Citat:
Ursprungligen postat av
bolina90
Hur lång tid tog det för er att få upp speeden per meddelande? Har precis börjat med detta och det går alldeles för långsamt för mig, även om jag är jättesnabb med tangenterna. Är liksom rädd att skriva samma saker som någon innan så vill läsa igenom så snabbt som möjligt vad som skrivits innan. Har ni nå tips? Hur noga läser ni igenom vad som tidigare skrivits?
Just nu känns detta sjukt ovärt då jag kanske får till typ 30 meddelanden i timmen, så det ger mig ju en riktigt kass timlön. För att ens få ut 5000 spänn i månaden måste jag ju sitta flera timmar om dagen?
Tips mottages gärna

Var noga med stavning osv första månaden.
Därefter kan du fan skita helt i.
Har arbetat till och från typ 2 år och jag skriver som en jävla idiot mestadels av tiden. Aldrig fått en enda tillsägelse av coacher annat än när jag var svinbäng och råkade bestämma träff med en gubbe.
Men det är bara skitsnack. Dom är på dig och jiddrar som fasiken ibland och ska vara hotfulla, stänger av ditt konto och får det att framstå som att du gjort världens problem som kan förstöra för hela företaget.
Kommer in ibland utan att ha skrivit på 1-2 månader, skriver som fan som en dåre och stavar fel på minst 3 ställen per meddelande men dom tycks inte bry sig nämnvärt, så länge du tjänar in deras pengar så är dom glada.
Anledningen till den hårda fasaden från coacher är dels att dom hatar sitt jobb, hatar sig själva och hatar dig, dom är där för pengarna precis som dig och genom att skrämma skiten ur småbarn som söker jobbet så sållar man ut dom som ändå inte kommer leverera några slantar och hindrar eventuella hot.
Angående att du skriver snabbt men ändå inte får iväg meddelanden - är det din fantasi som tryter eller vad är det som är så svårt?
Använd massa stödord som pressar ut antalet tecken. "Haha, vad fin du är asså du är verkligen underbara tihi! - där har du typ ett halv meddelande klart.
Dessa gifta, kåta svin till män som skriver är desperata nog att betala 15 spänn per meddelande för att få skriva med en 18-årig kåt tjej. Vem som helst kan räkna ut att de faktiskt inte kräver särskilt mycket till svar, får de dåligt svar hoppar de över till nästa brud ändå och fortsätter. Det är ett beroende för många av dom och en flykt från vardagen.
Hur många ord skriver du per minut? Ligger du på 100+ WPM bör du inte ha några svårigheter att få iväg 100 i timmen om det är bra med meddelanden.
Det är ju dock den 18 februari = lönen är slut så att du inte får iväg mer än 30 är ganska logiskt, inte sant?
Det du kan göra är att bygga din egen kö genom bra meddelanden isåfall, men det skiter man ju i.