Jag är inget superfan av Alex, men han ska ha kredd i att han är bra att uttrycka de han tycker.
I mötet just nu säger han 3 meningar och alla är tysta och lyssnar.
Sen pratar Glasman och lindar in allt i en hel bok. Avslutas med att de andra fnissar.
Alex pratar på samma sätt som en kapten gör inför sitt lag i omklädningsrummet när man inte presterat.
Rakt, enkelt och respektfullt. Tror de ger gruppen mer än allt malande...
Sen är han inte jättekul att följa i övrigt, men långt ifrån värst.
Övriga från Sovrum 2 bör ut före.
EDIT. Oh shit nu ska Amilia prata om sina upplevelser igen.... i 15min... följt av Glasman, igen.
ZZZzzzZZz
Fnittrandet var ju på grund av att Patsy avbröt Glasman men något efterblivet..
Så, nu när de har varit duktiga och talat ut tycker jag Big Brother ska belöna dom med en rejäl spritfest så man ser vad dom går för. In med spriten direkt! Blir extra kul när dom är ihopkopplade också.
Kan man få en sammanfattning på vad som hände under natten?
Skrev de här i morse:
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Lisa kladdade på typ alla.
Patzy bögdansade och berättade att han varit gogo-dansare (haha) ute i Europa.
Nya snickaren knäckte Julia genom att ifråga sätta hennes saknad av sin hund.
Mergim var förbannad på snickaren för att han sa att han ville röra om i huset. Mergim tyckte att "hans familj" skulle skyddas från snickaren.
Jasmine ville sova (kl4), efter att själv ha väckt Patzy som då äcklade sig på Julia (fick även en tillsägelse för skämt om våldtäkt tidigare). Han blev förbannad och kallade Jasmine hora och sprang omkring och smällde i dörrar osv. Jasmine skrek tillbaka typ fuck you. I Sovrum 2 säger Patzy att han ska döda henne.
Jasmine blir även arg på Julia för att hon inte stod upp för henne.
Alla kameror släcks...
Mergim retar upp Sami och sätts på plats. Sami vill anmäla Mergim för nåt hot (sa han i sin mikrofon).
Mergim tjafsar med halva sitt sovrum (såg inte detta själv).
Kameror släcks...
Sami sover i "hallen". Julia sover vid poolen. Patzy sover vid sofforna.
Amilia och Lenny snuskar sig i mörkret som avslutning på natten...