2020-01-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Någon här som också känner det bara blir sämre och sämre? Kört MT 5 år nu.
Glömmer aldrig första gången jag körde det. Var så sinnessjukt brun.
Nu blir jag brun men inte mer.

Blir kroppen tolerant?

Fick även höra allt melantoan kommer ta slut snart då det är olagligt att tillverka melantoan nu i Kina.
Någon som också hört det?

Köper du på svenska hemsidor? Min upplevelse när jag har gjort det är att produkten inte gett alls samma resultat . Men kan även vara att kroppen producerat melanin i den mån att du nu inte får "bränna" på samma sätt som tidigare, utan en mindre märkbar påverkan när du solar.

När det kommer till den kinesiska lagstiftningen har jag hört samma sak, men kan inte intyga att det är sanning.
2020-01-18, 02:16
Medlem
Jag fick hem mitt melanotan blandade det sen glömde jag det framme i 24h när jag stack mig kände jag inget illamående och blev inte röd i ansiktet som jag brukar bli. Blev melanotanet dåligt av att stå framme 24h?
2020-01-25, 22:23
Medlem
Stevie1s avatar
Har haft en vial med oblandat MT2 liggandes i rumtemperatur i 2 månader. Går det fortfarande att använda skiten om jag blandar ut det? Eller har det förstörts?
2020-02-05, 01:30
Medlem
Har läst många av era inlägg.
Låter som om alla har samma problem.
Jag började ta melanotan 1 för ca 10-12 år sen. Samma illamående och erektion som nu. Fast nu för tiden blir jag inte skyddad av solen och inte i närheten lika brun!
Är det melanotanet som försämrats eller är det kroppen som vänjer sig?

Har hört att tabletterna ska vara bättre i år. Har någon här erfarenhet av både tabletter och sprutor ?
Isåfall vart är bäst att köpa tabletter ifrån?
2020-02-06, 20:18
Medlem
hur länge sitter melo kvar i kroppen? tog den 25 december och tänkte ta imorgon igen. måste jag göra en ny uppladdningsfas eller kommer jag få färg andå
2020-02-13, 17:16
Medlem
flybikess avatar
jag är lätt rödhårig fast inte sådär 100 procent ginger, blir rätt så brun i solen och har lite smått med fräknar över näsan som kan komma på sommaren.

finns de nån som har fått förändrad hårfärg på detta?
2020-02-20, 00:58
Medlem
gregory124s avatar
Hej eftersom allt blev fel vid mitt första köp av mt2 och körde 0.7 i uppladdnings fasen. Fick mkt svarta prickar i ansiktet.

Nu har jag köpt hem en mt2 12.5mg

Blandat med 2 ml vatten.
Och vill absolut dosera det lägsta för minimera bieffekter..
Vad tycker ni jag ska ligga på?
Samt hur mkt ska jag suga ut till min insulin nål. Om jag kör 0.3 hur mkt blir det då per gram. Är så jävla dålig på räkna ut det här så jag blir galen.
Tacksam för hjälp
2020-02-22, 09:06
Medlem
TheGunillaPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxnasse
Har läst många av era inlägg.
Låter som om alla har samma problem.
Jag började ta melanotan 1 för ca 10-12 år sen. Samma illamående och erektion som nu. Fast nu för tiden blir jag inte skyddad av solen och inte i närheten lika brun!
Är det melanotanet som försämrats eller är det kroppen som vänjer sig?

Har hört att tabletterna ska vara bättre i år. Har någon här erfarenhet av både tabletter och sprutor ?
Isåfall vart är bäst att köpa tabletter ifrån?

Jag håller med dig!
Jag började ta Melanotan 2, 2012 köpte ifrån England på den tiden och fick riktigt bra färg. Efter ca 1 år stängdes den sidan ner och jag började då köpa från svenska Melanotan sidor på nätet och redan då märkte jag att man inte fick samma färg längre. Vet inte om dem blandar ut det för att kunna sälja det billigare lr om det bara är sämre kvalitet på grejerna.
2020-03-02, 16:06
Medlem
Jag orkar inte läsa hela tråden, men har någon av er använd melanotan 2 nässpray?

Isåfall funkar det verkligen?
Och om det nu funkar när såg ni först resultat? Jag förstår att det är från person till person vad man har för pigment osv men eftersom kroppen inte får in sig lika mycket av ämnet än när man tar sprutor så undrar jag om det är värt och fortsätta med det, jag själv är inne på min 5e dag med nässpray

Tacksam för svar!
Senast redigerad av karravaann 2020-03-02 kl. 16:08.
2020-03-03, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
Någon som vet om dom har kommit fram till att melanotan kan leda till ökad ångest och depression?.

Upplevde periodvis rätt stark ångest under tiden jag använde mello. Samtidigt gav mellot mig en rätt behaglig effekt (typ ökad livsglädje) som sedan dalade av en del ångest. ändå ett hormon så är nog rätt individuellt för de flesta.

Tycker det är synd att det inte gjorts mer forskning på ämnet, melanotan är en jävligt skön substans, men just ovissheten om hur mkt man ska använda, ångesten jag emellanåt fick på köpet gjorde mig tveksam till att fortsätta.
2020-03-09, 19:49
Medlem
dANiis avatar
Är det något som testat Melanotan 2 i tablettform?, tacksam för svar.

Kram.
2020-03-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregory124
Hej eftersom allt blev fel vid mitt första köp av mt2 och körde 0.7 i uppladdnings fasen. Fick mkt svarta prickar i ansiktet.

Nu har jag köpt hem en mt2 12.5mg

Blandat med 2 ml vatten.
Och vill absolut dosera det lägsta för minimera bieffekter..
Vad tycker ni jag ska ligga på?
Samt hur mkt ska jag suga ut till min insulin nål. Om jag kör 0.3 hur mkt blir det då per gram. Är så jävla dålig på räkna ut det här så jag blir galen.
Tacksam för hjälp
Hur gick det med prickarna i ansiktet, försvann dom när du slutade med melat eller blev det permanent? Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in