2016-10-28, 20:37
Medlem
bonobonos avatar
Är de fler som har knas med att köpa skottsäker väst?
Försöker köpa den bästa (mins inte vad den heter) och kan bara köpa en innan de står "Full", men när jag går in på Inventory och ska välja bland västarna står de noll på just den.
Citera
2016-10-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Försöker köpa den bästa (mins inte vad den heter) och kan bara köpa en innan de står "Full", men när jag går in på Inventory och ska välja bland västarna står de noll på just den.

Du kanske har flera av någon sämre väst.
Du kan inte köpa Max antal av alla utan endast ett visst antal totalt sätt med alla olika variationer.
Citera
2016-10-29, 00:38
Medlem
Kaddens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Niding
Du kan inte köpa Max antal av alla utan endast ett visst antal totalt sätt med alla olika variationer.

Jag tror maxantalet är 10 västar. Det inkluderar alla typer. Det var dock vid någon uppdatering för ett tag sen då man fick 10 av varje väst. Så det är bara till att börja använda de tills du har mindre än 10 kvar.
Citera
2016-10-29, 19:27
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niding

Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Jag tror maxantalet är 10 västar. Det inkluderar alla typer. Det var dock vid någon uppdatering för ett tag sen då man fick 10 av varje väst. Så det är bara till att börja använda de tills du har mindre än 10 kvar.
Jaha ok, ja de skulle kunna förklara de hela. Trodde man kunde ha max på alla.
Ska kolla nästa gång jag spelar.
Citera
2016-10-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Ok, jag har då aldrig varit med om det, och då har jag 113 000 000:- på kontot så jag "borde" blivit bannad.

Inte moddat personligen men fått via moddare i spelet.

Rockstar bannar inte folk som fått pengadrops på sig, därför det är värt att hitta en moneydropping service som droppar 100m åt dej för 10usd via paypal. Jag har gjort detta ett flertal gånger och det går på en 20min så har man sina pengar. Jag menar, om rockstar skulle banna alla som (eventuellt motvilligt?) fått drops ingame så skulle alla hackare hoppa från server till server och bara droppa pengar på folk för att det är kul o se folk bli bannade, vilket skulle resultera i en väldig minusaffär för rockstar att bli av med så många spelare.

Däremot de som hackar och droppar pengar åt folk, dem blir bannade.

Jag har köpt drops 3 gånger, olika summor, och sitter just nu på 80+ mil, o jag har inte blivit bannad. Om jag väl blir det så är det bara gnälla i en ticket hos rockstar o säga att man afk:de ingame och fick drops på sig så blir man unbannad.

Men som sagt, du lär inte bli bannad om du tagit emot drops.
Citera
2016-11-05, 15:06
Medlem
bonobonos avatar
Är de någon som vet om Rockstar har börjat med gåvor?
Startar spelet som vanligt och får upp ALERT! Du har fått en gåva på 250.000.
Tack så mycket men förvånade.
Citera
2016-11-05, 22:33
Medlem
Behöver hjälp med online-läget!
Vad ska jag börja med? Hur får jag lättast pengar? Telefonen i spelet ringer konstant och sms skickas frenetiskt. Det hela är alldeles för rörigt. Är det en lägenhet man bör spara ihop till först?
Citera
2016-11-06, 17:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Är de någon som vet om Rockstar har börjat med gåvor?
Startar spelet som vanligt och får upp ALERT! Du har fått en gåva på 250.000.
Tack så mycket men förvånade.

Om du loggade in under en viss tid fick du pengar.

Gta newswire är en bra sida för att hålla sig uppdaterad
Citera
2016-11-06, 19:43
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Om du loggade in under en viss tid fick du pengar.

Gta newswire är en bra sida för att hålla sig uppdaterad
Jaha ok.
Den här sidan verkar också bra för att hålla sig uppdaterad Om inte annat för att hålla lite liv i tråden
Citera
2016-11-07, 18:39
Medlem
bonobonos avatar
Sitter på 2 lägenheter, flera CEO lokaler och 3 MC "företag".
Känns onödigt att ja köpt på sig allt så frågan är nu om jag får tillbaka några pengar om ja gör mig av med nåt av detta?
Kan ja tex sälja en lägenhet, bommar igen en lokal och lägga ner ett "företag" och få nåt för de?
Citera
2016-11-07, 20:09
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Sitter på 2 lägenheter, flera CEO lokaler och 3 MC "företag".
Känns onödigt att ja köpt på sig allt så frågan är nu om jag får tillbaka några pengar om ja gör mig av med nåt av detta?
Kan ja tex sälja en lägenhet, bommar igen en lokal och lägga ner ett "företag" och få nåt för de?

Går inte sälja något utav de.
Citera
2016-11-08, 20:37
Medlem
saddeststorys avatar
Finns någon flashback crew? Har gått över till PC och har inte många att spela med längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in