2020-02-22, 00:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och där kom den också. Hur många gånger tror du att man läst den i feministforumet på Flashback?
"Du illustrerar väldigt väl vad som är problemet med svenska kvinnor"
Ni är alltså värre än a broken record här.

Budskapet upprepas för att det är sant, och att du vägrar inse sanningen. Jag har givit upp på svenska kvinnor, och när jag diskuterar er med utländska kvinnor så himlar de med ögonen och tycker att ni är knäppa. Så tro inte för ett ögonblick att det finns någon feminin samsyn, och att andra kvinnor är så extrema som ni svenskor. Här finns det svart på vitt:

https://www.friatider.se/unga-kvinnor-vill-ha-mer-vansterpolitik-och-mangkultur

Som sagt, jag nämnde er svenska kvinnor häromdagen för en asiatisk kvinna. Hon blev helt ställd. Själv vill hon ha dödsstraff för grova brott, och vill inte ha någon invandring alls från MENA. Hon tyckte att ni svenska kvinnor är helt sinnessjuka.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-02-22 kl. 00:48.
Citera
2020-02-22, 01:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Budskapet upprepas för att det är sant, och att du vägrar inse sanningen. Jag har givit upp på svenska kvinnor, och när jag diskuterar er med utländska kvinnor så himlar de med ögonen och tycker att ni är knäppa. Så tro inte för ett ögonblick att det finns någon feminin samsyn, och att andra kvinnor är så extrema som ni svenskor. Här finns det svart på vitt:

Som sagt, jag nämnde er svenska kvinnor häromdagen för en asiatisk kvinna. Hon blev helt ställd. Själv vill hon ha dödsstraff för grova brott, och vill inte ha någon invandring alls från MENA. Hon tyckte att ni svenska kvinnor är helt sinnessjuka.

Det var ju intressant att höra att hon tycker det, vänta så ska jag plocka upp mitt anteckningsblock.
Citera
2020-02-22, 01:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Då får vi hoppas att alla kvinnor 18-29 år tar sig till vallokalerna 2022 då

När kvinnorna sänkt Sverige så blir det inte längre några 4 Mkr från svenska män. Blott våldtäkter och ingen som beskyddar. Vare sig svenska män eller polisen. Där är vi redan idag! Så kör på för all del: mer invandring och mer feminism! Det är ni inom underklassen som blir krossade av er egen politik! Vi andra klarar oss alltid. Jag kan ta mitt pick och pack och dra när jag behagar. Inte ett öre mer till er odugliga latmaskar.
Citera
2020-02-22, 03:12
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Nej. Återigen är allting i din inbillade värld.
Åååh nej, inte ett "du kan va"-försvar?
Jag klarar inte mer och ger mig direkt.
Citera
2020-02-22, 03:16
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Jag har givit upp på svenska kvinnor

Det är lugnt, de har gett upp hoppet om dig också. Win-win, kort sagt.
Citera
2020-02-22, 03:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Svenska kvinnor är världens största idioter. Har de givit upp på mig så är det en fin komplimang. Satans sekthoror. Se där, nu har jag myntat ett nytt episkt begrepp.

Jamen vad fint, då kan du sitta på din veranda och mumla ditt episka begrepp för dig själv och ha det trevligt. All lycka med det. De svenska damerna är nog tacksamma för att de slipper hälla upp din whisky, och så kan de ägna sig åt mig istället. Var och en blir salig på sin fason.
Citera
2020-02-22, 03:31
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ja, så talar en sann cuck. Ditt white-knightande kommer att resultera i noll fitta. När du inser det är du välkommen att skåla med oss andra på min veranda. Ledsen att säga det, men du är lurad.

Det är lugnt tack, jag har fitta så det räcker och blir över. Men jag tar gärna en sväng förbi din veranda och skålar ändå vid tillfälle, det låter trevligt det också. Lycka till, vad du nu än tar dig för.
Citera
2020-02-22, 08:56
Avslutad
Citat:

Ja. Jag och min fru åker (numera sällan) över till Bali när jag är hemma länge nog och handlar, bor på hotell och äter god mat. Bali är nedlusat med turister och då givetvis även Svenska kvinnor. Är det nåt hon inte gillar så är det kvinnor som ska 'rädda henne' från mig. Hon har vart i Sverige några gånger och blivit påhoppad så många gånger av tokkvinnor att hon inte ens längre vill komma dit.

Hon säger att västerländska kvinnor generellt och Svenska (ja, Svenska) kvinnor behandlar henne som om hon vore ett barn och inte förstår sitt eget bästa. Samtidigt kan de själva inte ens gå 50 meter utanför turiststråket utan att bli lurade.

Det är fasen tragikomik.
Citera
2020-02-22, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Det är lugnt tack, jag har fitta så det räcker och blir över. Men jag tar gärna en sväng förbi din veranda och skålar ändå vid tillfälle, det låter trevligt det också. Lycka till, vad du nu än tar dig för.

Fitta är inte allt. Dynamiken kvinna-man är ett spel värt att spela i sig. Prova. Var en man. Det lönar sig, tro mig.
Citera
2020-02-22, 09:11
Avslutad
Citat:
Jag får väl se det som att det är positivt att du har ett gott självförtroende (samt en något uppförstorad självbild).

Ja det tycker jag med. Självförtroende är nog den största brudmagneten av alla. Måste komma från sanning dock. Jag tycker nog att ni Svenska kvinnor är dåligt tränade på att syna vad som är riktigt eller ej.. ..kan också vara att ni är kuvade av 'Systerskapet' och tillhörande dogma.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2020-02-22 kl. 09:13.
Citera
2020-02-22, 10:23
Medlem
Citat:
När kvinnorna sänkt Sverige så blir det inte längre några 4 Mkr från svenska män. Blott våldtäkter och ingen som beskyddar. Vare sig svenska män eller polisen. Där är vi redan idag! Så kör på för all del: mer invandring och mer feminism! Det är ni inom underklassen som blir krossade av er egen politik! Vi andra klarar oss alltid. Jag kan ta mitt pick och pack och dra när jag behagar. Inte ett öre mer till er odugliga latmaskar.

Ja, "inte ett öre mer" säger du år efter år. När ska du skrida till verket? För varje förfluten dag och farbror du fingrar så tvingas du ju ge bort mer av alla dessa pengar du beklagar dig över. Du kastar ören omkring dig som vore de ris på ett bröllop. Kvinnorna är skit, allt är skit. Du klarar dig bättre ändå. Jag förstår inte varför du är kvar ännu?!?
Citera
2020-02-22, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja, "inte ett öre mer" säger du år efter år. När ska du skrida till verket? För varje förfluten dag och farbror du fingrar så tvingas du ju ge bort mer av alla dessa pengar du beklagar dig över. Du kastar ören omkring dig som vore de ris på ett bröllop. Kvinnorna är skit, allt är skit. Du klarar dig bättre ändå. Jag förstår inte varför du är kvar ännu?!?

Vad glad istället för de dagar de riktigt förtryckta stannar kvar i Sverige och betalar för ert Sim-City spel. Var tacksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in