2020-02-17, 09:46
Medlem
Ökad populism, xenofobi och fascism helt enkelt.
Citera
2020-02-17, 09:51
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Förvisso, men det går inte att jämföra med nazismens budskap, det är som att jämföra ett päron med jorden och säga volymen är lika stor. Aldrig ens hört talas om Amalek.

Nazismen är bra dock. Vissa tog den till överdrift men det var synd att den dog ut.

Nazismen och Hitler var Tysklands och hela Europas dödgrävare nummer ett. Det är snarare synd att den sjuka skiten inte dött ut helt ännu så här i runda slängar 80 år senare. Men det är bra för Israel att ny-nazism fortfarande tyvärr är en grej. De behöver ju en skurk. En boogeyman att skrämma slag i massorna med och fortsätta demoralisera och tynga ner oss här i Europa med skuldkänslor tyngre än tre ton bly. Påminna oss om vilka onda monster tyskar och europèer i gemen verkligen är. Få oss att må piss. Det är i alla fall vad nazister alltid lyckas få mig att göra med sin idioti och vidrigheter.
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-02-17 kl. 09:53.
Citera
2020-02-17, 09:51
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Jag fattar inte grejen med att hata judar, hur kan folk störa sig på att folk tex går runt med judehalsband och utefter det blir de förnedrade m.m.
Det är vanligt folk liksom, som vem som helst och de gör inget mer "ont" än nån annan.

Tycker hatet ökar mer och mer när man läser nyheterna varje dag, denna bild hade man aldrig förr om att det var då mycket hat emot dom.

Så min fråga är väl lite vad det är som driver folk till att känna ett sådant hat emot judar?

Din fråga är mer än berättigad men du ställer den i fel forum. På flashback tumlar judehatarna om. En del av dem skäms lite, därför kallar de sig antisionister.
Antisemitismen är en mycket gammal social sjukdom. När människor har möjlighet att uppträda anonymt bubblar den upp till ytan - även hos många som kallar sig humanister.
Citera
2020-02-17, 09:54
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Jag fattar inte grejen med att hata judar, hur kan folk störa sig på att folk tex går runt med judehalsband och utefter det blir de förnedrade m.m.
Det är vanligt folk liksom, som vem som helst och de gör inget mer "ont" än nån annan.

Tycker hatet ökar mer och mer när man läser nyheterna varje dag, denna bild hade man aldrig förr om att det var då mycket hat emot dom.

Så min fråga är väl lite vad det är som driver folk till att känna ett sådant hat emot judar?

Dom dödade Jesus, hur fan kan man förlåta det??
Citera
2020-02-17, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Hur ska man kunna stoppa sionister om man blir nazist så fort man kritiserar dom? Ska man vända andra kinden till och göra handhjärtan medans dom plundrar och förstör världen eller vad skulle du föreslå för taktik? Det ligger iallafall inte i min natur att gå med på all äcklig hjärntvätt och vidriga idéer sionisterna sprider till goyerna världen över, sen om motståndet mot det klassas som nazism i judars ögon så får det göra det, vet riktigt inte vad alternativet skulle vara?

Skit i dem. Ignorera dem. Bli så likgiltig som möjligt. Det är det jag försöker göra i alla fall. Låt dig inte provoceras så fort de trycker stämplar i ansiktet på dig och skam och skuldbelägger och gaslightar dig. Bli inte arg på dem. Det är det dem vill.

Hur står man upp mot en mobbare? Inte genom att själv mobbas tillbaka i alla fall.

Vänd dem ryggen och låt dem vara. För det är ju det där de alltid kör med. "Vi vill ju bara vara i fred". Låt dem vara det då. Lämna dem i fred. Om alla helt plötsligt släppte allt och lät dem vara så tycker i alla fall jag det skulle bli rätt så intressant att se om de själva i så fall kommer låta alla oss andra vara.
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-02-17 kl. 10:22.
Citera
2020-02-17, 10:00
Medlem
"Sionistorganisationen SPLC erkände för inte så längesen via ett föredrag att det demografiska folkutbytet av vita i USA har varit planerat sedan länge.

Det var under ett föredrag med den judiska organisationen Southern Powerty Law Center (SPLC) i Lexington i Virginia som en representant för organisationen öppet pratade om folkutbytet som är på gång att bli en verklighet i USA. Föredragshållaren berättar bland annat vita kommer att bli en minoritet i USA inom 20 år, att folkutbytet kommer att få katastrofala följder och att det varit planerat sedan länge.

De dolda inspelningarna gjordes av en provit aktivist och nu finns nu tillgänglig för allmänheten att se."
- Nordfront.

Sionister tar ingen hänsyn till andra folkgrupper, och gör vad de kan för att folkutbytet skall ske snabbt men icke så att de blir påkomna
Citera
2020-02-17, 10:02
Bannlyst
Citat:

Själv stör jag mig på de flesta judar i Sverige som jag känner till.

Kenth Ekeroth och Paula Bieler räknar jag inte dit, i synnerhet inte Kenth. Men följande är för massinvandringen till Sverige. De är judar som kallar sig för svenskar.

Peter Wolodarski
Robert Aschberg
Göran Rosenberg
Olle Westberg
Jan Scherman
Jerzy Sanecki
Marcus Storch

Finns säkert fler. Varför skulle jag tycka om en enda en av dessa? Det stör mig också att man påminns om Förintelsen varenda djävla dag samtidigt som alla andra folkmord knappt någonsin nämns.
Senast redigerad av Mertillen 2020-02-17 kl. 10:07.
Citera
2020-02-17, 10:03
Medlem
SegPandas avatar
Om du har tid... dvs. något inte många har då dom slavar ihjäl sig för att betala skatt till ett korrupt samhälle.

https://www.bitchute.com/video/s1nPYDj7KBEQ/

https://www.bitchute.com/video/sZjg8kzILigP/

https://www.bitchute.com/video/zVohI66bqYUP/

https://www.bitchute.com/video/siTzUAN0dWSt/

https://www.bitchute.com/video/cbkhZqm52N2L/

https://www.bitchute.com/video/JaHCkwQVnYhf/
Citera
2020-02-17, 10:03
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Skit i dem. Ignorera dem. Bli så likgiltig som möjligt. Det är jag försöker göra i alla fall. Låt dig inte provoceras så fort de trycker stämplar i ansiktet på dig och skam och skuldbelägger och gaslightar dig. Bli inte arg på dem. Det är det dem vill.

Hur står man upp mot en mobbare? Inte genom att själv mobbas tillbaka i alla fall.

Jag skiter redan i sånt men sitter på ett hyfsat våldskapital så det är mest på krogen man får höra att man är en rasist av nån full röding som vet vem jag är. men jag skratar bara och sen händer inget mer så det rinner av mig som vatten på en gås. Din taktik låter mer som "låt dom lura folket, skit i dom". Kom ihåg att det enda ondskan behöver för att segra är de goda människornas tystnad. Sionister och globalister älskar att jobba i det dolda så ignorera är inte på kartan tyvärr, snarare ska man peka ut dom och peka ut dom politiker som är köpta och få folk att sluta rösta på dom. Jag brukar dra lite citat från talmud, prata lite om hur israelerna beter sig och ägandeförhållanden gällande banker media krigsindustri osv när jag pratar sionism men en oinsatt, det brukar iafl så ett frö i skallen på folk att dessa inte är så goda som netflix har lurat i dom
Citera
2020-02-17, 10:07
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Judehat är ju inget nytt fenomen.

De största judehatarna jag träffat har varit muslimer och tror att deras avsky gentemot judar mycket beror på Israel–Palestina-konflikten.

Är det två grupper som låtas hata varandra men suger varandra så fort chansen ges; är det muslimer och judar.
Mycket av hatet är smink.
Citera
2020-02-17, 10:13
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Är det två grupper som låtas hata varandra men suger varandra så fort chansen ges; är det muslimer och judar.
Mycket av hatet är smink.

Utveckla gärna.
Citera
2020-02-17, 10:20
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Jag skiter redan i sånt men sitter på ett hyfsat våldskapital så det är mest på krogen man får höra att man är en rasist av nån full röding som vet vem jag är. men jag skratar bara och sen händer inget mer så det rinner av mig som vatten på en gås. Din taktik låter mer som "låt dom lura folket, skit i dom". Kom ihåg att det enda ondskan behöver för att segra är de goda människornas tystnad. Sionister och globalister älskar att jobba i det dolda så ignorera är inte på kartan tyvärr, snarare ska man peka ut dom och peka ut dom politiker som är köpta och få folk att sluta rösta på dom. Jag brukar dra lite citat från talmud, prata lite om hur israelerna beter sig och ägandeförhållanden gällande banker media krigsindustri osv när jag pratar sionism men en oinsatt, det brukar iafl så ett frö i skallen på folk att dessa inte är så goda som netflix har lurat i dom

Det jag menar är ju att man kan ta ett steg tillbaka, lämna dem i fred och låta dem lura sig själva i stället. För tro mig. Till slut gör dem det. Till slut får hybrisen överhanden och de straffar sig själva. Låt dem. Och då kommer de inte längre ha någon att skylla ifrån sig på eller korkade, snarstuckna, impulsiva nazistpuckon som gör martyrer av dem. Då står de där till slut. Utan vänner. Till och med utan fiender. Vet inte vad de ska ta sig till längre. Ingen bryr sig ju längre. De får ingen uppmärksamhet från någon. Ingen som skyddar dem. Inte ens någon som attackerar, fördriver eller lynchar dem. Inte ens nyttiga idioter som förstärker deras offerkomplex och martyrskap. Ingen bryr sig längre. Ingen orkar ens hata dem längre. Ingen orkar heller skydda dem längre. Ingen bryr sig. Överhuvudtaget. En uppmärksamhetstörstande narcissists värsta mardröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in