2020-02-26, 09:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Sami har ju bara skitit i dom sista gngerna medan hon kmpat mycket mer s hon har kan ha kommit ikapp
haha r du skn. skulle hon tagit igen 8lopp. sami har kt dubbelt s lngt.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
S sjukt mycket ha hr inne , riktigt mobbning av en person . Jvla barnungar hr inne

din trdvn erknde, s smningom kommer du erknna. step up or go home lixom. brjar bli boooooring.
Medlem
Lunatics avatar
Antonia Johnson Fuskar i Big Brother 2020.
2020-02-26, 09:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis ska bli ett nje att skicka amilia t helvete nr tillflle ges hoppas det blir mot antingen sami eller glasman tror glasman skule vara vrre
Ja, fr den kommer hon verkligen tro r otippad! Hade garvat snder. Men det ABSOLUT roligaste skulle vara om hon stod mot Patzy och nd flg ut, hahahahaha! Nu har jag inte koll p om just du gillade honom, men tnk dig nd att en 25-rig tjej med hga tankar om sig sjlv blir utrstad av en fet, trtt gubbe som snarkar hgt och r allmnt meh p vardagarna. Vilken mental kftsmll fr henne.
2020-02-26, 09:04
Medlem
aina08s avatar
Hur har natten varit?
Har de varit flera omgngar i tvlingen?
2020-02-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ett r att det var stor kalabalik att ta med Sami som deltagare fr hans inte s gamla sympatier. Och visst det blev rabalder direkt i pressen. Produktionen str p t nu att frska eliminera honom bl.a frn att vara s kort som mjligt i programmet fr att sedan rdda skinnet och presentera att han nd fick en chans trots hans historia. Tro mig det skulle chocka mnga om han nu gick och vann hela BB 2020.
Intressant inlgg av kermith kl.03.57 i natt, men vljer att citera endast en liten del och d detta.

Just drfr jag hoppas p att Sami vinner och tar hem hela skiten!
2020-02-26, 09:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Intressant inlgg av kermith kl.03.57 i natt, men vljer att citera endast en liten del och d detta.

Just drfr jag hoppas p att Sami vinner och tar hem hela skiten!
Ja, fr i helvete. Han r en klockren personlighet och s jvla skn! Vem ska vinna om inte han, liksom?
2020-02-26, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag r inte ntt fr frstoring av Brst eller Lppar. Jag r en Rump kille. lskar rumpor.

Det gr vi vll alla. <3
2020-02-26, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, fr i helvete. Han r en klockren personlighet och s jvla skn! Vem ska vinna om inte han, liksom?

Julia r solklar frtjnst av vinsten enligt mig, men jag r njd om ngon tar hem det.
2020-02-26, 09:11
Medlem
riskns avatar
Jag blir glad om bara Sami eller Julia tar miljonen.
2020-02-26, 09:13
Medlem
Icemanluigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Sami given!
Problemet r vl att mnniskor som sitter p sna skulder inte direkt vet vad som r bst fr dem.
Har ett gyllene lge att f en miljon, men stor risk att han sjlv trttnar och lmnar innan 100 dagar och sjabblar bort pengarna.

Njt nr Julia gav massage med droppet och sger att det kostar en femhundring varp Sami direkt ber om en hundradagars faktura!
2020-02-26, 09:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Antonia Johnson (Anty- skriver hela hennes namn s alla fr reda p vem hon egentligen r). Av det jag sett av kvinnan r hon en narcissistisk manipulerande och patologisk lgnare som person som blir srbehandlad av TV4. Det r s pinsamt att se en 28 ring-barn i tv. Hon ska vara influencer, fyfan hur kan man se upp till kvinnan? Det r helt jvla pinsamt.

Hon tillsammans med Amilia Stapelfeldt r s hatiska i sitt hjrta och s onda, elaka och fega personer. De r s oskra p sig sjlva. Avskyr de tv mest.
Hller med dig helt. Fuskarna ska ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in