2020-03-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enorm
Jag utgår ifrån att detta är kontrollerat.

Då får jag läsa igen för det var inte min tolkning
Citera
2020-03-01, 17:32
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Som MGM målas upp härinne borde det finnas en uppsjö ytterligare kvinnor som denne kan tänkas haft vid sidan av.

Får inte känslan av att det är så dock. De två som exemplifierats tror jag - som ngn annan härinne också var inne på - mest utgjorde svepskäl från MGM då han var trött på tjat kring detta - i det sammanhang det nämndes.

En aning märkligt om det inte finns fler oavsett.
SD har gett inviter till flera men de var inte intresserade, vilket är ganska lätt att förstå.
Förutom HD och LW som verkade vara galna i honom så tror jag att han hade rätt svårt att få kvinnor.
Citera
2020-03-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
Säkert hade ett kontaktförbud sänt en tydlig signal till Lena, men SD blev ju inte heller direkt våldtagen av Lena. Hade öppnade ju radiokanalen för Lena, och underhöll möjligheten för henne att kontakta honom. Han var ju väldigt on/off mot henne istället för att hålla en konsekvent linje mot henne själv. Och avbryta dialogen. Han är ju en mindfucker, som pysslar med gas lightning etc. Som det passar honom manipulerar han ju omgivningen efter sina egna själviska behov. Så han är inget offer, annat än för sina egna låga begär.
Ja,det är så svårt att sätta sig in i hur de kände och levde.
Han borde ju sett till att fått till ett kontaktförbud på henne.HD kände sig också stalkad av LW.Hon kunde försökt att skaffa kontaktförbud mot denna LW.Det hade antagligen inte varit starka skäl nog för det ändå..
Citera
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Är slasken med sina 14 000 sidor offentligt material? Kan man begära tillgång till denna?
Den är nog inte offentlig.
Bara advokaterna får tillgång till den om jag har fattat rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Menar du tråden så finns det i den tekniska undersökningen samt resultatdelen och menar du djurhåret i LWs hand så är det på samma ställe.

Menade den tekniska undersökningen, men gått igenom nedladdningarna igen. Hade missat:/ Tack för svar=)
Citera
2020-03-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
Säkert hade ett kontaktförbud sänt en tydlig signal till Lena, men SD blev ju inte heller direkt våldtagen av Lena. Hade öppnade ju radiokanalen för Lena, och underhöll möjligheten för henne att kontakta honom. Han var ju väldigt on/off mot henne istället för att hålla en konsekvent linje mot henne själv. Och avbryta dialogen. Han är ju en mindfucker, som pysslar med gas lightning etc. Som det passar honom manipulerar han ju omgivningen efter sina egna själviska behov. Så han är inget offer, annat än för sina egna låga begär.

Någon mer som reagerat på att det i förhören med SD tas upp att han skickat meddelanden/någon länk till Lena ganska lång tid efter hennes död? Kommer ej ihåg exakt när i tiden som det var. Nu tänker jag inte på meddelandena som han skickade under natten efter att hon blev mördad utan senare.
Han nämnde något i stil med att "det här skämtet" eller något liknande hade hon uppskattat.
Citera
2020-03-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Som MGM målas upp härinne borde det finnas en uppsjö ytterligare kvinnor som denne kan tänkas haft vid sidan av.

Får inte känslan av att det är så dock. De två som exemplifierats tror jag - som ngn annan härinne också var inne på - mest utgjorde svepskäl från MGM då han var trött på tjat kring detta - i det sammanhang det nämndes.

En aning märkligt om det inte finns fler oavsett.
Här är en som han försökte med:
(Aktbilaga 145)
FB mess 2018-05-15 Från Stef*n D*vidsson Till T*ss P*ttersson (*=a,e)
Du, jag ska sluta skriva övertydliga och grova inviter till dig. Du är bra. Jag gillar dig. Vil ha dig som kompis.

Så hur många andra har han varit otrogen med, eller försökt med?
Ett av tecknen för en psykopat är sexuell promiskuitet.
Källa: https://www.expressen.se/halsoliv/psykologi/20-tecken-pa-att-du-kanner-en-psykopat/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Eller att barkbitarna skars/pillades bort av GM för att h*n kanske själv skadades och insåg att blodspår fanns på trädstammen?

Nja, att i mörkret kunna uppfatta blodstänk på ett träd?

Men ang märkena på trädet; har själva barkbitarna påträffats?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Har du inte missuppfattat lite?
Totalt hittade de nio trosor med sperma från 3 olika män.
Jag tror inte det stod att det var tre olika i samma trosa.
Jo, i en trosa ar det spermarester från minst två män....

I en undersökt besudling (på bakstycket) påvisades sperma, Analysen visar en blandning av DNA från minst två personer. Resultaten talar extremt starkt för att del av DNA:t kommer från D*vidsson ( Grad +4), om man bortser från möjligheten att det kommer från en nära släkting. Resultaten talar starkt för att del av DNA:t kommer från H*lmqvist (Grad+ 3), om man bortser från möjligheten att det kommer från en nära släkting.

I en annan test på en trosa var det från "flera olika" personer (LW oräknad):

I en undersökt besudling (i grenpartiet) påvisades spenna. Analysen visar en blandning av DNA från flera personer. Resultatet kan på grund av dess komplexitet inte utvärderas för jämförelse mot person.
Citera
2020-03-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Den är nog inte offentlig.
Bara advokaterna får tillgång till den om jag har fattat rätt.

Har för mig att jag läste här i tråden för några dagar sedan att även SD fått ta del av den?
Citera
2020-03-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Även förundersökningsledare.. av kvinnligt kön enl. namn. (1974*)

Intressant, kan du skriva ut namnet eller delar av namnet med stjärnor?
Citera
2020-03-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Ja,det är så svårt att sätta sig in i hur de kände och levde.
Han borde ju sett till att fått till ett kontaktförbud på henne.HD kände sig också stalkad av LW.Hon kunde försökt att skaffa kontaktförbud mot denna LW.Det hade antagligen inte varit starka skäl nog för det ändå..

Ärligt talat alltså, vem skulle tro på att HD känt sig förföljd av LW när hon själv, fullt frivilligt, valde att köpa en lägenhet alldeles bredvid. Alltså självmant flytta till en plats inom synhåll från förföljaren. Föga trovärdigt. Vem förföljer vem, egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in