Citat:
Ursprungligen postat av
Klownface
Hur ska man kunna stoppa sionister om man blir nazist så fort man kritiserar dom? Ska man vända andra kinden till och göra handhjärtan medans dom plundrar och förstör världen eller vad skulle du föreslå för taktik? Det ligger iallafall inte i min natur att gå med på all äcklig hjärntvätt och vidriga idéer sionisterna sprider till goyerna världen över, sen om motståndet mot det klassas som nazism i judars ögon så får det göra det, vet riktigt inte vad alternativet skulle vara?
Skit i dem. Ignorera dem. Bli så likgiltig som möjligt. Det är det jag försöker göra i alla fall. Låt dig inte provoceras så fort de trycker stämplar i ansiktet på dig och skam och skuldbelägger och gaslightar dig. Bli inte arg på dem. Det är det dem vill.
Hur står man upp mot en mobbare? Inte genom att själv mobbas tillbaka i alla fall.
Vänd dem ryggen och låt dem vara. För det är ju det där de alltid kör med. "Vi vill ju bara vara i fred". Låt dem vara det då. Lämna dem i fred. Om alla helt plötsligt släppte allt och lät dem vara så tycker i alla fall jag det skulle bli rätt så intressant att se om de själva i så fall kommer låta alla oss andra vara.