Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Spelar ingen roll hur mycket du tycker det är nonsens. Det är flera fall där GM inte dömts för mord där den som blivit styckad påståtts ha begått självmord och att GM blev så chockad och rädd att de menar att de styckade av den anledningen.
Du blandar in känslor i det hela som inte rätten kommer att göra. Han kommer inte dömas för mord om de inte kan påvisa vad hon dött av och även så om de kan det men att försvaret kan så tvivel om huruvida hon gjorde det själv.
Att w skulle ha hittat en så stor kniv och skurit halsen av sig eller tillverkat en giljotin är dock inte trovärdigt, finns inget från den ”avsändaren” som tas på allvar, för min del iaf..
Att klara av att ta självmord med kniv på halsen gör nog inte en vanlig 17-åring.
Dock förstår jag ju vad du menar MEN förhoppningsvis finns det sms m.m mellan dem som bevis.
Dessutom att T skulle ha ”sparat” huvet för att gömma det på vinden 🤦🏼♀️
De som kan sånt här har ju berättat att huvudet oftast göms/dumpas först..
Jag lägger inga känslor på situationen men enligt åklagaren finns det bevis mot T som är starka, det som saknas är resten av kroppen.
De kanske vet hur hon dog, att advokaten säger tvärtom är ju hennes uppdrag, att försvara T.