Citat:
Ursprungligen postat av
rammi73
Sant det är dom som själv har problem som gör så här , garanterar är dom flesta inte modellsmala .
Sjukt tragiskt att det kan vara så här i dagens läge , men ändå inte förvånad då mobbing blir värre o värre över lag överallt
De här är ju Flashbacks dåliga sida. Att folk inte kan tänka på hur dom skriver.
Det är ju inte bara "mobbing" med kränkande ord utan även rasistiska ord mm.
De går ju enkelt att rapportera de man inte gillar. Sen om de gör skillnad är en annan sak, men ju fler som säger ifrån ju större risk att et kan bli bättre.
Jag anmäler allt ja inte tycker är rätt, speciellt ord som är rent rasistiska. Tycker det är så onödigt då man kan framföra sina åsikter utan att använda ord man vet inte är ok.
Det är ju också det här som folk "utifrån" pratar om när man nämner Flashback så de skadar ju verkligen detta annars grymma forum.
Själv skriver ja som jag skulle prata, och försöker bemöta andra så som jag själv vill bli bemött. Låter klyschigt men de är ju inte direkt svårt att försöka hålla god stämning för alla om man bara vill...
Jag gillar verkligen inte Amilia (eller de andra i hennes pakt) men försöker använda deras namn när jag skriver om dom. Man vinner inget på att ha kränkande öknamn.