sence?
Men du mådde inte helt bra innan heller som jag tolkar det, så du kanske påverkas mer än du borde. Det stadium du är i nu kallas "ugly duckling phase" av en anledning sitt lugnt i båten som de andra sa i din tråd. Kommer bara att bli bättre.
Och även fast du kanske fick en HT av lägre kvalité så är det ingen anledning att gå på en smutskastningskampanj och avråda allt och allt från HT. Tekniken har gått framåt och det finns många seriösa aktörer som levererar bra resultat idag.
Man kommer inte lida av en HT vid 50 såvida man har gjort sin research och har realistiska förväntningar. Man kan få ett ganska bra hum om hur mkt man kommer förlora genom att se på sin far och morfar. Sedan resonera kring hur mkt man själv har förlorat och därefter lägga upp en plan med kirurg för att lämna rum åt eventuellt framtida håravfall. Kort sagt man gör inte sin NW3 till en NW0 och förbrukar hela sitt givarområde om ens far är NW7 då får man skylla sig själv