2020-02-28, 07:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Fullständigt osannolikt ja, att det ska ha förhållit sig på det viset. Toapappret är uppfunnet av SD som en förklaring till att man ej funnit blod i trosorna - som alltid, ett steg före fienden.

Precis; finns inget alls som talar för att hon skulle blöda vid samlag. Oavsett hur avancerade de, enligt HD, gymnastiska övningarna än kan ha varit.
När SD får frågan om hur sexet gick till är det högst ordinärt sex han pratar om, och utan föremål som hade kunnat skada slemhinnan.

Varken LW själv, hennes partners eller vänner har kunnat intyga något sådant. Ej heller de vårdkontakter hon haft.

SD och HD är de enda som har påstått och vill framhäva att hon gick omkring och droppade blod här och där. Min åsikt är att de förutom att ljuga också förnedrar henne genom att påstå detta.
Ja, ärligt talat har SD en så stor penis? Eller dåligt förspel? Mysko denna SD..
Citera
2020-02-28, 07:17
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja, ärligt talat har SD en så stor penis? Eller dåligt förspel? Mysko denna SD..
Enligt uppgifter från bla EGT och LW ska SD ha en väldigt liten penis.
Även HD ska ha sagt att den är så liten att det kan få vara.(att hon nte behöver sex)
Citera
2020-02-28, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22

Kan det bero på sköra slemhinnor, eller
torra slemhinnor.
Citera
2020-02-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Kan det bero på sköra slemhinnor, eller
torra slemhinnor.
Nu har folk hittat info om LWs smutstvätt, I vilken det fanns trosor m sperma men utan blod. Det lutar åt att blödningarna skulle vara en efterhandskonstruktion för att förklara LWs blod i SDs hem och kläder.
Citera
2020-02-28, 08:01
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
Oroväckande få som har koll på vaginalhälsa, låt mig förklara:

Mensblod rinner men är sällan i större mängd en ett par matskedar per tillfälle.

Lenas menstruation hade upphört enligt FUP, min gissning är via klimakteriet eller var avslutad på kemisk väg (tillexempel via hormonella preparat).

Om man efter avslutad menstruation får blödningar som är i närheten av en mensblödning inom normalvariationen så söker man hjälp för det. Omedelbart.

”Lätta blödningar vid samlag” innebär inte rinnande, rött blod ur vagina utan med största sannolikhet en rosaaktig flytning.

SD och framför allt HD vill göra gällande att Lena blödde utav bara helsike vid samlag vilket är direkt livsfarligt och något som är osannolikt vilket då borde betytt att Lena skulle behövt söka akut till en gynakut vid flera tillfällen de senaste åren alternativt pratat med MVC/VC om detta. Det finns ingen, INGEN, som går runt med rikliga blödningar från vagina efter samlag efter avslutad mens och inte söker för detta.
HD är väl sjuksköterska så hon borde känna till det du skriver.
Citera
2020-02-28, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Enligt uppgifter från bla EGT och LW ska SD ha en väldigt liten penis.
Även HD ska ha sagt att den är så liten att det kan få vara.(att hon nte behöver sex)
Då får du nog ta fram var dessa har sagt så.

Vad jag kommer ihåg har LW skrivit "tummetott" (ej penis).

Vad jag kommer ihåg av EGT:s inlägg i tråden så har hen bekräftat att hen har sett den (kan ha varit i en bastu) men ej skrivit något ang storlek. Var har HD skrivit något om storleken?
Citera
2020-02-28, 08:03
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
SD har storhetsvansinne. Han vill ha allt d v s få bort Lena helt ur sitt liv och då räcker det inte med att anmäla för hot och stalking. I synnerhet inte när det blir backlash-effekt på honom. Han ville slippa oroa sig för hämndaktioner från hennes sida. Ett mord löste alla hans problem. SD trodde givetvis han var smart nog att komma undan med det. Det är vad jag tror
SD har aldrig påstått att han ville få bort LW ur sitt liv.
Han vill ha kvar både LW och HD.
Däremot är han periodvis avvisande mot LW, har inte tid eller vill inte träffa henne men nästa sekund skriver han att de ska ses.
Citera
2020-02-28, 08:16
Medlem
Läste Aktbil 146 del 1 sid 102 (sista sidan)

Det är en bild från ett sms från någon som jag uppfattar som Lena (ej LW)

"Stefan hade ringt några geo-kompisar i Sthlm på må natt och frågat om de visste var Lena var. En av kompisarna hade chattkonv med LW vid 23.30 då verkade allt OK".

Jag tänker hon skriver "natt" och "ringt"... kan iof vara tidigt på morgonen (vid 07 när SD blev uppringd av Noa) men skriver man natt då?
Och ringt... hade han (SD) inte mailat?

Nu vet jag ju ej heller vilka det gäller som SD kontaktat... de borde vara förhörda antar jag, förklaring kanske finns bland alla dessa sidor!
Senast redigerad av Tufsankatt 2020-02-28 kl. 08:20.
Citera
2020-02-28, 08:23
Medlem
Lenas problem var nog bekräftelsebehovet, att bli älskad, få beröring. Som många så trodde hon att om hon låg med nån skulle han älska henne tillbaka. Men hon blev fartblind. Flirten med männen blev desperat. Hennes grundtrygghet fanns inte det första levnadsåren. Tror sånt sitter cementerat. Hon begrep att hon blev utnyttjad, men längtan efter tillhörighet var för stark. Detta visade hon i och med att hon ville offentliggöra relationen för hela bygden. Hon ville bli accepterad som SDs officiella partner.

Självklart kunde inte SD tillåta att hon gjorde detta. Han var på väg att förlora allt. Åtminstone i hans egna ögon. Anseendet skulle han förlora. Hanna med. Grannarna skulle titta snett. Det kunde han inte tillåta. Hon måste dö.

(Jag spekulerar!)
Citera
2020-02-28, 08:24
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Då får du nog ta fram var dessa har sagt så.

Vad jag kommer ihåg har LW skrivit "tummetott" (ej penis).

Vad jag kommer ihåg av EGT:s inlägg i tråden så har hen bekräftat att hen har sett den (kan ha varit i en bastu) men ej skrivit något ang storlek. Var har HD skrivit något om storleken?

Vi kanske kan lämna detta sidospår med att helt enkelt konstera att:
1. SD har en liten penis.
2. LWs ständiga blödningar överallt hemma hos SD är dåligt försvarstal av SD och HD för att förklara LWs blod som hittats.
3. LWs övriga partners, inte så få, tillbakavisar dessa påståenden att LW blöder rikligt under sex.
4. Inga spår av blod i LWs trosor, men däremot av sperma från flertalet partners.
5. LW hade ett aktivt, vissa skulle säga hyperaktivt sexliv men blödde inte vid sex.
Citera
2020-02-28, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lenas problem var nog bekräftelsebehovet, att bli älskad, få beröring. Som många så trodde hon att om hon låg med nån skulle han älska henne tillbaka. Men hon blev fartblind. Flirten med männen blev desperat. Hennes grundtrygghet fanns inte det första levnadsåren. Tror sånt sitter cementerat. Hon begrep att hon blev utnyttjad, men längtan efter tillhörighet var för stark. Detta visade hon i och med att hon ville offentliggöra relationen för hela bygden. Hon ville bli accepterad som SDs officiella partner.

Självklart kunde inte SD tillåta att hon gjorde detta. Han var på väg att förlora allt. Åtminstone i hans egna ögon. Anseendet skulle han förlora. Hanna med. Grannarna skulle titta snett. Det kunde han inte tillåta. Hon måste dö.

(Jag spekulerar!)

Det kan ligga ngt i din spekulation, men det sjuka är ju om SD verkligen tror att mord löser problemet.
Citera
2020-02-28, 08:31
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Haha... Läste också det där och började fnissa.

På tal om den avlyssningen (2018-11-19), så säger ju Stefan:
Nu har ju jag bubbelbad i trädgården, det är Hannas men det står hos mig.

Var några som undrade när den kom dit. Ja, i november fanns den där iaf.
Det tycker jag tyder på att hon vill visa honom att hon tänker komma tillbaka och flytta in hos honom igen.
Varför skulle hon annars betala ett bubbelbad i hans trädgård?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in