2020-02-12, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det handlar väl inte om att framhäva sig eller någon annan. Men de pusselbitar vi har nu och försöker lägga verkar passa bättre i pusslet. Att tråden gärna får handla om de inblandade i händelsen istället för personer som inte är det är väl bara bra?
Absolut, förhäva sig var inte riktat till dig heller. Fortsätt spana.
Citera
2020-02-15, 12:23
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Absolut, förhäva sig var inte riktat till dig heller. Fortsätt spana.

Bumpar tråden lite. Jag är måttligt imponerad av vad alla som klagade på mina städfirmeinlägg i tråden bidragit med då jag nu har gett dem rikligt med utrymme att skriva om annat.

Är Bo så okänd att ingen vet någonting börjar man ju undra lite?

???
Citera
2020-02-15, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Bumpar tråden lite. Jag är måttligt imponerad av vad alla som klagade på mina städfirmeinlägg i tråden bidragit med då jag nu har gett dem rikligt med utrymme att skriva om annat.

Är Bo så okänd att ingen vet någonting börjar man ju undra lite?

???
Det är skitsvårt att följa upp en sådan person. Polisen har det lättare att se bakgrunden om personen. fb blir stående med en person som lever ett fullständigt anonymt liv gömt med ett smeknamn.
Många i samhället vet således inte vad personen egentligen heter utan han går endast under ett smeknamn. Ingen här tror väl att detta BO var en person som ställde sig till arbetsförmedlingens förfogande. Sanningen är väl den att invandrarverket bockat för honom att Välkommen till Sverige!.
Sedan har han gett totalt fullständigt fa-n i vad det är för ett samhälle han kommer till. Han har endast varit intresserad av att pissa in sin krets för avsättning av narkotika försäljning, han har inte någon gång ens tänkt tanken att ens gå på bidrag utan endast komma till Sverige för att begå kriminella handlingar och på så sätt försörja sig. Det är väl så att invandrarverket har i princip beviljat en potensiell terrorist tillträde till vårt samhälle. Arkilov körde ju lastbil vingligt detta var en liknande idiot.

Svårt att få in tips om personen eftersom han säkert skrämt skiten ur människor han beblandat sig med. Förståeligt att man knäpper honom på ljusa dagen han var säkert en person med ögon i nacken annars eftersom han visste att han var en genuin skitstövel.
Citera
2020-02-16, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JC1916
Möjligt att Y-familjen har beordrat något, men de skulle aldrig utföra det själva (oavsett ålder).

Haha ja du känner till dom uppenbarligen
Citera
2020-02-16, 08:43
Medlem
InteSDblivens avatar
Jag har inte sett några uppgifter på att MGM var maskerad. Vapnet borde väl rimligtvis varit en pistol eller revolver. Man springer väl inte runt med ett automatvapen i gevärsstorlek på dagtid.

Polisen borde väl ha ringat in MGM nu med tanke på att han med väldigt hög sannolikhet har hamnat på bild.

Finns det anledning att tro att Y-familjen kan vara inblandad? Vad skulle motivet vara i så fall?
Citera
2020-02-16, 14:36
Medlem
Det finns blommor 2 bilder på bo vid busshållplatsen
Citera
2020-02-21, 04:44
Medlem
https://www.instagram.com/sinanemve/
Citat:
sinanemve
i förr igår skedde det en skottlossning i Sollentuna, en person miste sitt liv. senare får jag se den här artikeln.. okej bilden dem har tagit är väldigt grov av sig men det ger inte dem rätten att lägga upp de på de viset med tanke på hur gammal bilden e också. man ser inga ansikten men hela Sverige vet vem som ligger bakom bilderna. vem ger er @samnytt.se rätten att använda den här bilden? har ni kontaktat mig eller den andra artisten som är med i låten? nej det har ni inte gjort. av alla miljoner bilder som finns på nätet så väljer ni att publicera en bild som är från Sollentuna när mordet har skett i sollentina, vad vill ni komma fram till egentligen? varför publicerar ni min bild på ett sånt dömande sätt vem fan e ni? Varför vill ni föra fram den här ”gäng” känslan som om de vore något bra. @samnytt.se och alla andra tidningar ska alltid vara så dömande. kom ner t verkligheten döm inte folk när ni sitter på ett arsle och är nyfiken och vill göra soppa av allt, de inte så de funkar här.

Sollentunas mest omtyckta och folkkära artist recenserar en artikel från Samhällsnytt. Jag var absolut inte beredd på att kaffet skulle spruta ut ur näsan så här mitt i natten. Härligt med humor!

Artikeln i fråga:
Citat:
På torsdagseftermiddagen fick resenärer på ett busstorg i Sollentuna i norra Storstockholm bevittna hur en person avrättades framför deras ögon.
https://samnytt.se/person-avrattades-med-flera-skott-pa-busstorg/

Kan vi alla vara överens om att Sverige är lättaste landet att vara kriminell i? Så vansinnet bortskämda av svenska modellens silkesvantar/rättsväsendets ömhet i alla processer och olika former. Hutlösa utbetalningar i form av gratis lägenheter och regelbundna generösa bidrag öronmärkta MENA-invandrare.

Trots allt ska dessa degenererande FAIL-kriminella turkblatte-konstellationer bli kränkta och gråta floder när icke-pk-media för en gångs skull vänder deras egna jävla musikvideor mot de själva? Värsta sortens skräpfolk slutar aldrig lyckas förvåna med hyckleriet. Man borde kanske smälla av ett halvt 'magg' mot några lokala bryshor så de fattar det ger konsekvenser att flasha med vapen och hålla området gisslan under vapenhot. Men nej, verka i det tysta är oslagbart, borde egentligen vara tacksam för blattarna som drar till sig all uppmärksamhet. Sinan, det funkar inte att du springer och gömmer dig bakom "artist"/"konstnär"-fasaden din jävla tönt. Vi hatar dig! Hela jävla Sollentuna hatar dig!

Har jag förstått det rätt att man kan leva ett normalt liv och åtnjuta fullkomlig frihet likt vilken svensk skattebetalare som helst, samtidigt som man är aktivt gängkriminell, poserar med terroristmateriel på Youtube och "svär på gud" alla "otrogna" ska dö? Varför ingriper inte SÄPO mot terrorismen och klanen Yildiz? En uppsatt ledarfigur sitter istället narkotikapåverkad i lugn och ro -dagligen provocerar samhället på bloggen instagram med guldkedjor och pistoler etc, fyller i papper för skadestånd, allt samtidigt som miljonerna av brottslig verksamhet rullar in.

Förresten, någon snälla köp han en ny tracksuit. Dessutom borde hans svenskalärare fått sparken för länge sedan + permanent undervisningsförbud. Usch vilken vidrig parasit. Yildiz-familjen borde slicka svenskars fötter varje dag för att de inte släpat skräpfamiljen till närmsta fotbollsplan, bundit fast, tvingat ned på knä och fått varsin kula i bakre delen av skallen. Önskedröm om skräpet snabbt därefter kunde forslas till soptippen och inom 15 min har försvaret napalmbombat Malmvägen med fortsättningsplan att plantera tätvuxen skog - aldrig mer någonsin får den typen av fruktansvärd klanfamilj bosätta sig i vackra oskyldiga Stockholm!

Sinan och Malmvägen är skyldiga till mordet. Alla som har koll vet det, inte ens ett rykte.
Senast redigerad av sdasa512e6asd12 2020-02-21 kl. 05:15.
Citera
2020-02-21, 13:45
Medlem
Sluta fantisera, kunde säpo och de liknande knuttarna du nämner rensat malmvägen och yildiz släkten skulle de ha gjort för längesen, dem är tyvärr i underläge

Citat:
Ursprungligen postat av sdasa512e6asd12

Sollentunas mest omtyckta och folkkära artist recenserar en artikel från Samhällsnytt. Jag var absolut inte beredd på att kaffet skulle spruta ut ur näsan så här mitt i natten. Härligt med humor!

Artikeln i fråga:

Kan vi alla vara överens om att Sverige är lättaste landet att vara kriminell i? Så vansinnet bortskämda av svenska modellens silkesvantar/rättsväsendets ömhet i alla processer och olika former. Hutlösa utbetalningar i form av gratis lägenheter och regelbundna generösa bidrag öronmärkta MENA-invandrare.

Trots allt ska dessa degenererande FAIL-kriminella turkblatte-konstellationer bli kränkta och gråta floder när icke-pk-media för en gångs skull vänder deras egna jävla musikvideor mot de själva? Värsta sortens skräpfolk slutar aldrig lyckas förvåna med hyckleriet. Man borde kanske smälla av ett halvt 'magg' mot några lokala bryshor så de fattar det ger konsekvenser att flasha med vapen och hålla området gisslan under vapenhot. Men nej, verka i det tysta är oslagbart, borde egentligen vara tacksam för blattarna som drar till sig all uppmärksamhet. Sinan, det funkar inte att du springer och gömmer dig bakom "artist"/"konstnär"-fasaden din jävla tönt. Vi hatar dig! Hela jävla Sollentuna hatar dig!

Har jag förstått det rätt att man kan leva ett normalt liv och åtnjuta fullkomlig frihet likt vilken svensk skattebetalare som helst, samtidigt som man är aktivt gängkriminell, poserar med terroristmateriel på Youtube och "svär på gud" alla "otrogna" ska dö? Varför ingriper inte SÄPO mot terrorismen och klanen Yildiz? En uppsatt ledarfigur sitter istället narkotikapåverkad i lugn och ro -dagligen provocerar samhället på bloggen instagram med guldkedjor och pistoler etc, fyller i papper för skadestånd, allt samtidigt som miljonerna av brottslig verksamhet rullar in.

Förresten, någon snälla köp han en ny tracksuit. Dessutom borde hans svenskalärare fått sparken för länge sedan + permanent undervisningsförbud. Usch vilken vidrig parasit. Yildiz-familjen borde slicka svenskars fötter varje dag för att de inte släpat skräpfamiljen till närmsta fotbollsplan, bundit fast, tvingat ned på knä och fått varsin kula i bakre delen av skallen. Önskedröm om skräpet snabbt därefter kunde forslas till soptippen och inom 15 min har försvaret napalmbombat Malmvägen med fortsättningsplan att plantera tätvuxen skog - aldrig mer någonsin får den typen av fruktansvärd klanfamilj bosätta sig i vackra oskyldiga Stockholm!

Sinan och Malmvägen är skyldiga till mordet. Alla som har koll vet det, inte ens ett rykte.
Citera
2020-02-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdasa512e6asd12

Artikeln i fråga:

Cool text brollan! Tråkigt bara att du aldrig kommer göra nåt åt saken annat än ett argt inlägg på flashback. Keyboard warriors unite!! Möte kl 18.00 varje fredag på internet. Stretcha fingrarna ordentligt för nu jävlar ska dom få höra!!
Citera
2020-03-28, 09:38
Medlem
InteSDblivens avatar
Jag får pudla mig lite här i tråden. Den person som jag lyfte fram som BO verkar hänga kvar i alla register. Han är således inte BO.

Vet vi vem BO är?
Citera
2020-04-07, 20:23
Medlem
Inte kollat i tråden på väldigt länge, men framgick i dagens lokalblaska att GM som är misstänkt för detta dåd även är den som klarade sig vid skjutningen vid Circle K vid Kungens Kurva där hans kompis dog och hans flickvän fick allvarliga skador.
Han har precis åkt dit för att misstänkt skjutning i Västerås och följande summering stod i artikeln:

"28-åringen har ett digert brottsregister sedan tidigare.

På senare tid misstänks han ha varit inblandad i flera skottlossningar i Stockholmsområdet, både som gärningsman och brottsoffer.

Den 18 januari färdades 28-åringen, tillsammans med sin flickvän från Västerås och en före detta västeråsare i en bil som besökte Circle K-matchen vid Kungens kurva i Huddinge.

Där öppnade någon eld mot bilen och ex-västeråsaren sköts till döds medan flickvännen överlevde men fick svåra skador. 28-åringen undkom oskadd från det attentatet.

Lite senare, den 6 februari, blev 28-åringen ytterligare en gång beskjuten, inte långt från sin bostad i Vårby.

Senare samma dag sköts en kriminell 22-åring ihjäl i Sollentuna. Enligt polisens teorier, som VLT tagit del av, var det 28-åringen som hämnades skottlossningen tidigare på dagen."

Övriga häktade skall vara om någon vet vilka de är:

De häktade är:

►28-åring skriven i stockholmsförorten Vårby.
►25-åring från Västerås.
►24-åring, skriven i Göteborgsområdet men uppvuxen i Västerås.
►19-åring från Västerås.
Citera
2020-04-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos-Locos
Inte kollat i tråden på väldigt länge, men framgick i dagens lokalblaska att GM som är misstänkt för detta dåd även är den som klarade sig vid skjutningen vid Circle K vid Kungens Kurva där hans kompis dog och hans flickvän fick allvarliga skador.
Han har precis åkt dit för att misstänkt skjutning i Västerås och följande summering stod i artikeln:

"28-åringen har ett digert brottsregister sedan tidigare.

På senare tid misstänks han ha varit inblandad i flera skottlossningar i Stockholmsområdet, både som gärningsman och brottsoffer.

Den 18 januari färdades 28-åringen, tillsammans med sin flickvän från Västerås och en före detta västeråsare i en bil som besökte Circle K-matchen vid Kungens kurva i Huddinge.

Där öppnade någon eld mot bilen och ex-västeråsaren sköts till döds medan flickvännen överlevde men fick svåra skador. 28-åringen undkom oskadd från det attentatet.

Lite senare, den 6 februari, blev 28-åringen ytterligare en gång beskjuten, inte långt från sin bostad i Vårby.

Senare samma dag sköts en kriminell 22-åring ihjäl i Sollentuna. Enligt polisens teorier, som VLT tagit del av, var det 28-åringen som hämnades skottlossningen tidigare på dagen."

Övriga häktade skall vara om någon vet vilka de är:

De häktade är:

►28-åring skriven i stockholmsförorten Vårby.
►25-åring från Västerås.
►24-åring, skriven i Göteborgsområdet men uppvuxen i Västerås.
►19-åring från Västerås.

Tack för uppdateringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in