2020-02-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Ser säkert bra ut på dessa gossars CV att skriva professionell klottrare (topp 3 i Sverige).

Jag skulle anställa alla tre med ett sådant cv. Förstå vilket driv dem besitter!
Citera
2020-02-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Det blir ju superbra om polisen istället går ut med "Vi skiter faktiskt i om folk klottrar ner och förstör, vi har ju våldtäktsoffer och barnen i Afrika att tänka på ju"
Nej, det finns ju resurser för det här så jag förstår inte varför våldtäktsoffer eller barn i Afrika skulle drabbas negativt.
Citera
2020-02-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Jag skulle anställa alla tre med ett sådant cv. Förstå vilket driv dem besitter!

Jag skulle arrestera - och frihetsberöva dem. Fängelse tills de kan betala vad de har förstört.

Vuxna karlar som beter sig som jävla anarkister - sååå jävla häftigt - ey brosh vi taggar samhällets vagnar så vi får respekt...

Det krävs kinesisk fängelse med omprogrammering av psyket..
Citera
2020-02-26, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Jag skulle arrestera - och frihetsberöva dem. Fängelse tills de kan betala vad de har förstört.

Vuxna karlar som beter sig som jävla anarkister - sååå jävla häftigt - ey brosh vi taggar samhällets vagnar så vi får respekt...

Det krävs kinesisk fängelse med omprogrammering av psyket..

Aa, man målar dom för att få respekt... Aaa...

Jävla pajas du kan noll om ämnet och dina åsikter hör inte till tråden, försvinn!
Citera
2020-02-26, 23:28
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Vem vill jobba hos någon som
1) inte klarar av grundskolegrammatiken att skilja på de och dem
(skulle du skriva 'vilket driv honom besitter', eller kanske hellre 'vilket driv han besitter'? Han = de, honom = dem)
2) anställer tidigare straffade graffare
??
Vad skulle du anställa dem som, gemsorterare, diskplockare, eller strateger?
Citera
2020-02-26, 23:44
Medlem
kitschis avatar
Vilka sorgliga töntiga personer. Stackars deras barn, de båda namngivna verkar ha en liten på några år, respektive en på gång. Så tråkigt att missa tiden med sina små barn för att sitta inne. Höga skadestånd kommer att ge ansträngd ekonomi, istället för att pengarna går till lilla familjen. Suck.
Citera
2020-02-27, 00:21
Medlem
Citat:
Aa, man målar dom för att få respekt... Aaa...

Jävla pajas du kan noll om ämnet och dina åsikter hör inte till tråden, försvinn!
Vad är det jag inte fattar? Du menar att det i själva verket är oskyldiga konstnärer - som han new york artisten---bobo hobo eller vad han nu heter - vars verk är värt miljoner---

Han kluddade ju inte ner hela vagnar som tillhörde new york state -

vilken jävla degenererad subkultur det är när lönearbetande pappor förstör kommunal egendom.
Citera
2020-02-27, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Vem vill jobba hos någon som
1) inte klarar av grundskolegrammatiken att skilja på de och dem
(skulle du skriva 'vilket driv honom besitter', eller kanske hellre 'vilket driv han besitter'? Han = de, honom = dem)
2) anställer tidigare straffade graffare
??
Vad skulle du anställa dem som, gemsorterare, diskplockare, eller strateger?

Jag skulle anställa DEM DOM DEM till att måla fler tåg såklart!
Senast redigerad av boxlunch 2020-02-27 kl. 00:44.
Citera
2020-02-27, 01:25
Medlem
Cyrons avatar
Finns det någon vettig information gällande FUP eller när den kan tänkas vara klar?
Är vi på det klara med att det är KLICK, OSIS och ASHER?
Citera
2020-02-27, 01:25
Medlem
-benito-s avatar
Vart är namnen?
Citera
2020-02-27, 01:36
Medlem
Ankan-mannens avatar
När man bytt A-traktor mot BMW bör man sluta upp med detta.
Citera
2020-02-27, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyron
Finns det någon vettig information gällande FUP eller när den kan tänkas vara klar?
Är vi på det klara med att det är KLICK, OSIS och ASHER?

Enligt en mycket pålitlig källa jag har fått information ifrån, ja visst. Denna kille jag pratar om har målat med AOD under en lång tid och vet du inte vilka AOD är så kolla upp det. AOD är ett av Sveriges mest aktiva crew från 90-talet fram till mitten av 2000-talet. Både Asher och Klik målar i ett oldschool crew vid förkortningen NFC och detta crew vet alla vilka det är om man är insatt i graffiti kretsarna som jag själv är. Tyvärr vet jag inte vilket crew OSIS är medlem i men det kan jag ta reda på. NFC bombade sönder tunnelbanan totalt under 90-talet med RESON och WESTON i spetsen och varför inte den gamla favoriten SIN mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in