2020-02-18, 18:04
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alex SKA ut less på hans svammel om leka ordförande och annat skit oavsett Mergims egenskaper så är jag mer less på Alex!
Jag är inget superfan av Alex, men han ska ha kredd i att han är bra att uttrycka de han tycker.
I mötet just nu säger han 3 meningar och alla är tysta och lyssnar.
Sen pratar Glasman och lindar in allt i en hel bok. Avslutas med att de andra fnissar.
Alex pratar på samma sätt som en kapten gör inför sitt lag i omklädningsrummet när man inte presterat.
Rakt, enkelt och respektfullt. Tror de ger gruppen mer än allt malande...
Sen är han inte jättekul att följa i övrigt, men långt ifrån värst.
Övriga från Sovrum 2 bör ut före.

EDIT. Oh shit nu ska Amilia prata om sina upplevelser igen.... i 15min... följt av Glasman, igen.
ZZZzzzZZz
2020-02-18, 18:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hota med att döda någon är lite i överkant.

wow bara det?

det får det låta som allas tjafs gav varning. skall big brother kunna överleva behöver vi få bråk.
2020-02-18, 18:05
Medlem
Amilia säger samma sak fast på tre olika sätt. Hur lyckas man..
2020-02-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag är inget superfan av Alex, men han ska ha kredd i att han är bra att uttrycka de han tycker.
I mötet just nu säger han 3 meningar och alla är tysta och lyssnar.
Sen pratar Glasman och lindar in allt i en hel bok. Avslutas med att de andra fnissar.
Alex pratar på samma sätt som en kapten gör inför sitt lag i omklädningsrummet när man inte presterat.
Rakt, enkelt och respektfullt. Tror de ger gruppen mer än allt malande...
Sen är han inte jättekul att följa i övrigt, men långt ifrån värst.
Övriga från Sovrum 2 bör ut före.

EDIT. Oh shit nu ska Amilia prata om sina upplevelser igen.... i 15min... följt av Glasman, igen.
ZZZzzzZZz
Det var ju dock för att Patsy är dum i huvudet och inte lyssnar på folk och bara avbröt och upprepade vad Glasman sa i meningen innan.
2020-02-18, 18:07
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
De kommer nog inte bli några mer ´´ bråk´´ i huset.
De kommer att ryka ihop flera gånger under de här 100 dagarna och när de blir ordentligt varma i kläderna. Svårt att befinna sig inuti ett slags fängelse med människor runt sig hela tiden. Tristessen växer till frustration mm
Mest psykiskt påfrestande. Det minsta lilla kan skapa jätteproblem.
Tar de in alkohol blir det explosion. Ungefär som ute i samhället.
Jag tror inte BB kommer att ge dem så mycket alkohol mer men om de får så blir det ytterst lite.
Bannlyst
Orkar inte lyssna på Amilias snack
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
wow bara det?

det får det låta som allas tjafs gav varning. skall big brother kunna överleva behöver vi få bråk.

Men såg du dom inatt? Patzy såg ut att vara helt psykotisk samma med lille Mergim
2020-02-18, 18:08
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Det var ju dock för att Patsy är dum i huvudet och inte lyssnar på folk och bara avbröt och upprepade vad Glasman sa i meningen innan.
Och nu är de Glasman som pratar igen, och igen... och så var det dags för Amilia. Dom säger samma saker om och om igen. Byter bara ord men menar samma saker hela tiden.
2020-02-18, 18:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
De kommer att ryka ihop flera gånger under de här 100 dagarna och när de blir ordentligt varma i kläderna. Svårt att befinna sig inuti ett slags fängelse med människor runt sig hela tiden. Tristessen växer till frustration mm
Mest psykiskt påfrestande. Det minsta lilla kan skapa jätteproblem.
Tar de in alkohol blir det explosion. Ungefär som ute i samhället.
Jag tror inte BB kommer att ge dem så mycket alkohol mer men om de får så blir det ytterst lite.
Stora problemet är vissa SKA inte ha alkohol för dem kan inte behärska sig, Sedan finns det vissa som kan handskas men i detta fall lär det bli kollektiv bestraffning!
2020-02-18, 18:10
Medlem
Har ni sett omröstningarna på Cmore nu? Amilia ligger sämst till på alla... Vem gillar ens henne?!?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Och nu är de Glasman som pratar igen, och igen... och så var det dags för Amilia. Dom säger samma saker om och om igen. Byter bara ord men menar samma saker hela tiden.
Det är fritt fram att räcka upp handen och vara med i diskussionen istället för att bara sitta och nicka lite. Dom flesta här inne kan bara öppna käften när det handlar om att sätta skojiga smeknamn på folk, prata om sjuuuuka saker som hände timmen innan eller skrika.
Senast redigerad av kungmelvins 2020-02-18 kl. 18:14.
Medlem
McChrills avatar
Skräll att Mergim skyller ifrån sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in