2020-02-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Söder om söder. Ställe med flera tjejer som hänger i soffan vid kassan. Blir tilldelad en tjej som kanske inte är den snyggaste men hon har snygg kropp och stora naturliga bröst. Lägger mig med handduk på rumpan. Första som händer är att handduken åker väck. En helt ok massage börjar. Hon börjar direkt med teasing. En hand på rygg och nacke och den andra i skåran och ner på ollonet. Lilleman r dock endast halvvaken Så fortsätter det till vändningsdags. När jag vänder mig så ser jag henne sittandes vid mina fötter helnaken. Utan att jag märkte så har hon tagit av sig kläderna. Hon föreslår ett FS till en löjlig summa. Jag skrattar och halverar hennes summa vilket hon godtar. Hon rider mig och jag snaskar på henne bröst, vilket hon uppskattar. Byter till missionären och avslutar efter några minuter. Det är 20 min kvar på tiden och hon fortsätter massagen tiden ut. Sedvanliga vatten och dusch efteråt
Överraskningarnas tid är inte förbi! Kul om det är en naken snygging. Inte så kul om det är en överviktig pensionär.
Citera
2020-02-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Söder om söder. Ställe med flera tjejer som hänger i soffan vid kassan. Blir tilldelad en tjej som kanske inte är den snyggaste men hon har snygg kropp och stora naturliga bröst. Lägger mig med handduk på rumpan. Första som händer är att handduken åker väck. En helt ok massage börjar. Hon börjar direkt med teasing. En hand på rygg och nacke och den andra i skåran och ner på ollonet. Lilleman r dock endast halvvaken Så fortsätter det till vändningsdags. När jag vänder mig så ser jag henne sittandes vid mina fötter helnaken. Utan att jag märkte så har hon tagit av sig kläderna. Hon föreslår ett FS till en löjlig summa. Jag skrattar och halverar hennes summa vilket hon godtar. Hon rider mig och jag snaskar på henne bröst, vilket hon uppskattar. Byter till missionären och avslutar efter några minuter. Det är 20 min kvar på tiden och hon fortsätter massagen tiden ut. Sedvanliga vatten och dusch efteråt

Hej härlig recenssion!
Alltid härligt att smaska på stora bröst synd att det inte finns några kvar i Sthlm området..
Citera
2020-02-19, 13:58
Medlem
Uppslags avatar
Mitt första besök och min första recension.

Är i Malmö med jobbet och jag hade tid över så jag bestämde mig för lite avkoppling.
Googlade inte i någon större utsträckning utan bestämde mig att boka en tid på salongen som ligger centralt men med gångavstånd från mitt hotell.

Jag bokade 90 min - Hot Oil Massage.

Var på plats lite innan utsatt tid, lugnt och skönt, ingen annan än personalen var där.
Jag möter en tjej (ca 35-40år) med ett härligt leende och hon hälsar på mig, "varsågod och sitt" säger hon samtidigt som hon pekar på en bänk med fotbad framför.

Hon ber mig att doppa fötterna och se om det är lagom varmt, sedan frågar hon mig och jag vill ha något att dricka och jag svarar vänligt att jag kan ta te. Hon tvättar mina fötter och när hon är klar torkar hon av dem och trär på ett par tofflor. "Följ med mig" säger hon och jag följer henne runt hörnet till ett rum, rummet har riktiga väggar och dämpad belysning.

Hon frågar om jag hade varit här innan och jag svarade att det är första gången, hon sa då att jag skulle ta av mig allt förutom kalsongerna, jag undrade om det inte är bättre att jag tar av dessa eftersom hon ska göra oljemassage. "No problem, keep them on" säger hon på engelska.

Massagen utförde hon helt perfekt, men ingen teasing eller liknande, försökte sära lite extra på benen när hon masserade ljumskarna men hon verkade inte vara så villig till det.

När jag sedan vänder mig om på rygg så har jag typ halvstånd, hon börjar massera magen och jag känner hur lilleman börjar bli hårdare. Efter en stund så märkte hon nog det då hon fnissade lite och sedan la handduken över magen och sedan började hon massera bröst, axlar och armar.

Massagen avslutades efter 90 minuter, hon säger att vi är klara, ber mig ta på mig och "see you outside".

Väl ute så säger jag att jag behöver låna toaletten, gör ett kort besök och ser då att det finns en dusch där inne, när jag kommer ut så frågar jag om det finns en möjlighet att duscha av sig (med tanke på oljan) men jag får till svar att det tyvärr inte går, "den är till för kvinnor som får bodyscrub".

Massagen ger jag 8av10
Tjejerna ger jag 7av10 (snygga och trevligt bemötande)
"Extra" ger jag 0av10 (blev ingen trots att jag hintade)

Hoppas jag kan utforska något annat ställe i stan när jag är här, skulle helst vilja träffa en ladyboy som går med på något extra, men jag får kanske kika in i salongerna innan jag bokar tid nästa gång.
Citera
2020-02-19, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppslag
Mitt första besök och min första recension.

Är i Malmö med jobbet och jag hade tid över så jag bestämde mig för lite avkoppling.
Googlade inte i någon större utsträckning utan bestämde mig att boka en tid på salongen som ligger centralt men med gångavstånd från mitt hotell.

Jag bokade 90 min - Hot Oil Massage.

Var på plats lite innan utsatt tid, lugnt och skönt, ingen annan än personalen var där.
Jag möter en tjej (ca 35-40år) med ett härligt leende och hon hälsar på mig, "varsågod och sitt" säger hon samtidigt som hon pekar på en bänk med fotbad framför.

Hon ber mig att doppa fötterna och se om det är lagom varmt, sedan frågar hon mig och jag vill ha något att dricka och jag svarar vänligt att jag kan ta te. Hon tvättar mina fötter och när hon är klar torkar hon av dem och trär på ett par tofflor. "Följ med mig" säger hon och jag följer henne runt hörnet till ett rum, rummet har riktiga väggar och dämpad belysning.

Hon frågar om jag hade varit här innan och jag svarade att det är första gången, hon sa då att jag skulle ta av mig allt förutom kalsongerna, jag undrade om det inte är bättre att jag tar av dessa eftersom hon ska göra oljemassage. "No problem, keep them on" säger hon på engelska.

Massagen utförde hon helt perfekt, men ingen teasing eller liknande, försökte sära lite extra på benen när hon masserade ljumskarna men hon verkade inte vara så villig till det.

När jag sedan vänder mig om på rygg så har jag typ halvstånd, hon börjar massera magen och jag känner hur lilleman börjar bli hårdare. Efter en stund så märkte hon nog det då hon fnissade lite och sedan la handduken över magen och sedan började hon massera bröst, axlar och armar.

Massagen avslutades efter 90 minuter, hon säger att vi är klara, ber mig ta på mig och "see you outside".

Väl ute så säger jag att jag behöver låna toaletten, gör ett kort besök och ser då att det finns en dusch där inne, när jag kommer ut så frågar jag om det finns en möjlighet att duscha av sig (med tanke på oljan) men jag får till svar att det tyvärr inte går, "den är till för kvinnor som får bodyscrub".

Massagen ger jag 8av10
Tjejerna ger jag 7av10 (snygga och trevligt bemötande)
"Extra" ger jag 0av10 (blev ingen trots att jag hintade)

Hoppas jag kan utforska något annat ställe i stan när jag är här, skulle helst vilja träffa en ladyboy som går med på något extra, men jag får kanske kika in i salongerna innan jag bokar tid nästa gång.

Nästan lättare att få besök av Postkodmiljonären än att missa xtra i denna stad.
Maximal otur.
Citera
2020-02-19, 15:34
Medlem
Uppslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Nästan lättare att få besök av Postkodmiljonären än att missa xtra i denna stad.
Maximal otur.

Som sagt, det var mitt första besök på en thaisalong och jag ville dessutom mest få en avslappning,
skulle hon gå med på extra så var jag villig att betala (rimliga priser).

Hur som haver, jag vart nöjd med massagen och det var huvudsaken till att jag besökte en salong, nu lär jag vilja söka upp flera, land och rike runt

*Edit stavfel
Senast redigerad av Uppslag 2020-02-19 kl. 16:23.
Citera
2020-02-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Maximal otur.

Nja. Det finns definitivt seriösa salonger även i Malmö. Jag minns t ex ett ställe där jag fick noga instruktioner om att behålla kalsongerna på av ägaren när hon tog betalt. Jag fick Massage av en yngre förmåga, men det hjälpte inte. Och mitt under massagen stormar mamasan in "för att kolla hur det går" men det var ju rena kalsongpolisen. Synnerligen otrevligt. Men kanske hade hon haft påhälsning av farbror blå och blivit nervös? Vad vet jag, jag gjorde inga fler besök.
Citera
2020-02-21, 17:48
Medlem
Jag lyckades förra månaden att går 2 gången till nya salonger i stockholm och dom båda hade inget extra att erbjuda. Båda va så seriösa som det bara går. Och sånt mitt i stan som det brukar finnas alltid någon som erbjuda något. Har säkert händ oss alla någon gång.
Citera
2020-02-21, 20:35
Medlem
Hade själv samma flyt idag i en mellanstor stad med ca 5 salonger, tänkte att det var ett bra tecken att de hade 30 min oljemassage på menyn.

Körde drop in på 45 min olja för 300 kr och fick en riktigt bra massage, vi var de enda i salongen och det var med låst dörr men fick inte minsta hint om något extra. Tänkte att det låga priset också var en bra indikation men gick bet..
Citera
2020-02-22, 16:27
Medlem
Suget efter massage gjorde sig åter gällande så jag bestämde mig för att besöka en salong jag länge funderat på men aldrig kommit till skott. Läget är en smula prekärt men jag valde att överse med det och styrde kosan mot målet. Trots att det var ganska tidigt på dagen visade det sig inte finnas tid för mer än en halvtimme, surt eftersom jag aldrig tar mindre än en timme. Nåväl, nu var jag där och mamsan gav mig en ordentlig rabatt efter som hon sa tyckte synd om mig som bara fick en kortis.

Dessbättre var den som skulle massera en riktig läckerbit, gissningsvis i 25-årsåldern och med en sjukt snygg kropp i tajta kläder. Blev visad en trappa ned och in ett pyttelitet rum. Näckar och sträcker ut mig på rygg i väntan på min massös. När hon kommer är hon klädd i samma tajta topp men de långa tajtsen har hon bytt till ett par korta tajta shorts. Så låser hon dörren noga och ber mig vända över på mage.

Massagen börjar som brukligt är med vaderna för att sedan fortsätta upp mot lår och rumpa. Nu blir det en hel del teasing och jag visar självfallet min uppskattning genom att sära lite på benen och sucka belåtet. Under massagen pratar vi en hel del, hon pratar bra engelska och berättar att hon helt nyligen kommit till Sverige och tycker att det är väldigt kallt.

Så kommer vändningen och nu blir det mycket fokus på ljumskarna. Det tar inte lång stund innan trycker sig mot mig och frågar om jag är intresserad ab body-to-body. Visst är jag det och en kort prisförhandling inleds. Det visar sig vara ganska enkelt att få ned priset till en rimlig nivå och så glider hon ur sin topp, shortsen och lossar på BH:n. Jösses en sån kropp den tjejen hade, visserligen var brösten inte äkta men de var perfekta och mycket smek och sugvänliga. Lirkar ned hennes trosor och hon oljar in sig och börjar glida upp och ned över min kropp. Föreslår att vi byter en stund så att jag får massera henne men det går hon inte med på med hänvisning till att vi inte har så mycket tid. Tyvärr sätter hon också stopp när jag vill smeka henne mellan benen. Kan vara hennes sätt att markera att hon inte gillade att jag prutade ned priset.
Finner mig i situationen och bestämmer mig för att istället njuta av att hon glider fram och tillbaka. Avslutar mellan hennes magnifika bröst.

Skönt men lite snopet att inte få full utdelning.
Citera
2020-02-25, 15:26
Medlem
Återbesök på salong i innerstan. Har varit där rätta många gånger. Stället har en seriös stil och jag hade aldrig förut erbjudits något extra här, men massagen är av hög klass (nog bästa i stan) så det är ett bra ställe ändå. Ofta två eller tre tjejer som jobbar. Denna gång möts jag av en ny förmåga som jag inte sett förut. Hon inleder en bra massage och jag tycker mig känna att hon är lite mer närgången de ädla delarna än de andra tjejerna. Efter vändning frågar jag lite försynt om extra men hon säger nej, men kanske nästa gång säger hon och ler lite förföriskt.

Går tillbaka efter några veckor och ber om samma tjej igen. Nu känner jag att hon är mer på redan från början och ganska direkt efter vändning frågar hon om jag vill ha extra. Vi enas om pris för hj och hon sätter igång. Säg absolut ingenting till de andra säger hon. Ok, säger jag. Hon utför ett bra hj och efter en stund kommer jag. Avtorkning, glas vatten och lite snack med de andra tjejerna i soffan. Var du nöjd frågade de. Ja sa jag, jag gav lite extra i dricks till henne för den fina servicen. Oh då blev hon glad sa de andra tjejerna.

Har inte varit där på ett tag nu. Skulle gärna vilja ha extra från någon av de två andra tjejerna också, den ena ser riktigt bra ut men än så länge har det varit svårt. Vi får se om det går att få bättre utdelning framöver.
Citera
2020-02-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retief101
Återbesök på salong i innerstan. Har varit där rätta många gånger. Stället har en seriös stil och jag hade aldrig förut erbjudits något extra här, men massagen är av hög klass (nog bästa i stan) så det är ett bra ställe ändå. Ofta två eller tre tjejer som jobbar. Denna gång möts jag av en ny förmåga som jag inte sett förut. Hon inleder en bra massage och jag tycker mig känna att hon är lite mer närgången de ädla delarna än de andra tjejerna. Efter vändning frågar jag lite försynt om extra men hon säger nej, men kanske nästa gång säger hon och ler lite förföriskt.

Går tillbaka efter några veckor och ber om samma tjej igen. Nu känner jag att hon är mer på redan från början och ganska direkt efter vändning frågar hon om jag vill ha extra. Vi enas om pris för hj och hon sätter igång. Säg absolut ingenting till de andra säger hon. Ok, säger jag. Hon utför ett bra hj och efter en stund kommer jag. Avtorkning, glas vatten och lite snack med de andra tjejerna i soffan. Var du nöjd frågade de. Ja sa jag, jag gav lite extra i dricks till henne för den fina servicen. Oh då blev hon glad sa de andra tjejerna.

Har inte varit där på ett tag nu. Skulle gärna vilja ha extra från någon av de två andra tjejerna också, den ena ser riktigt bra ut men än så länge har det varit svårt. Vi får se om det går att få bättre utdelning framöver.
Hoppas hon är värd att vänta på...
Citera
2020-02-26, 14:00
Medlem
Var länge sen jag skrev något här.
Har varit på ett ställe i gbg ett antal ggr som ger så skön massage med varm olja. Är så mycket bättre.
Sen att man blir smekte lite överallt är inte dumt heller.
Allt avslutas med FS för en tusing....

M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in