2020-02-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det är det jag menar, att det är så dumt med felaktig information, även om det mått jag angav kan vara fel. Blir så knasigt om den med helt normala mått går omkring och känner sig underutrustad...

Jag läste någonstans att en tom toarulle kunde vara en måttstock i något sammanhang, och måttade en toarulle mot munnen och det kändes rätt stort.
Det har jag iförsig fått höra när jag fått oralsex, att de får ont i käken. Men dumma jag övertygade mig själv aldrig att det var storleken.
Citera
2020-02-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Det har jag iförsig fått höra när jag fått oralsex, att de får ont i käken. Men dumma jag övertygade mig själv aldrig att det var storleken.

Det kan mycket väl vara storleken som gör att käkarna inte orkar så länge, då man såklart måste gapa större med större kuk än en mindre...
Citera
2020-02-17, 17:15
Medlem
Citat:
Det kan mycket väl vara storleken som gör att käkarna inte orkar så länge, då man såklart måste gapa större med större kuk än en mindre...

Vilken ställning gör det lättast för tjejen att möjligtvis ta emot hela paketet?
Citera
2020-02-17, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Vilken ställning gör det lättast för tjejen att möjligtvis ta emot hela paketet?

Om du menar då man suger, så vet jag inte, då jag inte upplever det problemet särskilt ofta. Det kan säkert se olika ut för olika personer?
Fast å andra sidan kan ju käkarna bli trötta utan att det behöver vara en stor kuk, det är nog väldigt individuellt.
Citera
2020-02-17, 19:59
Medlem
Börjar faktiskt bli nojig kring min längd i förhållande till grovheten, vill aldrig att någon tjej ska tänka "smal pinne" eller något i den stilen men börjar noja för att jag har en sådan, hade fan hellre haft kort och smal isåfall :/
Citera
2020-02-17, 20:08
Medlem
Citat:
Om du menar då man suger, så vet jag inte, då jag inte upplever det problemet särskilt ofta. Det kan säkert se olika ut för olika personer?
Fast å andra sidan kan ju käkarna bli trötta utan att det behöver vara en stor kuk, det är nog väldigt individuellt.

Menade när man ligger
Så du har inga problem att ta den djupt i mun med andra ord?
Citera
2020-02-17, 20:53
Medlem
Citat:
Menade när man ligger
Så du har inga problem att ta den djupt i mun med andra ord?

Funderade på exakt vad du menade

Nej, inte så djupt in i munnen då jag har rätt känsliga kräkreflexer, men det är inget bekymmer då jag själv styr det.

Vilken ställning vet jag inte, det kanske kan vara individuellt beroende på hur man är skapt från början? Man kan ju vara lite olika djup också och en del sägs kunna få in lite kuk vid "sidan om" livmodertappen, men det fattar jag inte, så det får någon annan svara på

Nä, får nog passa på den frågan, då jag inte har någon erfarenhet av någon "stor", dom jag provat på har i princip funkat hela vägen in (tror jag, har ju inte kollat ifall det funnits mera direkt).

Kanhända är det mindre skojigt som kille/man att kunna använda hela och dunka på som man vill nästan, men samtidigt rätt bra för mig om det är precis lagom så är det inte så stor risk för alldeles för mycket, vilket kan kännas obehagligt eller ont.
Citera
2020-02-17, 21:52
Medlem
Citat:
Funderade på exakt vad du menade

Nej, inte så djupt in i munnen då jag har rätt känsliga kräkreflexer, men det är inget bekymmer då jag själv styr det.

Vilken ställning vet jag inte, det kanske kan vara individuellt beroende på hur man är skapt från början? Man kan ju vara lite olika djup också och en del sägs kunna få in lite kuk vid "sidan om" livmodertappen, men det fattar jag inte, så det får någon annan svara på

Nä, får nog passa på den frågan, då jag inte har någon erfarenhet av någon "stor", dom jag provat på har i princip funkat hela vägen in (tror jag, har ju inte kollat ifall det funnits mera direkt).

Kanhända är det mindre skojigt som kille/man att kunna använda hela och dunka på som man vill nästan, men samtidigt rätt bra för mig om det är precis lagom så är det inte så stor risk för alldeles för mycket, vilket kan kännas obehagligt eller ont.
Tvetydigt svar gällande hur djupt i munnen du kan ta den, men väljer att gå på det sista
Har dock ingen livmodertapp, men låter som att den kan vara ömtålig och känslig vissa tjejer kanske helt enkelt inte känner samma smärta eller bara gillar det helt enkelt...
Tror du helt enkelt behöver testa en stor som sagt.. väntar med spänning på den där recensionen
Citera
2020-02-17, 22:08
Medlem
Citat:
Tvetydigt svar gällande hur djupt i munnen du kan ta den, men väljer att gå på det sista
Har dock ingen livmodertapp, men låter som att den kan vara ömtålig och känslig vissa tjejer kanske helt enkelt inte känner samma smärta eller bara gillar det helt enkelt...
Tror du helt enkelt behöver testa en stor som sagt.. väntar med spänning på den där recensionen

Blev luddigt svar ser jag, men då jag själv påverkar hur långt in i munnen kuken kommer så är det inga bekymmer.
Men skulle någon få för sig att truga in den ända bak i halsen blir det kräkvarning och förmodligen väldigt otrevligt.

Förmodligen väldigt olika svar beroende på vem du frågar, och deras eget djup och känslighet och mannens storlek, så finns nog ingen sanning där, bara var och ens egen känsla.

Jag tycker det är väldigt obehagligt och gör ont om det så att säga slår i botten ordentligt, hårfin skillnad för mig att någon bottnar och att nå någon millimeter mera. Och det kan ju mannen inte veta, så det måste man ju upplysa om såklart tills man vet hur man funkar ihop.
Citera
2020-02-18, 17:25
Medlem
Med tanke på att det borde finnas en del välhängda läsare här, är det någon som tjänar pengar på att visa sin pick online el dyl?
Är det nämnvärda risker att bli avslöjad till nån man känner?
Vad kan man tjäna?

Är inget jag skulle syssla med men svaren på dessa frågor är nog inte så lätta att komma över och jag är genuint nyfiken..
Senast redigerad av gniknus2 2020-02-18 kl. 17:27.
Citera
2020-02-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Med tanke på att det borde finnas en del välhängda läsare här, är det någon som tjänar pengar på att visa sin pick online el dyl?
Är det nämnvärda risker att bli avslöjad till nån man känner?
Vad kan man tjäna?

Är inget jag skulle syssla med men svaren på dessa frågor är nog inte så lätta att komma över och jag är genuint nyfiken..

Tvivlar jag starkt på, möjligtvis nån med en grov 25+ I längd.. majoriteten av män delar nog med sig av sin stolthet gratis
Citera
2020-02-18, 18:53
Medlem
Citat:
Tvivlar jag starkt på, möjligtvis nån med en grov 25+ I längd.. majoriteten av män delar nog med sig av sin stolthet gratis
Vadå är det inget intresse för det, DAMER? Mäns kollande på nakna Bröst är ju vida utbrett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in