2020-02-29, 05:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Lol, sjökon var ett bättre namn på henne än Blåvalen. Jag var själv inne på sjöelefant, men sjöko funkar bra

Tack. Visst är "sjökon" mitt i prick, det är så fruktansvärt likt Amilia "sjökon" Stapelfeldt utseendemässigt.
2020-02-29, 05:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är min dröm om jag skulle bli ofantligt rik.
Jag skulle annonsera efter ett SUPER-BB, första pris egen TV-show i ett år, andra pris tre mille, tredje pris en mille. Minst 50 deltagare!!
Det skulle locka till sig de äckligaste människorna i samhället. Jag låser in dem i ett trähus med träullsfodrade väggar, fejkkameror och ett icke fungerande brandsläckningssystem.

Därefter bjuder jag på dunderfest där alla blir kanonfulla och tänder eld på huset. Sedan filmar jag när de bränns till döds och lägger ut på Liveleak eller liknande.
Gorefansen blir nöjda och vi vanliga folk slipper dessa degenererade avskum.
En riktig win-win situation för oss alla. Vad tycks?

MVH/Gnomegirl.

Väldans kreativt, men om du byter "äckligaste människor" till återvändande IS anhängare så skulle du kunna få till det ännu bättre och absolut ingen skulle sakna dem.
2020-02-29, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack. Visst är "sjökon" mitt i prick, det är så fruktansvärt likt Amilia "sjökon" Stapelfeldt utseendemässigt.
Sjöko är mitt i prick!
2020-02-29, 06:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummanO
Det är så jävla pinsamt det här. Hade hopp när alla bedjande sa till kameran ”en hink till snälla” som små knattar. Men nu är dom i äta mackor-va låtsasfull/bakis mode

Hade alla suttit kvar och hojtat efter mer alkohol med en god jävla stämning hade dom ju fått det (kanske)

Helt otroligt vad dom inte litar på vuxnas (i de flestas fall) förmåga att hantera sig själva och vad fruktansvärt rädda de är för skandalrubriker
Ja, de är inte så jävla smarta. Hade alla bara suttit kvar i soffan och blivit knäpptysta medan Lisa nervöst stirrade omkring och grävde i näsan så hade de skickat in mer sprit.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-02-29 kl. 06:16.
2020-02-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Haha och Lisa o Lenny är ju så efterblivna att dom borde sitta i koncentrationsläger.
Haha kunde inte sluta skratta åt denna, dock är dom är så efterblivna att dom inte vet vad ett koncentrationsläger är.

Dom kommer säkert förbereda sig på att koncentrera!
2020-02-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, de är inte så jävla smarta. Hade alla bara suttit kvar i soffan och blivit knäpptysta medan Lisa nervöst stirrade omkring och grävde i näsan så hade de skickat in mer sprit.
Det är ett torrt gäng, det är inte säkert de vill ha in sprit ens.
2020-02-29, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vi snackar skit om henne för hon är en mobbare och en idiot. Inte för att hon är överviktig.

Vi skriver om henne vikt för att han ska bli ledsen när hon går ut ur huset, och kan läsa.

Som man bäddar får man ligga. Hon är snackar skit om andra i huset, och vi snackar skit om henne här.

Å ändå är det vikten ni mobbar henne för . Det är allvarliga fel på er om ni vill hon ska må dåligt när hon kommer ut .
2020-02-29, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kul fest, TV 4.
Är väl hur deltagarna vill ha festen som spelar in ? Dom ville ju inte ens ha fest igår
2020-02-29, 07:19
Medlem
Jag känner Victoria, så ni som har frågor om henne kan skriva till mig på discord: newtexas67
eller på kik: tonikasonika
2020-02-29, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ingen i huset gillar Amilia. Händer ofta när alla sitter i soffan och Amilia pratar oavbrutet (som hon alltid gör) att Anty och Mergim kollar på varandra och himlar med ögonen. Hon "råkade" bli en del av det gänget och får hänga kvar eftersom det ger dem övertal (övertal råkar också vara en synonym till övervikt).
Du missade kvällen Igår va ? Dom är flera som verkligen gillar Amilia om du sett live igår kväll o dom gillar henne mycket Oxå
2020-02-29, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonikaSonika
Jag känner Victoria, så ni som har frågor om henne kan skriva till mig på discord: newtexas67
eller på kik: tonikasonika
Varför skulle nån ha frågor om henne ? Hon är i huset o vi får den bild hon ger oss
2020-02-29, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ska BB2020 bli första säsongen genom historien utan att nån idkar samlag?
Det var ju ett första dagarna dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in