Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Har du sett om det finns någon Messenger eller annan kommunikation kvällen 14/5-18 i FUP?
Är denna Telegram-chat det enda? Har fått för mig att det skall finnas någon form av begäran av mördaren att hon "ska komma ut ett tag" i någon form av chatt i någon av sociala medier.
Har läst s.156 i Huvudprotokollet och där finns ju viss info, men söker mera konkret där SD uppmanar LW att komma ut, dvs. vad är det som får henne att lämna bostaden kl. 23:23.43 ?
Finns i Huvudprotokollet, Aktbilaga 145 sid 154-157
Lena läser sista chattmeddelandet 23:22, kan SD ha knackat på hos henne utan att meddela att han skulle komma? Jag får inte ihop händelseförloppet om det är Lenas skrik som hörs redan 23:30.
Var SD flyförbannad redan då han eventuellt knackar på? Det skulle ju sammanfalla med tidigare spekulationer här i tråden, att de går iväg och diskuterar för att inte väcka Ar*n.
Jag får uppfattningen att LW var mera PÅ än SD att få till en sista träff innan USA resan. Hon skickar bilden på den hjärtformade kladdkakan och en hjärtemoji om jag inte missminner mig. SD i sin tur svarar slingrande och beger sig istället på träning. Lena fortsätter messa honom i förhoppningen att han ska komma förbi...vilket han sedermera förmodligen sedan oxå gör...utan att först meddela henne...
Var det Lena som inte ville acceptera SD:s hoppfulla återförening med frun under deras kommande resa? Och då slog det tillslut slint för SD? Efter otaliga försök att förklara för henne att det var över mellan dom? Den uppfattningen får åtminstone jag efter att ha läst chatt/telekommunikationen mellan dom båda.