Citat:
Utan belägg är ju dina påståenden bara påståenden. I synnerhet när vi svarar med vetenskapliga länkar som talar emot dina påståenden.
Citat:
Det ger mycket besserwisser-vibbar, att med "den allvetandes oemotsägliga överlägsenhet" bestämma vad som är riktig vetenskap och vad som är konspirationsteorier.
En massa länkar som ingen jävel orkar läsa ska alltså garantera den korrekt vetenskapen - hur vet du det? Har du varit med och kontrollerat själv?
Försök ponera bara för 30 sekunder, att "konspirationsteorierna" är korrekta - då blir det jobbigt, eller hur?
Bestämma vad som är konspirationsteorier och vad som är vetenskap? Hur skulle du bestämma en sådan sak? Det ger mycket besserwisser-vibbar, att med "den allvetandes oemotsägliga överlägsenhet" bestämma vad som är riktig vetenskap och vad som är konspirationsteorier.
En massa länkar som ingen jävel orkar läsa ska alltså garantera den korrekt vetenskapen - hur vet du det? Har du varit med och kontrollerat själv?
Försök ponera bara för 30 sekunder, att "konspirationsteorierna" är korrekta - då blir det jobbigt, eller hur?
Riktig vetenskap är vad som publiceras i vetenskapliga tidskrifter. Det är inte svårare att bestämma än så. Konspirationsteorierna bygger ofta på att snåla regeringar runt världen, även i klimatskeptiska länder som Brasilien, Australien och USA överbjudit den största och mest vinstgivande branschen i världen för besittning av forskares själar. Den som har denna bild kan dock fortfarande inte hävda att den har vetenskapligt stöd eftersom de uppenbarligen inte haft denna konspirationsteori om de hade haft något stöd i forskningen.
Citat:
Jag kanske ändrar mig den dagen jag upplever att detta inte är en panikskapande jättebluff - tills dess kan alarmisterna skrika sig hesa.
Det kommer du aldrig att upptäcka eftersom du är för lat. Och okunnig. Vilket gör att du inte kan ta dig igenom vetenskapliga artiklar. Du litar helt enkelt på din "massa" som är beroende av att du håller dig okunnig.
Jag kanske ändrar mig den dagen jag upplever att detta inte är en panikskapande jättebluff - tills dess kan alarmisterna skrika sig hesa.