2020-02-29, 02:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Framgång?
Nåja. Hon har iallafall några tusen följare. Jag kom upp i typ 80-90 innan min kanal blev bannad, lol.
Så i jämförelse är hon framgångsrik.

"Men jag är inte bitter"

MVH/Gnomegirl
2020-02-29, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Skum hon är Anty. Har faktiskt träffat henne för typ 8-10 år sedan när jag själv försökte tränga mig in på Jewtubemarknaden. Då verkade hon ganska soft och vänlig, inte alls den bitch hon är nu.
Men jag antar att framgången stigit henne åt huvudet.
Kan inte direkt säga att jag hatar henne, mera föraktar isåfall. Verkar blivit falsk som f-n.
Den enda jag tycker genuint illa om just nu är Amilia på grund av hennes hybris och falskhet. En yngre version av Anna Book, typ.

MVH/Gnomegirl.

Jag har lagt märke till hur Anty var helt annorlunda första två-tre dagarna i huset. Hon log, skrattade, var klart mer öppen gentemot övriga deltagare/allt som hände. Ändrade beteende så fort grupperingen hade skett, känns som att hon medvetet började fokusera på taktik (speciellt eftersom hennes gäng var större än det andra). Det vi ser nu är inte den riktiga Anty, vill jag tro, det är bara en ren "spelare". Jag kan förstå varför - stor vinstsumma och ära (hon har redan många följare och vill säkerligen ha fler). Hon tar en väldigt stor risk, dock, kan tappa många röster på vägen.
2020-02-29, 02:38
Medlem
Citat:
Nåja. Hon har iallafall några tusen följare. Jag kom upp i typ 80-90 innan min kanal blev bannad, lol.
Så i jämförelse är hon framgångsrik.

"Men jag är inte bitter"

MVH/Gnomegirl
Följare har hon, men det är väl endast cirka 8% av dem som kollar på henne.? Köpta följare?
2020-02-29, 02:42
Medlem
Citat:
Kultur!
Du, min bäste herre vinner 1 st internet.

MVH/Gnomegirl.

Tack, både till dig och min svenskalärare. Jag är uppvuxen i ett "ghetto" (Tensta), men redan i högstadiet fick jag lära mig dikter av Rydberg, Fröding och andra läromästare. Finska må vara mitt modersmål men jag ser inte det som en ursäkt för att försumma detta vackra språk.
2020-02-29, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fist, läste det som "vem gillar du mest i huset" och klickade på Sami, fuck alltså!
Så ta bort en röst från Sami, den är min.
Gjorde en "vem gillar du mest" tidigare idag. Sami krossade allt och alla.
https://www.strawpoll.me/19457804/
2020-02-29, 02:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Skum hon är Anty. Har faktiskt träffat henne för typ 8-10 år sedan när jag själv försökte tränga mig in på Jewtubemarknaden. Då verkade hon ganska soft och vänlig, inte alls den bitch hon är nu.
Men jag antar att framgången stigit henne åt huvudet.
Kan inte direkt säga att jag hatar henne, mera föraktar isåfall. Verkar blivit falsk som f-n.
Den enda jag tycker genuint illa om just nu är Amilia på grund av hennes hybris och falskhet. En yngre version av Anna Book, typ.
MVH/Gnomegirl.

Det lilla man har av att kunna läsa av människor så är Anty vidrig. Jag har inte träffat henne och skulle aldrig heller göra det. Förmodligen skulle hon inte gilla mig heller då jag en egen åsikt och bild av verkligheten som är så djupt olika.Jag gillar inte mobbning och snack bakom ryggen även om det är BB, och det jag har sett och hört från hennes mun är kusligt.

Detsamma gäller naturligtvis Amelia. Det verkar som de triggar varandra till allt mer skitsnack och full fart mobbning. Minns bara senaste tillfället (ett av många) när de Amelia och Sami körde vasaloppet och hur de olika grupperna agerade under tiden. Tyckte synd om Sami som sedan schysst gick fram för att tacka och krama om Amelia, men fick bara föraktfulla blickar från hennes gäng. Som sagt, det är bara EN händelse av flera hundra som får mig att känna avsky av sådana mobbare och avskalade människor.

När Lisa fick samma behandling (rätt åt henne som själv mobbade) så började hon att storböla. Nu fick hon känna på hur det känns och jag hoppas hon lär sig utav det. Undrar hur hennes elever tänker om hennes beteende eller rektorn där hon jobbar.

Men som sagt Amelia. Ja hon är inte dum, faktiskt, men har otroligt lågt självförtroende som hon har på grund av sin vikt och ogynnsamma utseende gentemot exempelvis de andra tjejerna i gruppen. Det har skapat ett hat i henne som måste utageras. Hon väljer att mobba istället för att själv bli mobbad. Hon har lärt sig att snabbt hitta offer för att själv inte själv bli mobbad. Och att så snabbt som möjligt få med sig andra för att själv inte bli utfryst. Under en lång tid har han förmodligen lärt sig vilka människor hon bör liera sig med för att snabbt få greppet. Hon väljer naturligtvis de som också har en svaghet och svårt att kommunicera med andra. För henne är BB ingen bra plats för här ser man och hör allt 24/7 vilket avslöjar henne rätt så tidigt. Man tycker att hon är avskyvärd, fast egentligen är det en olycklig själ i en stor kropp.
2020-02-29, 02:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag har lagt märke till hur Anty var helt annorlunda första två-tre dagarna i huset. Hon log, skrattade, var klart mer öppen gentemot övriga deltagare/allt som hände. Ändrade beteende så fort grupperingen hade skett, känns som att hon medvetet började fokusera på taktik (speciellt eftersom hennes gäng var större än det andra). Det vi ser nu är inte den riktiga Anty, vill jag tro, det är bara en ren "spelare". Jag kan förstå varför - stor vinstsumma och ära (hon har redan många följare och vill säkerligen ha fler). Hon tar en väldigt stor risk, dock, kan tappa många röster på vägen.

Jo, om en mille står på spel kan man nog förändras en hel del. Även om man inte märker det själv.
Man tror man är samma gulliga Gnomegirl som bara vill ha kul och se lite bögscatsex live, men någonstans i bakhuvudet ligger girigheten över den där millen och gror, och ens sämsta sidor kryper fram utan att man tänker på det.
Därför VAR BB ett mycket intressant program innan PK-fyran tog över och skulle göra "familje-TV"
Fyran kan dra åt helvete!

MVH/Gnomegirl
2020-02-29, 02:49
Medlem
brajzillas avatar
Haha och Lisa o Lenny är ju så efterblivna att dom borde sitta i koncentrationsläger.
2020-02-29, 02:56
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Det lilla man har av att kunna läsa av människor så är Anty vidrig. Jag har inte träffat henne och skulle aldrig heller göra det. Förmodligen skulle hon inte gilla mig heller då jag en egen åsikt och bild av verkligheten som är så djupt olika.Jag gillar inte mobbning och snack bakom ryggen även om det är BB, och det jag har sett och hört från hennes mun är kusligt.

Detsamma gäller naturligtvis Amelia. Det verkar som de triggar varandra till allt mer skitsnack och full fart mobbning. Minns bara senaste tillfället (ett av många) när de Amelia och Sami körde vasaloppet och hur de olika grupperna agerade under tiden. Tyckte synd om Sami som sedan schysst gick fram för att tacka och krama om Amelia, men fick bara föraktfulla blickar från hennes gäng. Som sagt, det är bara EN händelse av flera hundra som får mig att känna avsky av sådana mobbare och avskalade människor.

När Lisa fick samma behandling (rätt åt henne som själv mobbade) så började hon att storböla. Nu fick hon känna på hur det känns och jag hoppas hon lär sig utav det. Undrar hur hennes elever tänker om hennes beteende eller rektorn där hon jobbar.

Men som sagt Amelia. Ja hon är inte dum, faktiskt, men har otroligt lågt självförtroende som hon har på grund av sin vikt och ogynnsamma utseende gentemot exempelvis de andra tjejerna i gruppen. Det har skapat ett hat i henne som måste utageras. Hon väljer att mobba istället för att själv bli mobbad. Hon har lärt sig att snabbt hitta offer för att själv inte själv bli mobbad. Och att så snabbt som möjligt få med sig andra för att själv inte bli utfryst. Under en lång tid har han förmodligen lärt sig vilka människor hon bör liera sig med för att snabbt få greppet. Hon väljer naturligtvis de som också har en svaghet och svårt att kommunicera med andra. För henne är BB ingen bra plats för här ser man och hör allt 24/7 vilket avslöjar henne rätt så tidigt. Man tycker att hon är avskyvärd, fast egentligen är det en olycklig själ i en stor kropp.

Klockrent det där sista!
Stämmer exakt in på min numera döde lillebror. Förutom att han var ett hopplöst egoistiskt äckel oavsett vikt.
Många mobbade tar gärna rollen som mobbare för att kompensera.

Men jag tycker ändå att feta människor inte skall vara i TV. De ska sitta på träningscyklar i någon mörk källare och svettas tills de lär sig veta hut!!!

MVH/Gnomegirl.
2020-02-29, 02:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Haha och Lisa o Lenny är ju så efterblivna att dom borde sitta i koncentrationsläger.

Utrotningsläger vore mer passande med den typen av avskräden.
De är tomma maskinella kroppar.
2020-02-29, 03:02
Medlem
Domino. Alex väckte Mergim (oavsiktligt), som i sin tur väckte Anty, Amilia och Vickan. Anty kämpar med att sova, Mergim har ena benet uppe i luften, Lenny sover inte heller bra just nu. Hoppas Alex får hjälp med apnén när han lämnar huset (men gissar att produktionen inte har koll på det hela).
2020-02-29, 03:02
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Utrotningsläger vore mer passande med den typen av avskräden.
De är tomma maskinella kroppar.

Precis det är inte mycket som står rätt till i dom skallarna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in