Citat:
Ursprungligen postat av
Claudia
140 miljoner är kommunskattepengarna från ganska många tusen undersköterskor så det känns verkligen inte som någonting ointressant att rika män med bra inkomster eldar upp dem genom skadegörelse.
Vad som intresserar mig desto mer är varför du och andra sociopater är inne och relativiserar och försvarar det beteendet i den här tråden.
Återigen: Omsättningen i kronor skulle aldrig i helvete öka för sjukvården bara för att dessa två skulle avhålla sig från att bomba systemet. Och 140 miljoner blir inga tusentals undersköterskor i detta administrativa system. Alla delar ska ha sitt och plötsligt kostar en USKa 3-5 gånger så mycket som hon får i lön.
Citat:
Ursprungligen postat av
egenvilja
Jag anser att färg inte är ett brott, jag bor och lever för övrigt i Sydamerika så jag kostar inte dig en krona. Tvärtom, jag fakturerar ifrån Sverige som digital nomad så du kostar samhället betydligt mer än vad jag gör. Knip din mun tack.
Din ton med att misstänkta tjänar mycket pengar tyder även på att de tjänar mer än du gör. Därmed även bidrar betydligt mer till statskassan än du. Inse, du är den eviga förloraren lilla gumman.
Att måla tåg är en brottslig handling, punkt.
Förstår inte varför du ska bete dig som en översittare emot allt och alla - på flashback. Är det inte behagligt i din satellitlägenhet?