2020-02-17, 03:42
Medlem
snoamers avatar
Helvete vad Patzy låter, hur fan kan han ens själv sova? Att han inte kör in en såndär anti-snark grej i näsan och tänker på dom andra
2020-02-17, 03:55
Medlem
hahahahaha helvete va han låter i sovrum 2 det är helt sjukt
2020-02-17, 04:08
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volymknapp
hahahahaha helvete va han låter i sovrum 2 det är helt sjukt
Låter som en perkulator.
Blev sugen på kaffe.
2020-02-17, 04:22
Medlem
Sami sover vid poolen hahha
2020-02-17, 07:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Säkert Annica Englund. De började väl hetsbanta alla tjejer iofs. Tills BB skickade in tårtor, kakor, godis och läsk ^^

Yes, dem hade som uppdrag att gå ner x antal kilon under en vecka. Sen tror jag att det kom in massa svullarmat och fika för att göra det svårt för dem.

Har för mig att tävlingen också var den gången Puffen var med.
2020-02-17, 08:10
Medlem
MortalDiseases avatar
Martin Forsten kommer in ikväll. 276 följare på Instagram, inte en kändis alltså??
2020-02-17, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag hatar Patzy. Det beror på att han bor i huset mittemot där jag bodde för några år sedan. Han ställde till med ett jädra oväsen hela tiden. Skrek från sin balkong. Och hotade folk.
Så man kan säga att det är personligt. Han är psykiskt sjuk.

Jag vill veta mer! Det tyder ju på att han är en narcissist av rang!
2020-02-17, 08:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insurance
Jag vill veta mer! Det tyder ju på att han är en narcissist av rang!
Du kan kolla mina tidigare inlägg om honom....
Han gapade, sjöng högt och skrek utanför där han bor.
Hade sk utomhusfester utanför hans port bakom parkerade bilar. Där satt en massa olika människor på fula plaststolar varje helg och onsdagar varje sommar i flera år. Ca 10-30 pers. ..Till kl 03-05 på natten/morgonen. Pissandes i buskar och på gatan.
Gick inte att få stopp på eländet.
På vintrarna skrek och gapade han från sin balkong.
Han bjöd på smuggelsprit. Många av hans sk gäster bodde själva i samma hus.De flesta betydligt yngre. Det huset han bor i har en privat värd som hyr ut till tvivelaktiga hyresgäster. Husen runtomkring är bostadsrätter. Du kan tänka dig problematiken.
Själv ringde jag polisen många gånger. Vet att andra gjorde det med. Polisen kom också dit många gånger. Patzy var ett stort problem i området.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-17 kl. 08:32.
2020-02-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Du kan kolla mina tidigare inlägg om honom....

Yes, läste genom dem nu. Otvivelaktigt kan detta BARA bli en succé. En labil alkoholist adderat med ett av Sveriges mest intensiva sociala experiment. Jag älskar att hata honom!
2020-02-17, 08:33
Medlem
blueamericans avatar
Fan nu får Flashback gå ihop och när chansen finns göra så Amalia åker ut. Skiter i om hon är tjock eller ej. Hennes personlighet är vidrig. Smackar bara skit och taktik, bara bakom ryggen på folk, kan inte ta kritik öht.

Ska man rösta på någon som ska ut; Flashback, kraftsamla och rösta ut Amalia.

Ska man rösta på någon som får makt att påverka; rösta på Glasman för han kommer skicka ut Amalia.
2020-02-17, 08:34
Medlem
esetts avatar
Ska vi gissa på att blåsfisken går upp lagom till frukosten står på bordet, och inte en sekund innan.
2020-02-17, 08:34
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insurance
Yes, läste genom dem nu. Otvivelaktigt kan detta BARA bli en succé. En labil alkoholist adderat med ett av Sveriges mest intensiva sociala experiment. Jag älskar att hata honom!
Mm. Själv är jag faktiskt lite rädd för de andras säkerhet. Han kan vara rätt så hotfull och otäck. Han är inte bara labil. Han är psykiskt sjuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in