Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Varför ska det vara jobbigt för mig? Nu åker alla kort upp på bordet och vi ser mer konkret vad som egentligen hänt före, under och efter mordet.
Det finns 2st i denna tråd jag PM:at, allt är inte som det ser ut...
Att SD använde en härskarteknik mot LW och ett sätt jag inte accepterar lägger jag mindre vikt vid. LW verkar inte ha varit så lätt att vara till lags (med det menar jag inte att det ursäktar våld, beteenden eller mord).
Däremot läste jag konversationen mellan SD och HD om dottern T dom var riktigt skrämmande. Hur kan en förälder ens tänka i dom banorna??? Där lyser det igenom att han inte är frisk och dessutom i den graden att det borde bli en djupare undersökning.
Fetningen: SD säger sig veta saker han inte kan veta utan att ha varit i hennes konto.
Att tidpunkter misstas kan man enkelt bortförklara, men inte vem och vad.
Ok, tack för svar!
Nä, det har verkligen inte varit så som vi har trott från början. Allt har varit betydligt värre än jag trodde på alla plan.
Jag har absolut inte förstått hur dåligt L*ena mådde, inte alls hur på hon har varit i deras relation. Jag har inte heller förstått djupet av den destruktiva relationen. Där har jag trott att mordet kom lite som en av relativt få händelser och lite som blixten från en klar himmel (ganska överdrivet).
Jag har hela tiden förstått att det varit mer destruktivt än vad vi sett i tråden, men inte av denna magnitud.
Jag har inte heller förstått hur fruktansvärda hoten har varit. Hur han behandlar sina egna barn, för att inte tala om dödshoten som gäller hans egna och L*enas barn.
Din mening nedan, med den menar du att du genom att ha läst FUP förstår att han har varit inne på hennes konto.
Det kan inte kännas bra.
Vad tänker du om detta; av vilken anledning tänker du att han ska ha varit där inne och meckat?
"Sen ser ni var vissa fakta används, som borde vara helt omöjliga att veta om man inte gjort på ett visst sätt. Här kommer fallgropen för SD!"