Citat:
Ja, det finns säkert men det är knappast vanligt.
Men du är säkert attraherade av män som genom sina personliga egenskaper och sitt utseende signalerar någon form av status, våldskapital med mera. Jag gissar att du inte är attraherad av blyga, timida, taniga män som du t om skulle kunna brotta ner om du ville? Eller män som är kortare än dig?
Du kanske är det, men ja då är du rätt unik. I övrigt är du kanske inte helt unik men tillhör definitivt undantagen.
Men du är säkert attraherade av män som genom sina personliga egenskaper och sitt utseende signalerar någon form av status, våldskapital med mera. Jag gissar att du inte är attraherad av blyga, timida, taniga män som du t om skulle kunna brotta ner om du ville? Eller män som är kortare än dig?
Du kanske är det, men ja då är du rätt unik. I övrigt är du kanske inte helt unik men tillhör definitivt undantagen.
Varför är det knappast vanligt? Bör ju finnas fler kvinnor som inte vill ha någon relation, men ändå tillgång till bra sex? Vilket jag inte tror att man får med slumpvisa krogragg...
Jag har lite svårt att svara på vilka män jag attraheras av då jag inte till fullo förstår vad du menar med status, våldskapital med mera? Ge gärna exempel så kan jag lättare svara på det
Mannens status vet jag inte så mycket om, då jag inte vill veta så mycket om hans privatliv, då jag inte har någon nytta av den informationen. Däremot luskar jag såklart för att i möjligaste mån veta att det är en man som inte skulle utgöra en fara för mig, så försöker kolla hur han är som person. Blyg och timid är inte dumt, är ganska blyg och introvert själv, så det funkar fint för att ha sex med en sån man. Någon tanig man skulle kännas lite skevt bara för att jag själv inte är särskilt smäcker i min figur, vill ju inte att han ska gå av på mitten då vi har sex
Men skulle inte störa mig ifall jag vore mera normalviktig.Män som är kortare än mig funkar hur fint som helst, träffar några såna i nuläget. Det är inte mannens längd som gör attraktion eller inte, det är hur mannen är i sitt sätt och hur bra han matchar mina sexuella preferenser som är väsentligt. Råkar han dessutom ha en trevlig kropp är det ren och skär bonus. Jag kan ju inte begära något jag inte själv uppfyller.