2020-02-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Vadå är det inget intresse för det, DAMER? Mäns kollande på nakna Bröst är ju vida utbrett.

Kan bara prata för mig själv

Överlag så är inte en kuk på en okänd man så väldigt tändande för mig, däremot en bild från en man jag har erotisk feeling för, men då brukar jag kunna få en bild utan att behöva betala

Och skulle jag vilja kika på kukar i största allmänhet, så är det bara att surfa in på någon sida med sexkontaktannonser så finns det kukbilder i massor.

Däremot kan det föralldel vara trevligt att se en man som runkar, men det är samma där för min del, har jag en koppling till mannen så kan jag få ett sånt klipp i realtid utan att behöva betala.

Utöver dessa alternativ finns ju en uppsjö med porrsidor ifall man bara vill se en kuk, så jag undrar hur stor marknaden är för att sälja kukbilder?
Citera
2020-02-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Överlag så är inte en kuk på en okänd man så väldigt tändande för mig, däremot en bild från en man jag har erotisk feeling för, men då brukar jag kunna få en bild utan att behöva betala

Och skulle jag vilja kika på kukar i största allmänhet, så är det bara att surfa in på någon sida med sexkontaktannonser så finns det kukbilder i massor.

Däremot kan det föralldel vara trevligt att se en man som runkar, men det är samma där för min del, har jag en koppling till mannen så kan jag få ett sånt klipp i realtid utan att behöva betala.

Utöver dessa alternativ finns ju en uppsjö med porrsidor ifall man bara vill se en kuk, så jag undrar hur stor marknaden är för att sälja kukbilder?
Fasen, jag som tänkte starta en budgivning!
Citera
2020-02-18, 20:57
Medlem
Citat:

Kan ju finnas dom som har större intresse än vad jag har, och har svårt med tillgången, så värt ett försök kanske
Citera
2020-02-18, 21:16
Medlem
Citat:
Du kan ju starta ett konto här: Chaturbate.com
Citera
2020-02-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Du kan ju starta ett konto här: Chaturbate.com
Haha aldrig, men vad är det?
Citera
2020-02-18, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Låter bra det
Kan dröja dock, om man ska tro dessa kukmätarsidor, så är det 1 chans på 10000 att stöta på någon med 16+ omkrets

Penispump. Jag har 14/15 i omkrets och pumpad är den 16/17. Sätter man igång direkt då så är det väldigt nice för tjejen. Hon hsr tagit den i rumpan pumpad också och hon är tajt. Ser man på porrfilmer så tar små tjejer som ser väldigt tajta ut emot kukar som är 20+ som det ser ut i omkrets. Då tjejen blir kåt vidgar sig musen. Sen finns det ju glidmedel också 😉
Citera
2020-02-18, 21:56
Bannlyst
Citat:
Min är 18 cm vid roten, tycker inte den är speciellt lik en falukorv
Vad anser du räknas som grovt?
Min liknar en Jokkmokkskorv. De är betydligt köttigare å godare än simpel falukorv från Lidl.....usch
Citera
2020-02-18, 21:58
Avslutad
Citat:
Låter bra det
Kan dröja dock, om man ska tro dessa kukmätarsidor, så är det 1 chans på 10000 att stöta på någon med 16+ omkrets

Penispump. Jag har 14/15 i omkrets och pumpad är den 16/17. Sätter man igång direkt då så är det väldigt nice för tjejen. Hon har tagit den i rumpan pumpad också och hon är tajt. Ser man på porrfilmer så tar små tjejer som ser väldigt tajta ut emot kukar som är 20+ som det ser ut i omkrets. Då tjejen blir kåt vidgar sig musen. Sen finns det ju glidmedel också 😉
Citera
2020-02-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Säg till när du tycker kopplingen mellan oss är tillräcklig
Ja tjejer/kvinnor kommer nog aldrig behöva betala för att få se nånting på nätet.. Behöver nog inte ens fråga innan de dimper ner i mailboxen
Citera
2020-02-18, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Penispump. Jag har 14/15 i omkrets och pumpad är den 16/17. Sätter man igång direkt då så är det väldigt nice för tjejen. Hon har tagit den i rumpan pumpad också och hon är tajt. Ser man på porrfilmer så tar små tjejer som ser väldigt tajta ut emot kukar som är 20+ som det ser ut i omkrets. Då tjejen blir kåt vidgar sig musen. Sen finns det ju glidmedel också 😉

Hon var tajt jo, pumpa kan vara kul dock blir man lika besviken varje gång den går tillbaka till sitt normala jag..
Citera
2020-02-19, 10:21
Avslutad
Citat:
Hon var tajt jo, pumpa kan vara kul dock blir man lika besviken varje gång den går tillbaka till sitt normala jag..

Ok. Jo det är lite tråkigt. Men den håller sig fetare och svullen längre och längre om man pumpar varje dag Då man hållit på ett par månader så kan man pumpa ett par timmar innan det blir sex,, eller några timmar till och med och den är grövre än den är annars. inte maximalt men grövre i alla fall. Man vill antagligen inte ta fram pumpen och pumpa i 30 min innan man ska ha sex med en tjej man nyss träffat.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2020-02-19 kl. 10:24.
Citera
2020-02-19, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ok. Jo det är lite tråkigt. Men den håller sig fetare och svullen längre och längre om man pumpar varje dag Då man hållit på ett par månader så kan man pumpa ett par timmar innan det blir sex,, eller några timmar till och med och den är grövre än den är annars. inte maximalt men grövre i alla fall. Man vill antagligen inte ta fram pumpen och pumpa i 30 min innan man ska ha sex med en tjej man nyss träffat.

Måste ju finnas en portabel penispump😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in