2020-02-27, 00:19
Avslutad
GTA V Online är nog det bästa rockstar har gjort.
Citera
2020-02-27, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toucan

Vet inte om jag håller med helt på den punkten men med tanke på hur mycket tid jag lade ner på det innan jag slutade spela så är det iallafall riktigt bra

Blev så otroligt trött för några år sen när de började lägga in flygande bilar, smällde ut en ny bil (som de fortfarande gör) varje månad som kostar flera miljoner som man måste grinda i x antal timmar bara för att ha råd med och sedan x antal timmar till för att ens kunna uppgradera bilen.

Det har bara blivit en tävling om vem som kan vara största nörden och spela 24/4 för att ha råd med alla saker alt köpa shark cards

Online var bra men sen blev det bara löjligt.
MEN jag har absolut fått valuta för mina pengar så i slutändan är det mycket bra
Önskar bara att de slutade lägga så mycket energi på Online och lade all sin koncentration på GTA 6, om det ens är i under utveckling dvs
Citera
2020-02-28, 13:08
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Vet inte om jag håller med helt på den punkten men med tanke på hur mycket tid jag lade ner på det innan jag slutade spela så är det iallafall riktigt bra

Blev så otroligt trött för några år sen när de började lägga in flygande bilar, smällde ut en ny bil (som de fortfarande gör) varje månad som kostar flera miljoner som man måste grinda i x antal timmar bara för att ha råd med och sedan x antal timmar till för att ens kunna uppgradera bilen.

Det har bara blivit en tävling om vem som kan vara största nörden och spela 24/4 för att ha råd med alla saker alt köpa shark cards

MEN jag har absolut fått valuta för mina pengar så i slutändan är det mycket bra
Önskar bara att de slutade lägga så mycket energi på Online och lade all sin koncentration på GTA 6, om det ens är i under utveckling dvs
Gta online är bättre nu än det nånsin varit.
Så mycket content de har pumpat ut i 6,5 år är ojämförligt mot andra spelutvecklare.
Ingenting har egentligen kostat.
Men ja jag förstår att man kan tycka att man behöver grinda otroligt mycket för att ha råd med bilar osv.
Jag fattar också att man tycker flygande bilar och motorcyklar är löjligt. Jag väljer att se det som att det är roligt content och har haft så fruktansvärt jävla roligt med Gta online sedan det kom.
Bästa spelet någonsin.
Inget kan mätas med det.
Citera
2020-02-28, 13:11
Medlem
swebarbs avatar
Fan va drygt det är att ska man göra uppdrag för sin nattklubb eller hämta crates som CEO så måste man vara i ett publik game.. går alltså ej att köra privat online.. palla bli dödad av alla idioter när man ska göra sina egna grejer o inte döda nån annan, varför är det så trist med bara folk som ska döda andra utan anledning? töntar
Citera
2020-02-28, 16:45
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fan va drygt det är att ska man göra uppdrag för sin nattklubb eller hämta crates som CEO så måste man vara i ett publik game.. går alltså ej att köra privat online.. palla bli dödad av alla idioter när man ska göra sina egna grejer o inte döda nån annan, varför är det så trist med bara folk som ska döda andra utan anledning? töntar

Ja jag håller med dig. Blir ju så tråkigt när man ska göra CEO grejer
och folk bara förstör..
Citera
2020-02-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toucan
red dead redemption 2 är bättre single player och GTA är bäst multiplayer
Senast redigerad av blacktoothpaste 2020-02-28 kl. 17:03.
Citera
2020-02-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Gta online är bättre nu än det nånsin varit.
Så mycket content de har pumpat ut i 6,5 år är ojämförligt mot andra spelutvecklare.
Ingenting har egentligen kostat.
Men ja jag förstår att man kan tycka att man behöver grinda otroligt mycket för att ha råd med bilar osv.
Jag fattar också att man tycker flygande bilar och motorcyklar är löjligt. Jag väljer att se det som att det är roligt content och har haft så fruktansvärt jävla roligt med Gta online sedan det kom.
Bästa spelet någonsin.
Inget kan mätas med det.

Jag hade nog tyckt att det var roligare om jag hade folk att spela med, 95% av tiden så har jag spelat själv då alla polare tröttnade redan efter första månaderna Online släpptes osv
Men sen växte bara hatat för idioter som ska flyga runt i sina motorcyklar och döda random spelare för skojs skull utan att egentligen tjäna någonting på det och Rockars sjuka priser på saker i spelet i jämförelse med de små summor man tjänar på uppdragen, jag fattar varför de gör så men jag ger upp istället.

Citat:

Det problemet har ju alltid funnits i Gta Online, så otroligt mycket idioter som enbart ska döda en och förstöra för en för att de tycker att det är så vansinnigt roligt att sabba för andra, hade de fått stora summor pengar eller saker för att döda random spelare hade jag förstått det men de är bara idioter.
Citera
2020-02-28, 22:17
Medlem
Boggas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av who-
Ja jag håller med dig. Blir ju så tråkigt när man ska göra CEO grejer
och folk bara förstör..

Uppdrag för nattklubben för att dra upp popularity är totalt meningslöst. Tråkiga uppdrag, tar lång tid, ger en plupp och pengarna det genererar i kassaskåpet är ett skämt. Att köra supply missions för sina businesses kan du göra om du är black, men har du åtminstone så det täcker kostnaden att fylla upp det helt så kan du generera den summan genom att köra missions på sidan om som går fortare...

Apropå att behöva sälja sina businesses, import/export eller liknande så finns det en enkel lösning... töm din session på spelare genom att via aktivitetshanteraren pausa spelets nätverksprocess i typ 8-10 sekunder. Då är du fortfarande online, men har skapat en helt egen session som dina vänner kan joina...
Citera
2020-03-25, 02:54
Medlem
withnonames avatar
Citat:

Om du är uppkopplad med VPN när du spelar (vilket man bör vara när man spelar GTA) så är det bara koppla ner den några sekunder (till du ser spelare börjar falla bort) sen kopplar du upp den igen och vips har du nu en helt egen server.
Citera
2020-03-31, 21:19
Medlem
Vet någon ett bra sätt att komma in på ett crew som är fullt? Har länge velat joina ett crew som är fullt och så fort någon lämnar det eller blir kickad så ska man joina. Men folk är väldigt snabba att joina på det sättet har jag märkt. Kan man få notiser när någon lämnar kanske?
Senast redigerad av FlashbackForum123 2020-03-31 kl. 21:32.
Citera
2020-04-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackForum123
Vet någon ett bra sätt att komma in på ett crew som är fullt? Har länge velat joina ett crew som är fullt och så fort någon lämnar det eller blir kickad så ska man joina. Men folk är väldigt snabba att joina på det sättet har jag märkt. Kan man få notiser när någon lämnar kanske?
Varför gå med i ett crew som är fullt? Dom som är fulla hamnar man bara i sessions med sen ingen mera än det. Skaffar vänner som finns i ett och samma crew, där kan du hitta vänner att spela med.
Citera
2020-04-19, 15:23
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90

Flygande bilar är ju asbra. Jag som precis har börjat spela det och bara är level 40 hänger på spelare som har Deluxo och gör allt åt mig. Det blir lite tråkigt i slutändan men satan vad pengar man tjänar genom att inte behöva göra ett skit egentligen. Nu är nötandet igång för att själv införskaffa mig en Deluxo. Jag behöver bara cirka $4,5 miljoner till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in