LP var särdeles mån om sin person och sitt privatliv. Hon bestämde. Det var så det alltid varit i hennes liv. Och det blev alltid som hon ville. Så också i det här fallet. Hon tyckte att poliser och åklagare läckt till media så hon ville inte bandas på några villkors vis.
Man kan tycka att det var lite speciella omständigheter när hennes make mördats och att hon skulle fogat sig och gjort vad som krävts. Hon tyckte dock att hon gjort tillräckligt. Något mer tänkte hon inte göra avkall på.
Jag kände henne inte, har aldrig träffat henne men det är såhär hon beskrivs. En del använder t o m starkare ord. Jag nöjer mig med att hon var bestämd och mån om sitt privatliv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ksenia74
Om hon nu var så säker på att det var CP som sköt hennes make och även var en hårsmån från att dö själv, Varför var det så viktigt att utpekandet vid konfrontationen med CP inte fick bandas? Hon fick dessutom veta innan att den misstänkte är en missbrukare och det hade till och med jag kunnat se vem som var missbrukare även om jag aldrig hade sett CP innan .