Citat:
Ursprungligen postat av
Klappasäften
Det var ingen ute och gick där vid den tiden. Det är kolsvart och stormvindar. Ingen vettig människa är ute och går där ute då om man inte är psykiskt sjuk. En annan sak om det var vårvarmt och lugnt väder. Men de flesta går inte där efter nio på denna tid av året och inte i den väderleken. Hade detta varit i April hade folk rört sig där långt in på kvällen.
Annars finns ingenting där av värde, nada! Men polisen har med all säkerhet knackat dörr i alla hus som ligger i anslutning till brottsplatsen vid det här laget.
Då är jag ingen vettig människa som cyklat den vägen varje dag i yngre dar, oavsett vädret, om det var mörkt.. fanns det ändå cykellampa på den tiden, numera har folk pannlampa.. och så, så mörkt är det inte där om inte man har dålig mörkseende. Jag tror jag vet vem brottsoffret är, vart det hände. av hänsyn till dom anhöriga så spekulerar jag ej här öppet, han som söker tror jag nog är inne på rätta spåret förutom er alla idioter som hittar på allt möjligt, man undrar hur kloka ni är.
Edit: Inget av värde där? Skojar du?