Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Började de 2011? Eller står det bara att de höll på?
2010 var skilsmässan tror jag 🤔
SD går hårt på redan här. Han söker kramar och pussar, skriver att han inte ska fantisera om henne ("Ska inte fantisera för det jag vill fantisera är som äpplet i Eden"), nog tror jag även de började träffas på ett sexuellt sätt i närtid till detta. Lite utdrag, allting från 2011:
9/8: SD: "Missade oljan. Men säg till när du ska vara fin och ragga så kommer jag ner och smörjer in dig. Var du vill. Rent vänskapligt."
5/9: LW vill ha hjälp med något och SD svarar att han vill ha "ersättning".
Det tidigaste spåret på att SD går på LW "sexuellt" är när de skickar bilder till varandra och SD den 15/5 skriver: "det gör inget om du skickar bild utan son och blus". LW ignorerar förfrågan. Hon är ganska passiv i konversationerna men glad och öppen, men jag tycker det är tydligt att SD redan här är ute efter något sexuellt. SD vill ge skenet av att de haft en relation i 2 år bara. Visst det kanske inte var lika intensivt 2011 och kanske det gick i vågor. Men detta är klart mycket tidigare i tidslinjen än vad jag tänkt mig iallafall. Det är nog så som våran Holmes berättat; de hade en sex/kärleksrelation långt tillbaks i tiden.