2020-02-29, 19:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Beror väl på när man skaffar barn, träffas man kring 22 -23 år och väntar med barn tills man studerat klart och jobbat några år så har man många år tillsammans som bara par

Äsch. Man tröttnar snabbt på att knulla samma kvinna. Det är ju skittråkigt. Det är de små nyansskillnaderna mellan olika kvinnor som gör knullhobbyn värd att praktisera överhuvudtaget.
Citera
2020-02-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja kk-relationer är möjliga, men många kvinnor vill bli uppvaktade och bjudna. Många män bjuder och får sex i utbyte. Visst det kan vara olika i olika generationer men väldigt många män har betalat för sex på ett eller annat sätt.

Okej, jag varken tillhör dom kvinnor som gillar uppvaktning eller känner någon som vill ha det så, så baserat mitt svar på det Jag föredrar raka rör och klara besked.
Citera
2020-02-29, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast de gäller ju bygg- och restaurangbraschen också. Inte förbjuder man dessa. Sedan är för långtgående regleringar inte heller bra på en laglig sexmarknad. Då kommer återigen underjordisk prostitution att blomstra. Det bästa är en avkriminalisering. Det finns inga belägg på att sexmarknaden ökar vid en avkriminalisering.

Regleringarna inom restaurang- och byggbranschen är ju pågående non stop.

Jag postade intervjuer med tyska poliser och folk i branschen tidigare i tråden som vittnade om att den svarta marknaden i Tyskland är lika stor som den lagliga och att den började växa efter avkriminaliseringen. De vittnade också om att sexmarknaden ökade efter avkriminaliseringen i och med att antalet sexköpare ökade och därmed inresta prostituerade från öst.

Citat:
Erkänn nu - du är bara rädd för att gubben sja hoppa över skacklarna, om du nu har någon. Och visst vore det hemskt om vissa svenska män vore glada och nöjda för en gångs skull? Nej, det måste ni sabba. Därför så kommer vi att sabba så mycket vi kan för er också. Ni har slagit sönder samhällskontraktet så skyll er själva för allt ni kommer att drabbas av framöver.

Vilken känslostyrd överspänd sörja.

Vad fick dig att tro att jag diskuterade vissa svenska mäns välmående? Ibland får jag för mig att du knappt håller ihop psykiskt, att du är på gränsen till sammanbrott hela tiden. Överarbetad?

Och återigen - VEM ÄR "NI"?
Citera
2020-02-29, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det är väldigt få män som kan det. För de allra flesta gäller de tre alternativ jag listade.

Ber dig vänligt att förklara det för mig, då jag inte ser det i min omgivning

Tänker att det måste vara lättare att ordna en kk-relation (såvida det är enbart sex man söker) som kostar gratis än att betala vad det nu kostar att köpa sig en timme av en sexsäljare? Särskilt om mannen ifråga har låg inkomst, då har han troligen sällan råd att köpa sex...
Citera
2020-02-29, 20:11
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Efter 5-6 år i relation brukar aktiviteten sjunka till 2-3 gånger i veckan åtminstone om de har småbarn , de första åren ligger nivån betydligt högre

Prova 2-3 ggr per år så kommer du nog närmare sanningen.
Citera
2020-02-29, 20:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja det stämmer, du svarade med "könsobalansen" osv och jag svarade på det inlägget. Skyll inte på mig när det är du som rör till det.

Madonnans värde kommer aldrig sjunka i familjelängtande mäns ögon. Män är ju inte kända för att vilja gifta sig och skaffa barn med en kvinna som köpts och blivit påsatt av tresiffriga antal män.

Nu finns det ju inga madonnor i Sverige längre. Alla svenska kvinnor som haft sex med mer en man kan räkna med att deras värde sjunker om det kommer hit några hundra rumänskor och erbjuder männen sex.
Citera
2020-02-29, 20:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Okej, jag varken tillhör dom kvinnor som gillar uppvaktning eller känner någon som vill ha det så, så baserat mitt svar på det Jag föredrar raka rör och klara besked.

Det är många som säger så men långt ifrån alla som verkligen lever efter det. De flesta tjejer är sexsäljare.
Citera
2020-02-29, 20:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du tror att de nigerianska eller rumänska kvinnorna har någon form av relation med män som ringer på deras annonser
De flesta kvinnor som slutat att sälja sex har inget gott att säga om sina kunder

"Som slutat"

Det säger det mesta.

Kvinnor har dessutom en tendens att skambelägga sexbranchen när de själva blivit för gamla och fula för att kunna tjäna pengar på den. Pamela Anderson är ett känt exempel på detta.
Citera
2020-02-29, 20:38
Medlem
[quote=hardusettminapa|70479314]Prova 2-3 ggr per år så kommer du nog närmare sanningen.[/QUOTE
De som lever i relationer vet att detta inte alls stämmer inte minst för att nu till skillnad från förr kan avsluta relationer där vissa viktiga bitar inte fungerar. Väljer man att leva i en relation som inte är en relation utan bara att man råkar dela bostad får man skylla sig själv om man inte avslutar detta
Citera
2020-02-29, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Nu finns det ju inga madonnor i Sverige längre. Alla svenska kvinnor som haft sex med mer en man kan räkna med att deras värde sjunker om det kommer hit några hundra rumänskor och erbjuder männen sex.

"Men de flesta (18 procent) svarade att de haft mellan 6-10 sexpartners i sitt liv. 13 procent hade haft över 30 sexpartners och 17 procent av de som frågades hade haft 3-5 sexpartners."

https://www.nuntium.se/sa-manga-sexpartners-har-vi-svenskar-var-livstid/

"I studien frågade man över 2000 vuxna från Europa och USA hur många de legat med och kom på så sätt fram till en genomsnittlig siffra. Man kom fram till att européer i genomsnitt låg med sex personer och att amerikaner i genomsnitt låg med sju personer."

https://veckorevyn.com/sex-relationer/ny-studie-visar-sa-manga-sexpartners-har-en-person-i-genomsnitt-haft/

6-7 under en livstid, det är väl vad en prostituerad "ligger" med i veckan.

Folk ligger inte runt så mycket som man tror.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-29 kl. 20:53.
Citera
2020-02-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är många som säger så men långt ifrån alla som verkligen lever efter det. De flesta tjejer är sexsäljare.

Okej, inte min upplevelse, men det kanske är så för en del?

Har nog skrivit det förut i denna tråd, men ifall en man och en kvinna möts enbart för att ha sex och inget annat är inblandat (KK) så kan jag inte se det som att någon av parterna varken säljer eller köper sex, då det är ömsesidigt utbyte av njutning bara.

Skulle ju spara pengar för speciellt män ifall en man hittar någon att ha en sån relation med
Citera
2020-02-29, 21:19
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

"Men de flesta (18 procent) svarade att de haft mellan 6-10 sexpartners i sitt liv. 13 procent hade haft över 30 sexpartners och 17 procent av de som frågades hade haft 3-5 sexpartners."

https://www.nuntium.se/sa-manga-sexpartners-har-vi-svenskar-var-livstid/

"I studien frågade man över 2000 vuxna från Europa och USA hur många de legat med och kom på så sätt fram till en genomsnittlig siffra. Man kom fram till att européer i genomsnitt låg med sex personer och att amerikaner i genomsnitt låg med sju personer."

https://veckorevyn.com/sex-relationer/ny-studie-visar-sa-manga-sexpartners-har-en-person-i-genomsnitt-haft/

6-7 under en livstid, det är väl vad en prostituerad "ligger" med i veckan.

Folk ligger inte runt så mycket som man tror.

Ska det räknas som madonna bör siffran vara 0-1. Helst noll. Kvinnor som haft mer än en anses av män som letar madonna som skadat gods vad gäller familjebildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in