2020-02-26, 09:13
Bannlyst
Julia eller Sami br vinna big brother.
2020-02-26, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Jag o jag kommer hlla det

Nej det gr du inte. Du fr inte svika vr Julia.

#teamJulia <3
2020-02-26, 09:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha s jvla pinsamt att alla hr sitter och tror p konspirationteorin att Anty fuskar.

Cry me a river. Hon r deltagare precis som alla andra >>>och varit fan sen hon var liten.<<<

Anty for the win.
Okej d vet vi att du skyddar henne fr du knner henne sen tidigare.
FUSKAREN SKA UT.
Senast redigerad av Lunatic 2020-02-26 kl. 09:58.
2020-02-26, 09:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icemanluigi
Sami given!
Problemet r vl att mnniskor som sitter p sna skulder inte direkt vet vad som r bst fr dem.
Har ett gyllene lge att f en miljon, men stor risk att han sjlv trttnar och lmnar innan 100 dagar och sjabblar bort pengarna.

Njt nr Julia gav massage med droppet och sger att det kostar en femhundring varp Sami direkt ber om en hundradagars faktura!
Jo, men fan. Jag vill nd ge honom en chans att bli skuldfri. Bara det att han blev nykterist mste ha setts som otippat fr en sdan som Sami. Klart han blivit likgiltig nr skulderna bara blivit vrre och vrre. Han har vl knt att det nd inte spelar ngon roll. Nu har han en chans. Jag vill att han vinner. Han r en kalaskille.
2020-02-26, 09:17
Medlem
JJ.Berzeliuss avatar
Hahaha r det sant att Amelia har en person som styr hennes Instagram, med ~2k fljare, nu nr hon r inne i huset? Haha vilken jvla idiot hon r
2020-02-26, 09:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Antonia Johnson Fuskar i Big Brother 2020.
Nu har dom brjat skriva om de i Facebookgruppen Big Brother Sverige 2020 supportergrupp.
nnu s lnge frgar dom bara efter ryktet om att Antonia fuskat i natt.

Jag har sagt sen start att allt inte r som det ska. Att deltagarna r handplockade och att flera av dom r vnner med folk i produktionen.
Antonia har kunnat "gissa" sig till vilka tvlingar som ska komma, bla den med stegrknarna och Amilia har stndigt kontakt med produktionen genom bikten och kamerorna.
2020-02-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJ.Berzelius
Hahaha r det sant att Amelia har en person som styr hennes Instagram, med ~2k fljare, nu nr hon r inne i huset? Haha vilken jvla idiot hon r

haha 2 000 fljare r inte mycket ha nr man ska upp emot flashback i en omrstning

bye bye amilia
2020-02-26, 09:19
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Julia eller Sami br vinna big brother.

Och det ska vi se till att lsa.
2020-02-26, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Och det ska vi se till att lsa.

Ja, det r inte helt ltt, vi har ju en produktion som har sett till att det r ojmnt men vi fr kmpa p bara.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det r nog du som dras till den typen av tjejer. Sjlv har jag bara varit med tv tjejer med silikonbrst under ren, bda hade lagt in rtt lite s att det var omjligt att gissa med klderna p.

I vrigt tycker jag det r sjukt avtndande med alla former av plastikingrepp. verdimensionerade sillisar gr fetbort. Allra vrst r dock lppfrstoring. Skulle absolut inte p ngra villkor kunna vara med ngon som har frstorat lpparna, d det hade gett mig svra potensproblem.
Hller med dig.

Jag r rump kille
Brst och lppar r jag inte ntt fr heller.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia Stapelfeldt bara s att du vet s r den enda anledningen till att vi hela tiden rstar p dig fr att vi vill se dig flsa och stnka. Vi ogillar din personlighet och du r full i skit. S full i skit att du knappt kan knppa byxorna.

Den dagen du str nominerad flyger du ut, oavsett vem du str mot.
2020-02-26, 09:22
Medlem
Icemanluigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jo, men fan. Jag vill nd ge honom en chans att bli skuldfri. Bara det att han blev nykterist mste ha setts som otippat fr en sdan som Sami. Klart han blivit likgiltig nr skulderna bara blivit vrre och vrre. Han har vl knt att det nd inte spelar ngon roll. Nu har han en chans. Jag vill att han vinner. Han r en kalaskille.

Hller med!
Sami r 64% av anledningen att jag tittar. Vill se honom brja med vinst hr och sedan f ett eget tv-program helst rtt obskyrt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in