Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Nej i båda fallen premieras män som bjuder kvinnan på olika saker. Det är som sagt ofta kvinnor uttryckligen skriver att snåla killar går bort, detta gäller oavsett om tjejen vill ha en långvarig relation eller något mer kortvarigt. Tjejer säljer sex helt enkelt, även de som inte accepterar att de är sexsäljare.
Inte för min del i alla fall, fast jag dejtar inte för någon relation och håller mig på en sida där det uttryckligen söks sex, så kanske ser annorlunda ut där?
Det enda jag blivit bjuden på är en kopp kaffe, förutom sexupplevelsen men den tycks ju gynna oss båda, men har själv bjudit mannen på kaffe så känns ganska rättvist och inte till fördel för någon av oss.
Har exakt noll intresse av mannens ekonomi, då jag inte har med den att göra överhuvudtaget, det är enbart hans kropp och sinne som är av intresse för mig
Men kanske läge att välja bort dom tjejer som inte vill ha snåla killar då, till förmån för tjejer som inte har det önskemålet? För att på sikt öka chanserna till sex utan att måsta bjuda på olika saker?
Det är inte en lätt fråga, men tänker att så länge tjejerna får det dom "begär" så kan dom ju fortsätta med det?