2019-11-12, 03:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
För en stund gjorde jag det såklart, det var faktiskt i all välmening.

Ta hand om dig.

Försök att släppa tankarna på mig nu, det kan inte vara så sunt att vara so obsessed
Citera
2019-11-12, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Försök att släppa tankarna på mig nu, det kan inte vara så sunt att vara so obsessed

Aj aj aj nu förlorade du, jag var vänlig men du kunde inte hålla dig ifrån att försöka misskreditera mig.

Attans.
Citera
2019-11-12, 03:58
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Aj aj aj nu förlorade du, jag var vänlig men du kunde inte hålla dig ifrån att försöka misskreditera mig.

Attans.

Du ser du kan inte sluta tänka på mig
Citera
2019-11-14, 08:54
Medlem
SvampTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, felet är systematiskt. Det kallas feminism. Radikal feminism. Några undantag räddar inte ett land. Tyvärr.

Jag glömde t.o.m. att nämna hur liten rättssäkerhet män har. Ett samlag kan kosta tre år i finkan och ett förstört liv. På ett utpekande av en psyksjuk svenska.

Lämna skiten, ni som har pengar och utbildning, som jag...

Intressant läsning:

http://www.amazon.com/Men-Strike-Boycotting-Marriage-Fatherhood/dp/1594036756

http://www.mgtow.com/

Du är en incel som gömmer sig bakom mgtow, nice. Om man har mentala problem dras man till problemrelationer och de är bara sanning tyvär. Såklart finns det många systematiska orättvisor mot män men du låter lite för paranoid
Citera
2019-11-14, 17:14
Medlem
WordWarriors avatar
Saxat från ett kommentarsinlägg i sociala medier. En syn på svensk kvinnor som blir alltmer utbredd bland män. Bilden är förankrad i verkligheten.

Citat:
Man känner då behovet av en hink när man ser mycket av det som försiggår i dag. Ges kvinnor möjlighet, så tar de sig rätten att diktera överhuvudtaget ALLT för andra människor, och respekterar ingen privat sfär överhuvudtaget. De åsikter och sådant som refereras är irrelevanta för dem och används endast som ursäkter – det viktiga är att kontrollera andra människor. Att orsaka lidande, och utsätta för skam.

Om du verkligen vill ge dig in på en mardrömsresa, så föreslår jag att du kan bekanta dig med LVU-ärenden och dylikt – de utredningar och sådant som görs på kvinnodominerade myndigheter som Socialtjänsten. När man bekantat sig med denna verksamhet, de hutlösa påståenden och sådant som görs, så har man väldigt svårt för att tro att kvinnor är människor. Man tar liksom för givet att människor vet bättre än att bete sig på detta vis – att gå in endast för att skada och förstöra, samtidigt som man utåt låtsas ”hjälpa” och ”stödja”. Och samtidigt som man får lön av samhället för något som ska vara av nytta. När man tar sig en titt där så slås man verkligen av en unken människosyn. Det är så bisarrt att kvinnor ska fara med ord som ”rasist” och dylikt, när den värsta nidbilden av en ”rasist” bleknar i jämförelse med det förakt socionomerna visar sina ”klienter” (läs: offer). Se t.ex. Donia-fallet, och hur socionomerna inte brydde sig det minsta om att den 15-åriga flickan dog utdraget över en månads tid, mitt framför deras ögon, samt att den moder som inte tilläts ta hand om sitt barn förgäves försökte få dem att ingripa, helt ignorerad.

Jag har sett tillräckligt av sådant för att övertyga mig om att även de bästa av kvinnor ändå är sämre än de sämsta av alla män. Även om man är flerfaldigt dömd överfallspedofil som man så borde det väl finnas några saker man inte kan tänka sig göra bara för att man får möjligheten. Vad det gäller kvinnokönet så kan jag dessvärre inte se något sådant. Andra människors dödsfall lämnar ofta leenden på deras läppar. Vid sidan om krokodiltårarna de tvingas köra med offentligt, förstås, för att upprätthålla skenet. Annars är nog demoner ordet jag skulle använda för dem.

D.H. 2019-11-12
Citera
2019-11-14, 23:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Saxat från ett kommentarsinlägg i sociala medier. En syn på svensk kvinnor som blir alltmer utbredd bland män. Bilden är förankrad i verkligheten.

Människan som skrev det där kan aldrig ha sett på nyheterna eller läst krigsskildringar, bara som exempel. Visst finns det sjuka kvinnor, men det finns sjuka män också.
Citera
2019-11-14, 23:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Människan som skrev det där kan aldrig ha sett på nyheterna eller läst krigsskildringar, bara som exempel. Visst finns det sjuka kvinnor, men det finns sjuka män också.

Fast kvinnor är mer troliga att starta krig än män:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7667033/amp/Queens-gone-war-kings-centuries-historic-study-finds.html?__twitter_impression=true

Citat:
- Queens have been 39 percentage points more likely to declare war than kings

- US researchers went out to test whether there was more peace under females

- Showed when state was ruled by a female it was more likely to go to war

Inte för att jag är det minsta förvånad.
Citera
2019-11-15, 00:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Fast kvinnor är mer troliga att starta krig än män:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7667033/amp/Queens-gone-war-kings-centuries-historic-study-finds.html?__twitter_impression=true

Inte för att jag är det minsta förvånad.

Det finns många fler kungar genom historien, alltså större variation. Vissa kungar var tex operabögar och sket i sina politiska göromål, spenderade en jäkla massa pengar varvid folket levde i fattigdom och misär.

Dessutom är denna meningen helt fel: "kvinnor är mer troliga att starta krig än män".
Citera
2019-11-15, 10:19
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det finns många fler kungar genom historien, alltså större variation. Vissa kungar var tex operabögar och sket i sina politiska göromål, spenderade en jäkla massa pengar varvid folket levde i fattigdom och misär.

Dessutom är denna meningen helt fel: "kvinnor är mer troliga att starta krig än män".

Ok, dålig formulering.

Men ett land är mer troligt att gå till krig under en kvinnlig ledare. Det går emot den allmänna bilden att om bara kvinnor styrde så skulle det vara fred.
Citera
2019-11-15, 10:29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Älskar när ni whamen retards avslöjar er. Du reagerar inte på det faktum att människor har ignorerats till döds psykopatstyle men någon kritiserar kvinnor är gnällmaterial Ut och spring med dig nu.
Citera
2019-11-15, 10:31
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ok, dålig formulering.

Men ett land är mer troligt att gå till krig under en kvinnlig ledare. Det går emot den allmänna bilden att om bara kvinnor styrde så skulle det vara fred.
Iran kanske hade legat i spillror om Hillary hade vunnit. Det + om israellobbyn hade velat det.
Citera
2019-11-15, 11:22
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du kan precis lika väl vända på resonemanget här. Om männen i Sverige hade varit mer "lyckade" hade de fått de kvinnor de förtjänar.
Förklara vad du menar med "mer lyckade"? De flesta kvinnor håller inte en hög standard själva och har dålig smak hur som helst, och ni varken förtjänar Brad Pitt eller är intresserade av de snyggaste, rikaste och/eller smartaste männen, även när ni kan få dem. Proof? Doutzen Kroes och hennes negerpojkvän. Doutzen Kroes med hennes utseende, ungdom och fertilitet var rena drömkvinnan för 10 år sedan, och hade kunnat få vilken man som helst, jorden runt, ändå nöjer hon sig med någon ful neger. Idag är hon skadat gods efter att ha fött några mulattungar.

Citat:
Men mycket länge ägde ju mannen sin hustru och samhällsstrukturen var patriarkal. Det vill säga, minimala rättigheter och låg status för kvinnor.

Hur tycker du det gick? Män krigade inte, begick inte självmord, våldtog, förtryckte och lemlästade inte? Ett jättefint harmoniskt rättvist samhälle?
Fast orsaken till att det var kaos på den tiden, beror ju inte på att kvinnor var mäns egendom, utan snarare eftersom på den tiden var det rent allmänt begränsad kommunikation mellan människor, vilket ledde till konflikter i högre utsträckning, både på individuell nivå och på nationell nivå. 160+ IQ, man, förklarar:
“For millions of years, mankind lived just like the animals. Then something happened which unleashed the power of our imagination. We learned to talk and we learned to listen. Speech has allowed the communication of ideas, enabling human beings to work together to build the impossible. Mankind's greatest achievements have come about by talking, and its greatest failures by not talking. It doesn't have to be like this. Our greatest hopes could become reality in the future. With the technology at our disposal, the possibilities are unbounded. All we need to do is make sure we keep talking.”
― Stephen Hawking
Det fanns ju liksom inga telefoner på den tiden, folk fick för sig grejer och hittade på allt möjligt, ofta av religiös natur och övernaturliga vidskepligheter osv, vilket ledde till alla möjliga sorters konflikter. Nuförtiden är det långt mer 'diplomacy' osv i politiken, bland annat pga att vapnen idag är långt mer förödande för alla parter. Det fanns ju inga större konsekvenser förr, att ha ihjäl någon; ofta kom man undan med det eftersom det inte fanns någon polis, och bevis var svåra att samla ihop, så i regel tjänade man på att mörda någon. Och att starta krig ledde aldrig till några naturkatastrofer som det kan innebära idag om man använder kärnvapen osv

Typiskt er kvinnor och er oförmåga att tänka och resonera objektivt. Alla har vi ju vår konfirmeringsbias, men ni kvinnor klarar verkligen inte av att bedöma saker och ting objektivt

Det positiva man kan säga om den patriarkala samhällsstrukturen är att det inte fanns en massa negrer och muslimer överallt, eftersom kvinnor inte kunde importera tredje världen bara för att tillfredsställa er dåliga smak. När män styrde var det liksom inte okej att importera tredje världen.

Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Men är det inte snarare männens fel, som passivt och feminint accepterar en kass samhällsordning?
Jo självklart. De flesta män är också iGnoranta iDioter, skillnaden är bara det att det är socialt accepterat att tycka så enligt feminismen, medan kvinnor blir rejält provocerade om man konstaterar att de har ekorrhjärnor

Citat:
Själv betraktar jag utvecklingen som en evolutionär process: de svaga männens DNA rensas ut ur genpoolen, till förmån för andras. Kvinnorna följer väl mest sina gudagivna instinkter.
Fast det här är ju autism, när man betraktar allt som svaghet eller styrka. Klart att svaghet och styrka har sin roll i samhället så sett, men mycket av DNA:t som rensas ur genpoolen är inte alltid dåligt "rasmaterial", och ofta är det också så att bra män rensas bort av olika skäl, antingen pga att kvinnor väljer bort dem pga hang-ups ("hans kuk var 1 cm för liten" eller "han är inte minst 180 cm lång, utan bara 178 cm") eller att de dör i krig osv.

Citat:
Visst, men männen har sig själva att skylla också.
Det är kanske naturens gång.
Naturautism

Citat:
De mindre gynnade männen har möjlighet att göra gemensam sak för att krossa de rika, såsom på den gamla goda tiden.
De har faktiskt ett eget ansvar också, vad gäller att upprätthålla en värdighet in i döden. Klarar de inte av detta saknar de evolutionärt existensberättigande. I stort sett.
I så fall är det nog dessvärre dömt på förhand att gå åt helvete.
Män måste lära sig att säga: "enough is enough." Annars förtjänar de att dö.
Fast frågan är ju vad män ska kämpa för? Moderna feministiska kvinnor är oattraktiva häxor, som ingen vettig man orkar göra sig attraktiv för, eftersom de bara hatar män, ger inte män någon fitta eller kärlek, och vill bara förstöra mäns liv så fort de får chansen.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-11-15 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in