Den här länken är ju också ganska så intressant.
http://jinge.se/allmant/mordades-olof-palme-av-politiska-skal.htm
Av någon anledning så tycker jag att det är konstigt varför ingen har gjort mer försök att förhöra
Anti avsan och även om han inte behöver vara den som sköt Palme så behöver inte det betyda att han inte var inblandad då han ändå jobbade som Polis vid den tiden.
Så Avsan kan ju ändå ha hjälpt mördaren att komma undan.
Själva Palme utredningen som bara är en stor mörkläggning saboterades ju redan från första början då dom valde Hans Holmer som utredare som också var chef över Säpo.
En del av dom som jobbade inom polisen på 1980 talet vet jag ska ha kommenterat att Hans Holmer styrde den svenska polisen som om det vore hans egen privat arme.
Jag upplever att Media och GW Persson medvetet valt att inte skriva så mycket om säkerhetspolisens samt Stay Behind organisationernas inblandning i Palme mordet.
Jag vill minnas att för många år sedan så gick någon släkting till Hans Rausing som nyligen dött ut i media och tipsade om Stay Behind organisationens eventuella kopplingar till Palme Mordet.
Stay Behind var även kontrollerad av USA och Nato men styrdes enligt Rausing även av näringslivet!
Men tydligen så var den informationen känsligt och det dog ut väldigt snabbt i tidningarna.
Även Anders Jallai skrev ju om Sveriges USA vänliga skuggregering IB/SSI/Stay behind.
Men har blev ju i sina senare böcker tvungen att backa då det blev för känsligt troligt vis så blev han hotad.