2020-02-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jo tack, jag biter mig ofta i tungan (eller i fingrarna, om det ska appliceras på att jag skriver haha), och det var av den här anledningen det tog över en vecka innan jag vågade skriva mitt första inlägg. Blir mer och mer "härdad", men tycker fortfarande det är rätt sjukt.
Ja brukar bli rätt sjukt när människor med problem bara vill få folk att må dåligt
2020-02-23, 11:17
Bannlyst
Dom får återinföra veckofinalen till söndagar så det händer nåt på söndagar, mycket bättre.
2020-02-23, 11:18
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det började väl med att kalla Amilias lilla talkshow för det någon kväll (Amilia sa typ "Jag kan säga god kväll på tio olika språk" eller något och de tyckte tydligen just "hyvä hilta" var skitkul") och så har det väl bara blivit något slags internskämt utan någon vidare innebörd. Som de drar lite för långt, som med allting annat.
Ok de har jag missat.
Men hon kunde alltså inte säga de på finska ändå då hon säger Hiltaa istället för Iltaa.
Men Lisa ska väl vara finne eller? Har för mig att dom pratat om de, tex hennes finska ögon osv. borde hon inte kunna nåt ord finska på riktigt då
2020-02-23, 11:19
Avstängd
fyfan vad pinsamt snacka skit om jasse så kommer hon precis
2020-02-23, 11:20
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ja brukar bli rätt sjukt när människor med problem bara vill få folk att må dåligt

Men kan ni hålla käften nu, den här tråden är till för att diskutera programmet, inte hur flashbackare beter sig. Gråt ut i aftonblaskan istället
2020-02-23, 11:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Nä troligen skulle hennes psyke må så dåligt att hon inte ens vill leva .
Varför då? Tror du inte att hon själv vet om att hon är tjock? Givetvis kommer somliga kommentera detta, när hon själv valt att vara med i ett program som fångar allt hon gör. Jag själv har inget direkt behov av att skoja om hennes vikt, men jag accepterar att andra har det. De tycker väl att det är kul?

Själv tycker jag att det är betydligt värre att Lisa petar sig i näsan exakt hela tiden. Äckligt att hon sedan gräver i godisskålen osv. Usch.
2020-02-23, 11:21
Medlem
aina08s avatar
OJOJ nu berättar Julia om Jasmines tankar om Sami för Patzy... "du får inte säga det till någon".
Vi får se hur många minuter de tar innan han fört de vidare
2020-02-23, 11:21
Medlem
__Alez__s avatar
Nu sitter Julia och Patzy och skvallrar. Julia nämnde att Jassa gillar Sami och var snabbt att säga -Det får du inte säga till någon!

Se om Patzy kan hålla det.
2020-02-23, 11:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Då o blir man mobbad för sina extra kilon ?
Skitsnacket är ju 7 gånger värre här inne än hon ens skulle kunna göra i huset under 100 dagar
Skulle inte dra det så långt, hon hinner med många ord på en dag!
Men som jag skrev tidigare till dig, jag själv står inte för att håna hennes utseende men hennes personlighet är fruktansvärd, och senast igår hånade hon tex Julias silikonbröst, så hon är knappast fri från att kroppsshamea människor själv.

Men igen, detta är flashback, inte en plats för den lättkränkte.
2020-02-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Men kan ni hålla käften nu, den här tråden är till för att diskutera programmet, inte hur flashbackare beter sig. Gråt ut i aftonblaskan istället
Denna tråden skrivs det till 80% om en persons övervikt inte mycket om resten
2020-02-23, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Skulle inte dra det så långt, hon hinner med många ord på en dag!
Men som jag skrev tidigare till dig, jag själv står inte för att håna hennes utseende men hennes personlighet är fruktansvärd, och senast igår hånade hon tex Julias silikonbröst, så hon är knappast fri från att kroppsshamea människor själv.

Men igen, detta är flashback, inte en plats för den lättkränkte.
Jag inte lättkränkt men tucker det för mycket när varannat inlägg är om detta
2020-02-23, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ok de har jag missat.
Men hon kunde alltså inte säga de på finska ändå då hon säger Hiltaa istället för Iltaa.
Men Lisa ska väl vara finne eller? Har för mig att dom pratat om de, tex hennes finska ögon osv. borde hon inte kunna nåt ord finska på riktigt då
Hon pratar ju om sitt finska påbrå hela tiden haha, men verkar inte så vass på språket. De, Lisa inkluderad, gick runt och sa "tervetolola" (de uttalade det alltså så) och menade att det betyder "hej" också. Mig veterligen (som halvfinne men kan typ fyra ord på finska) betyder "tervetuloa" "välkommen".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in