Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Inget nytt för mig. Flera postare i tråden som blivit ifrågasatta trots att man lämnar samstämmiga uppgifter om just detta. Andra verkar tycka att LW låg på samma nivå tillbaka. Då får man gärna plocka fram något konkret som styrker detta.
Håller med dig! Allt som kommer nu är sådant man redan vetat/trott/fått information om innan. Mycket har man vetat om eller misstänkt i snart två år.
Sekten har kämpat emot sanningen och varje gång insatta personer som du, Blessed, Sh.Holmes, MV, TiNi med fler har skrivit något så har sekten gått bananas totalt. Bättre bekräftelse på att man varit på rätt spår, det kan man inte få. Vissa av dem i Sekten har försvunnit. Andra har nästan blivit ännu värre nu.
Den hysterin, de lögnerna och de kränkningarna som de serverat om och om igen, de har varit svar på våra frågor.
Nu kommer det all fakta - svart på vitt - och förhoppningsvis får LW, LW´s familj och hennes vänner upprättelse nu. Hur NÅGON kan försvara ett sådant monster som MGM är något jag ALDRIG kommer kunna förstå.
Och eftersom jag inte längre tror på Tomten, så tror jag tyvärr inte heller HD varit helt ovetande. Eller helt oskyldig i det vidriga som till slut skedde.... Däremot är jag helt övertygad om att det stämmer att han även hotat henne och barnen. Det har vi länge sett bildbevis på.
Och vi förstår att insatsstyrkan som med full kraft och tungt beväpnade, plockade SD i morgonräden, visste precis vad de gjorde.
PLUS: Ärligt talat så förstår jag inte varför ni alla kloka (ni vet själva vilka ni är) fortsätter att svara Sekten? Det är samma meningslösa diskussioner år efter år och vi ser nu att hatet mot LW inte har minskat det minsta. Lägg istället kraften på att prata med de som inte har som mål att kränka den mördade, utan som är genuint intresserade av att den skyldige/de skyldiga ska dömas. Det kommer massor av information nu som man kan diskutera UTAN att behöva underhålla Sektens hat och sjuka tankar. Onödigt att fylla tråden med mer meningslöst tjafs.