Citat:
Ursprungligen postat av
JeppeNil
Anna H och Karin J fick titta på bilder, men kunde inte peka ut SE som en person de hade sett efter mordet. Det där stämmer inte alls.
Gösta Söderström har aldrig nämnt SE, utan bara en man i 40-årsåldern. Det kan vara vilket annat vittne som helst.
Om du är vänlig att lösa förhören med Anna H och Karin J så ser du det jag menar - förhören ANTYDER att det är SE som sliter i Palmes ben och tycker att kroppen ska vändas i framstupa sidoläge.
Någon annan försökte - så vitt känt - inte påverka upplivningsförsöket.
Dessutom har du då den tidiga uppgiften från LL om mannen i "CEPS".
Min poäng är fortfarande att TP/Filter saknar grund för sin tvärsäkerhet rörande SE som GM. Det borde de ha upptäckt själva och det bör även du se.
Om du läser in dig i tråden så ser du att jag och andra metodiskt har gått igenom punkt efter punkt och på flera av punkterna råder stora frågetecken.
Att misstänka SE och utreda SE tycker även jag är utmärkt att man gör. Lars Larsson kom ju med en spännande redogörelse tyckte jag.
Men sen spårade allting ur med Filter och TP. De är för tvärsäkra. Deras story håller inte för tvärsäkerhet. Det finns problem - signalementet, tiderna, vittnesuppgifter från mordplatsen, LJ-teorin, Grand-teorin, Gamla stan-teorin, SE:s reumatism och alkoholmissbruk, avsaknaden av mordvapen med mera med mera.
Det här är inget man kan gå till en rättssal med. Det är spekulationer som förklätts till sanning.