Tror ni Mergin kommer våga lägga sig hos Anty de tar ju på varann jämt borde vilja ligga jämte varandra. Ser dumt ut att de ligger i olika sängar. Blåvalen håller låda hon vill självklart ligga hos den andra killen hon sög av. Vem ska våga? Nästa fest blir det kanske. Eller tror ni Mergin o hans polare är rädda för spöken o vill ligga tryggt jämte varandra? Mergin och Anty kanske inte kan bestämma sig för om de vill bli kärlekspar eller bara beröra varan med kel för att må bra på dagarna. Alex kom ju o la sig i o börja ta på Anty o BB kommenterade det som att Alex o anti var ett par. Det var ju helt fel.
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-20 kl. 00:16.
Amilia behöver en person i hennes liv som berättar för henne uppriktigt att hon inte är rolig. Alla ser brutalt uttråkade när hon raljerar om absolut ingenting.
- "Ahh.. jag tappade tråden, vad pratade jag om?"
*syrsor*
Kan man skicka folk ut rymden ännu? Jag är villig att lägga en slant för Amilias biljett. Eller en plats för två. En för henne och en för hennes överjävligt tråkiga humor.
Verkar skön men får inte en syl i vädret. Till skillnad från Lennie så är han inte trögtänkt. Hoppas han kör loss på nästa fest men kanske inte vågar pga lillbögen.