Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Utveckla gärna. Hur menar du?
Läs vad han skriver. Jag kan peka på precis allting men om du inte redan märkt det kan jag liksom inte hjälpa dig. Jag drog en liknelse med Tim Pool.
Han låter som en Sverigedemokrat. Selektivt urval av "information" för att passa en pervers agenda. Direkta felaktigheter och lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mbeki
Provocera, hur?
Svarta kränkta män
På samma sätt som en djurgårdare ställer sig mitt i aik:s klack. Fast naturligtvis större. Han tillhör ju en av allmänheten hatad grupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flammarion
Är Lamotte oärlig när det enda han gör är att filma verkligheten som andra försöker dölja?
Nej. Det är inte vad han gör heller så. Intressant fråga, men vi är ju inte i den situationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Hur gick det för honom? Har han redan sänt? Jag trodde han skulle live-sända 20.00.
Hela Sverige skrattar nu åt honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
pimpo9
För personer som Odcabo handlar det enbart om ämnet i sig. Migrationskritik är förbjudet och i sig självt fel. Det spelar ingen som helst roll på vilket sett det görs. Själv skulle han aldrig någonsin sätta sin fot i Kronogården utan det handlar som vanligt om att vara god på avstånd. Gammal hederlig dygdsignalering på nätet. Inga problem löses eftersom de förnekas och alla hederliga personer som faktiskt bor i området offras på godhetens törstiga blodsaltare.
Vad pratar du om? Har du hallunicationer? Seriöst - vad har jag skrivit som får dig att skriva så vansinnigt?
Såhär är det varje gång man pratar med sd-idioter. Man blir kallad vänster och allt möjligt. Som om alla som inte är idiotrasister är vänster. I typ två decennier har jag frågat er varför ni gör så och vad ni tror er vinna på det... ingen som ens försökt förklara.