2020-02-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Vad glad istället för de dagar de riktigt förtryckta stannar kvar i Sverige och betalar för ert Sim-City spel. Var tacksam.

Jag tycker nog inte att WordWarrior platsar i kategorin "de riktigt förtryckta". Det tror jag inte ens att hen själv anser.
Citera
2020-02-22, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag tycker nog inte att WordWarrior platsar i kategorin "de riktigt förtryckta". Det tror jag inte ens att hen själv anser.

Etniskt vita svenska män är de som är mest förtryckta i dagens Sverige.
Citera
2020-02-22, 12:26
Medlem
Citat:
Etniskt vita svenska män är de som är mest förtryckta i dagens Sverige.

Nej, vi är inte ett dugg förtryckta. Ta av dig offerkoftan för bövelen
Citera
2020-02-22, 12:36
Avslutad
Citat:

Gå till 8 timmarspasset varje dag och samtidigt läsa dagligen att man tillhör en våldtäktskult och misshandlare. Samtidigt så jobbar kvinnorna 80% av tiden och tycker synd om sig själva. Under tiden så transfereras en del av mannens bidragande kapital till än mer gnällklubbar och myndigheter som lever på att blunda för de riktiga fulgubbarna och hitta på nya vägar att skylla allt på de som byggt allt de njuter av.

Fy fan. Nejdu. Jag är glad att jag inte bidrar med en krona (nja, har lite fastigheter som drar kostnader och skatt) till galenskaperna.
Citera
2020-02-22, 12:39
Medlem
Citat:
Gå till 8 timmarspasset varje dag och samtidigt läsa dagligen att man tillhör en våldtäktskult och misshandlare. Samtidigt så jobbar kvinnorna 80% av tiden och tycker synd om sig själva. Under tiden så transfereras en del av mannens bidragande kapital till än mer gnällklubbar och myndigheter som lever på att blunda för de riktiga fulgubbarna och hitta på nya vägar att skylla allt på de som byggt allt de njuter av.

Fy fan. Nejdu. Jag är glad att jag inte bidrar med en krona (nja, har lite fastigheter som drar kostnader och skatt) till galenskaperna.

Måste vara jobbigt att vara du. Jag är vit man i Sverige och jag är inte ett jäva dugg förtryckt.
Citera
2020-02-22, 12:40
Avslutad
Citat:

När du för sjuttielfte gången läser aftonbladet och en krönika som berättar att du tillhör en våldtäkts och misshandlarskara, känns det helt i sin ordning?
Citera
2020-02-22, 12:41
Avslutad
Citat:
Måste vara jobbigt att vara du. Jag är vit man i Sverige och jag är inte ett jäva dugg förtryckt.

Nej, för att du har normaliserat det. Stackare.
Citera
2020-02-22, 12:43
Medlem
Citat:
När du för sjuttielfte gången läser aftonbladet och en krönika som berättar att du tillhör en våldtäkts och misshandlarskara, känns det helt i sin ordning?

Snarare för att jag inte sitter och läser skräpmedia dagarna i ända och odlar någon orm av offermentalitet. Jag våldtar ingen, alltså behöver jag inte ta åt mig av det faktum att andra män våldtar.
Citera
2020-02-22, 12:48
Medlem
Citat:
Nej, för att du har normaliserat det. Stackare.

Haha internalized oppression alltså? Trodde aldrig jag skulle höra någon seriöst hävda det. Det är ett sånt argument som man beskyller värsta sortens radikalfeminister för att använda Kanske inte så förvånande då antifeminister nästan alltid är alt det de beskyller feminister för att vara. Självömkande gnällspikar som fastnat i sina påhittade offerroller

https://i.ytimg.com/vi/1MdOPp0pWG0/maxresdefault.jpg
Senast redigerad av enhalvboj 2020-02-22 kl. 12:51.
Citera
2020-02-22, 12:53
Avslutad
Citat:
Snarare för att jag inte sitter och läser skräpmedia dagarna i ända och odlar någon orm av offermentalitet. Jag våldtar ingen, alltså behöver jag inte ta åt mig av det faktum att andra män våldtar.

Så du ser inte ens hur bananas kvinnor går i Sverige? Jag ser inte många sunda röster som står upp mot sekten feminism i Sverige.

Jag vågar påstå att majoriteten av Svenska kvinnor är förlorade.
Citera
2020-02-22, 12:59
Medlem
Citat:
Så du ser inte ens hur bananas kvinnor går i Sverige? Jag ser inte många sunda röster som står upp mot sekten feminism i Sverige.

Jag vågar påstå att majoriteten av Svenska kvinnor är förlorade.

Jag sitter inte och läser varenda uttalande folk gör eller hetsar upp mig över varje tweet etc och jag är väl medveten om, och räknar in, att medier alltid försöker sensationalisera saker och clickbaita. Oftast om man läser hela artiklarna, kollar ursprungskällor, bägge sidor av mynten, flera olika medier osv så brukar det inte vara så dramatiskt som rubrikerna försöker ge sken av.

Överdramatisk försöker jag bara vara rent sarkastiskt. 'Majriteten svenska kvinnor är förlooorade' och snack om att vita män är så jävla förtryckta och liknande blir så skrattretande när det sägs seriöst. Det får mig alltid att tänka på denna:

https://youtu.be/2RNOZVS_L2k?t=26
Senast redigerad av enhalvboj 2020-02-22 kl. 13:36.
Citera
2020-02-22, 13:01
Avslutad
Citat:
Jag sitter inte och läser varenda uttalande folk gör eller hetsar upp mig över varje tweet etc och jag är väl medveten om, och räknar in, att medier alltid försöker sensationalisera saker och clickbaita. Oftast om man läser hela artiklarna, kollar ursprungskällor, bägge sidor av mynten, flera olika medier osv så brukar det inte vara så dramatiskt som rubrikerna försöker ge sken av.

Ok. Vi är olika. Jag tar fajten. Jag bor inte ens i Sverige men drar mitt strå för att iallafall försöka väcka publiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in