2020-02-16, 19:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ajaj när man ska citera en låt och citerar helt åt helvete, såg inte snyggt ut och Alice gråter.

Är väl inget nytt med att liverpool firar sönder för varje liten sak, ovs när, ovs motstånd.

Hade för mig att du skrev att du skulle dra en block på mig? Kmr in här efter större frånvaro och du är den första som citerar mig, konstigt konstigt.

Blocken är borta - du är befriad, för en stund - måste ju kunna bemöta din skit, eller hur? ;-)

Ajdå, ja låten och detta trodde jag var rätt - hur går låten då? Hmm, kommer inte ihåg - förlåt, AC!

Arsenal glider fram - bra match, taktiskt genomflrd...
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2020-02-16 kl. 19:26.
Citera
2020-02-16, 19:22
Medlem
foool13s avatar
Haha vilket avslut. e: dubbeltouch
Senast redigerad av foool13 2020-02-16 kl. 19:27.
Citera
2020-02-16, 19:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Och vart ni som har dissat Özil och Pepe? huh? We are the Arsenal.
Citera
2020-02-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Whut?

Vågade mig fram vid ledning? Jag frågar varför alla ni småtroll som har dissat Auba är tysta ATM.

Jag har inte dissat Auba, Lacazette har jag däremot tvärsågat vid fotknölarna och nu gjorde han mål... Bra taktiskt, genomförd match av Arsenal!
Citera
2020-02-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Att en liverpool fan skriver något sånt här är sjukt kul.

Liverpool har dock fog för sitt firande - vinner ligan i år, överlägset!

YNWA
Citera
2020-02-16, 19:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jag har inte dissat Auba, Lacazette har jag däremot tvärsågat vid fotknölarna och nu gjorde han mål... Bra taktiskt, genomförd match av Arsenal!
Pratar inte om dig, men finns vissa andra här inne som har snackat skit om Auba. Tror inte att Auba hade gjort det ngt sämre än vad Salah om han nu var i Liverpool. Laca är svängig men han är fortfarande en toppklass forward.
Citera
2020-02-17, 20:15
Medlem
oralzinks avatar
Mystikern Hamrén är i studion. Upplevs som väldigt bitter jämfört med när han var ny i landslaget.
Citera
2020-02-17, 20:28
Moderator
^Eazs avatar
Chelsea är helt fucked.

Tammy borta, Hudson-Odoi borta.

Sen att vi kör Caballero är väl ok, även om jag föredrar Kepa framför honom, men visst. Men att Tammy inte kunde bli fri från känningar är ett stort slag i nötterna för oss.

En 0-3 vinst till United ser det ut som, jag hoppas att jag har fel men jag har inga större förhoppningar för aftonen.

Edit: Uppställningar:

Chelsea: Caballero; James, Rudiger, Christensen, Azpilicueta (c); Jorginho, Kante, Kovacic; Willian, Batshuayi, Pedro

Subs: Kepa, Zouma, Tomori, Alonso, Barkley, Mount, Giroud

Man United: De Gea; Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Williams; Matic, Fred; James, Fernandes, Shaw; Martial

Subs: Romero, Jones, Dalot, Pereira, Mata, Greenwood, Ighalo
Citera
2020-02-17, 20:35
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Chelsea är helt fucked.

Tammy borta, Hudson-Odoi borta.

Sen att vi kör Caballero är väl ok, även om jag föredrar Kepa framför honom, men visst. Men att Tammy inte kunde bli fri från känningar är ett stort slag i nötterna för oss.

En 0-3 vinst till United ser det ut som, jag hoppas att jag har fel men jag har inga större förhoppningar för aftonen.

Edit: Uppställningar:

Chelsea: Caballero; James, Rudiger, Christensen, Azpilicueta (c); Jorginho, Kante, Kovacic; Willian, Batshuayi, Pedro

Subs: Kepa, Zouma, Tomori, Alonso, Barkley, Mount, Giroud

Man United: De Gea; Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Williams; Matic, Fred; James, Fernandes, Shaw; Martial

Subs: Romero, Jones, Dalot, Pereira, Mata, Greenwood, Ighalo

Håller med, ser väldigt mörkt ut. Så jävla deprimerande att vi inte har någon bra sub för Tammy heller, jag personligen hade nog hellre slängt in Giroud istället för Batshuayi dock.
Citera
2020-02-17, 20:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Håller med, ser väldigt mörkt ut. Så jävla deprimerande att vi inte har någon bra sub för Tammy heller, jag personligen hade nog hellre slängt in Giroud istället för Batshuayi dock.

Frågan är hur lämpad Giroud är, missförstå mig rätt jag gillar Giroud, även om han inte spelar så är han professionell. Han var vår hjälte i Europa League förra säsongen. Men, tror inte vi kommer få många bollar in i boxen för Giroud att agera på.

Edit: Hoppas att Michy kan få sin chans att skina lite.
Edit2: Eller menar att Michy tar den här chansen, och visar att han kan göra det som krävs (och i det långa loppet får Tammy att ta nästa steg)
Senast redigerad av ^Eaz 2020-02-17 kl. 20:45.
Citera
2020-02-17, 20:48
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Frågan är hur lämpad Giroud är, missförstå mig rätt jag gillar Giroud, även om han inte spelar så är han professionell. Han var vår hjälte i Europa League förra säsongen. Men, tror inte vi kommer få många bollar in i boxen för Giroud att agera på.

Edit: Hoppas att Michy kan få sin chans att skina lite.

Nej, det är ju det då. Vi får ju in minimalt med bollar i boxen, vilket du har rätt i att det gör Giroud i princip direkt ofarlig. Är ju då en enorm match för Batshuayi att visa upp sig, men efter att ha sett hans tekniska förmåga så är inte förväntningarna så höga.

Vi får väl hoppas och be att vi håller nollan och stänker in ett avgörande i 94:e.
Citera
2020-02-17, 20:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Nej, det är ju det då. Vi får ju in minimalt med bollar i boxen, vilket du har rätt i att det gör Giroud i princip direkt ofarlig. Är ju då en enorm match för Batshuayi att visa upp sig, men efter att ha sett hans tekniska förmåga så är inte förväntningarna så höga.

Vi får väl hoppas och be att vi håller nollan och stänker in ett avgörande i 94:e.

Problemet är att vi inte är direkt kända för att hålla nollan, speciellt inte på bridge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in