Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Menar du på allvar att du tror att viruset inte tagit sig hit om vår regering fört en stramare invandringspolitik? Jag har läst många trådar på fb genom åren där man skyllt allt mellan himmel och jord på invandrarna men detta tar nog priset.
Om vi står inför liemannen hoppas jag att du kommer till sans med dit har mot din omvärld. Vi ska väl inte bråka nu på den yttersta dagen?
Du ser, försvarsinstinkten att genast ta allehanda blattar under armarna kommer på autopilot. Jag påstår inte att ensamkommande kaosblattar spridit viruset i Sverige, det är den totalt ansvarslösa förhållningen till nationsgränser som gjort det, samma ansvarslösa attityd som släppt in alla kaosblattar i landet från första början. Du vet, ”mitt ävropa bygger inga murar”... ”räffudjiis välkåm”... Samma märkliga omtanke om precis alla andra än svenskarna har låtit såna som Tegnell oemotsagda propagera för virusturism som vi nu måste hantera halvblinda med ena armen bakom ryggen. Vi jollrar om ”smittspårning” när vi inte ens kan lokalisera 800 000 papperslösa spöken i landet om de så hotar oss med kniv på öppen gata. Försök begripa vad jag skriver så slipper jag hata dig ännu mer.