2020-02-27, 19:56
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuigiCantenozzi
C-vitamin och kolloidalt silver. Kolloidalt silver som inte ens får säljas som kosttillskott då det anses kunna vara direkt skadligt. https://www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-innehall/oonskade-amnen/kolloidalt-silver

Köpte kollodialt silver igår i affärer i min stad Det gäller att läsa på och veta hur man ska hantera det. Har druckit 0.5tsk i flera veckor nu och helt plötsligt började min flera månaders hosta försvunnit som en läkare skrattade åt mig när jag berättade att jag började bli orolig över hostat i flera månader.
Citera
2020-02-27, 19:57
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Jävla kineser som startade detta!

Hoppas verkligen att kinesfittorna kommer att ställas till svars för detta, om/när vi får bukt med coronaviruset. De ska inte få komma undan den här gången.

Kinesjävlar!
Kineserna har inte kommit undan. Denna smitta har drabbat dem extremt hårt både mänskligt och ekonomiskt.
Citera
Medlem
hulkenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuigiCantenozzi
Coronaviruset och influensavirusets likheter slutar vid det faktum att de båda är RNA-virus.

Ändå menar befolkning och experter att coronaviruset kommer att bli som ett vanligt cirkulerande influensavirus och det ganska så snart dessutom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolsittaren
3 stycken nya fall i Norge nu ikv.

https://www.aftenposten.no/verden/i/pL54lE/direkte-vi-foelger-utviklingen-av-det-nye-koronaviruset

Ifrån din länk:
Ytterligere fem personer er også smittet av det nye koronaviruset i Sverige.​
Men ingen info från svenskmedia om detta.
Citera
Medlem
constants avatar
Kan det finnas en fördel för överlevnad om så många som möjligt får smittan vilken egentligen har en ganska låg dödlighet? Viruset kan ju mutera och återkomma betydligt dödligare, och då lär de som får smittan nu vara immuna. Eller tänker jag fel?
Citera
Medlem
Fattar dem inte att flygen från Iran måste stoppas nu kommer dem att fatta när omvärlden stänger våra gränser.
Citera
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solo-112
Du glömde finessen med hela räknexperimentet, så många korn fanns inte i hela Egypten. ( och nä, det var inte ris i irsprungsstoryn...)

Det handlade om principen i hur spridning sker, med en inkubationstid på upp till två veckor och därtill spridningsrisk så kan den gå väldigt fort.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikzter
5 fall i Sverige nu. Den här utvecklingen kunde man ju räkna ut med arslet, vilka inkompetenta jävla idioter som sitter på ledande positioner i detta land, Fy Fan!
5 nya* 7 totalt.
Ingen tas av sidan eller stoppas för att testas på flygplatser eller gränser, så det kommer bli värre.
En person som ankom från ett drabbad område i Italien har ju redan smittat ett par stycken i Göteborg.
Personen i Stockholm kommer från Iran och förmodligen suttit på flygplanet som det pratats så mycket om.
Citera
Bannlyst
Tack nu alla jävla horungar som röstat på världens mest slapphänta regering.

Sverige, världens mest naiva skitland.
Citera
Medlem
Ställ in allt fotbollsallsvenskan shl osv.
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Ställ in alla event i stan tack som Bryan Adams i globen 14 mars mm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Kommer inte besöka sjukvården. Det finns något som heter kolloidalt silver som både hjälper till vid njursten och blödande tandkött ett ex antal ggr bättre än vad sjukvården någonsin gör. Sjukvården med läkarna har jag inte längre något förtroende.

Oj oj du kommer bli mycket sjuk.
Citera
2020-02-27, 19:58
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winona
Har en nöjesresa till Abu Dhabi om 5 veckor. Hoppas verkligen inte den kommer i kläm. Så extremt oansvarigt av staten att inte ta till med åtgärder från början.

Men nu vet men iallafall att man ej kan lita på Sverige vid möjliga framtida kriser.

Hur tänker du kring ungas framtid kontra ditt nöje? Kanske du som ska laga din lobotomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in