2020-02-23, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är Flashback! Tyvärr får man bortse från många inlägg om man inte ska mata trollen så de går loss ännu mer. Håller med er båda två för det är träligt!
Saknar gamla hederliga AOTV på så många sätt.

Det är 1000 sidor med upprepningar från samma personer , samma ord i alla inlägg , tyvärr Oxå personer som mår psykiskt dåligt själv .
Ja det må vara Flashback mo psykiskt sjuka människor måste få utlopp men det blir lite för mycket av det
Medlem
herpesvårtas avatar
Snackar man skit om människor halva dagarna så får man självrannsaka sig själv lite också, så är det!

Nu går vi vidare.

Sa dom att de skulle hålla veckomötet kl 14.00? De lär bli lite drama.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Tyvärr är hon mer poppis öb du verkar ha förstått av dom i huset
av dom i huset skiter jag i , av vi tittare är hon i botten.
2020-02-23, 11:12
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller faktiskt med dig här.

Jag förstår varför man inte gillar henne, jag har heller inte mycket över för henne förutom att hon är kan vara rätt rolig ibland, men förstår inte alls vad man får ut av att vara så sjukt elak mot henne och uttrycka sig på det sättet som många här inne gör (inte bara mot henne, utan även mot typ Alex genom att kalla honom n-ordet i nedvärderande syfte osv). Det gör ju knappast en till en bättre människa själv, liksom. Accepterar inte riktigt "skit ska skit ha"-ursäkten, ligger mer än så bakom.

Japp, kommer antagligen få otroligt mycket skit för detta, bring it on. Jag är dum i huvudet, korkad, idiot - jag vet. Jag tackar också för välkomnandet till internet/Flashback på förhand. Kom gärna med något nytt!

Nä, du är bra! Du är en bättre människa än mig som kallar Amilia för blåval och fet ko.
2020-02-23, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Snackar man skit om människor halva dagarna så får man självrannsaka sig själv lite också, så är det!

Nu går vi vidare.

Sa dom att de skulle hålla veckomötet kl 14.00? De lär bli lite drama.
Då o blir man mobbad för sina extra kilon ?
Skitsnacket är ju 7 gånger värre här inne än hon ens skulle kunna göra i huset under 100 dagar
2020-02-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är Flashback! Tyvärr får man bortse från många inlägg om man inte ska mata trollen så de går loss ännu mer. Håller med er båda två för det är träligt!
Saknar gamla hederliga AOTV på så många sätt.
Jo tack, jag biter mig ofta i tungan (eller i fingrarna, om det ska appliceras på att jag skriver haha), och det var av den här anledningen det tog över en vecka innan jag vågade skriva mitt första inlägg. Blir mer och mer "härdad", men tycker fortfarande det är rätt sjukt.
2020-02-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Såg lite till och ifrån i morse när de satt och åt frukost och hörde Julia snacka, så något om att hon var trött.
Men hörde inte allt men möjligt att någon ursäkt kom.
Glasman och Sami satt väl och pratade efteråt och sa något om att de önskar att hon bad om ursäkt? Äeh, jag vet inte. Hänger inte riktigt med nu om jag ska vara ärlig hahah. Kom in mitt i en konversation och har inte helt koll på vad som hänt före...
2020-02-23, 11:15
Medlem
Paulabrauns avatar
Blåvalen är ju med i vartenda jävla vinkel: https://imgur.com/a/3VpMihM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
av dom i huset skiter jag i , av vi tittare är hon i botten.
Jo men av er som tycker det är det inlägg på inlägg , det har vi förstått efter dom första så nu behöver man inte skriva det mer
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Sant det är dom som själv har problem som gör så här , garanterar är dom flesta inte modellsmala .
Sjukt tragiskt att det kan vara så här i dagens läge , men ändå inte förvånad då mobbing blir värre o värre över lag överallt
De här är ju Flashbacks dåliga sida. Att folk inte kan tänka på hur dom skriver.
Det är ju inte bara "mobbing" med kränkande ord utan även rasistiska ord mm.
De går ju enkelt att rapportera de man inte gillar. Sen om de gör skillnad är en annan sak, men ju fler som säger ifrån ju större risk att et kan bli bättre.
Jag anmäler allt ja inte tycker är rätt, speciellt ord som är rent rasistiska. Tycker det är så onödigt då man kan framföra sina åsikter utan att använda ord man vet inte är ok.
Det är ju också det här som folk "utifrån" pratar om när man nämner Flashback så de skadar ju verkligen detta annars grymma forum.
Själv skriver ja som jag skulle prata, och försöker bemöta andra så som jag själv vill bli bemött. Låter klyschigt men de är ju inte direkt svårt att försöka hålla god stämning för alla om man bara vill...

Jag gillar verkligen inte Amilia (eller de andra i hennes pakt) men försöker använda deras namn när jag skriver om dom. Man vinner inget på att ha kränkande öknamn.
2020-02-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Nä, du är bra! Du är en bättre människa än mig som kallar Amilia för blåval och fet ko.
Är det något jag uppskattar så är det sarkasm!
2020-02-23, 11:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Det är 1000 sidor med upprepningar från samma personer , samma ord i alla inlägg , tyvärr Oxå personer som mår psykiskt dåligt själv .
Ja det må vara Flashback mo psykiskt sjuka människor måste få utlopp men det blir lite för mycket av det

Här sparkar du in öppna dörrar. Jag är helt med dig. Är det inte extrem snoppfixering (vilken tjej är intresserad av 25 cm dase? Inte jag iaf) eller så ylar man över vikt. Men som sagt, det är fel site att hänga upp sig på just det för INGET kommer göras åt det. Blockera är enda alternativet.

On topic tittar först nu på programmet från igår och blir lite ledsen för Julia. Hon har problem med det sociala spelet. Det kan bli för mycket för henne det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in