Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Det låter som om du försöker skrämma och nästan hota JG.
Uppenbarligen är han en mycket svag person men tror du att han kommer att fortsätta att ljuga för att skydda SD?
Tråden är väl medveten om ditt sätt att [försöka] läsa mig. Vore klädsamt om du inte låter dina fantasier störa en rimligare tolkning av det jag skriver.
OnT: Ser du nånstans i det jag skriver om JG nåt som är hotfullt eller ägnat att skrämma honom?
Jag har redovisat hur personer som ofrivilligt är satta att vittna många ggr slingrar sig ur besvärligheter genom att vid HF mer eller mindre plötsligt blir "glömska".
Jag har påpekat att förr eller senare är SD ute i samhället igen. Han verkar inte vara av den där generösa, förstående eller överslätande sortens man. Tror inte att SD nånsin kommer att förlåta den som under HF anger en negativ bild av honom.
JG är inte dum i huvet. Han behöver inte mina funderingar, utan är nog självtänkande. Om han känner sig hotad av det jag skriver här i tråden, är det väl bara för honom att regga ett konto här (eller använda det han kanske redan har) och anmäla det ev upplevda hotet till mod?
Eller så kan ju du göra det? Bli JG:s proxy?