2020-02-16, 14:36
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Amilia fick hennes ranson

Fick och fick, hon tog
2020-02-16, 14:38
Avslutad
Måste verkligen tacka Amilia för hennes lathet för nu har jag fått ett klart insyn på hur alla andra tjockisar i min omgivning är.
2020-02-16, 14:39
Medlem
jennesses avatar
Undra om Amilia kommer passa på att få ont nu igen när dom ska städa.
2020-02-16, 14:41
Medlem
ollepolle90s avatar
Är inte Amalia med i städteamet??? Sitter på sin jävla stol bara
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Jag njuter av livet och tycker det är kul. Vet dessvärre inte vad jag ska släppa taget om. Tycker bara lite synd om de som enbart har sådan "finkultur" som Big Brother att se fram emot! Puss!
Du verkar ju se fram emot att diskutera med mig om " finkulturen" BB i BB tråden.
Släpp taget om andras intresse i BB:s finkultur. Alltså låt andra tycka om " finkulturen"
Det är ändå inget du kan göra något åt.
Du deltar ju trots allt i BB andan här i tråden men då mer att sucka och pusta och reta upp dig på medlemmarnas intresse i BB.
Specifikt mig😂
Du hånar BB och hånar medlemmars intresse i BB.
Jag är inte något vidare lättkränkt och ditt genomskinliga hån får mig att le.
Du sitter i flashbackshuset/ rummet och visar ditt sociala samspel. Samspelet jag är intresserad utav i BB huset och i viss mån även här inne. Du är en deltagare liksom jag.
Därför ler jag när du hånar.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-16 kl. 14:52.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Är inte Amalia med i städteamet??? Sitter på sin jävla stol bara

hon väntar på att någon ska gå fram till henne så hon får prata ut om varför hon inte städar
2020-02-16, 14:43
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
hon väntar på att någon ska gå fram till henne så hon får prata ut om varför hon inte städar
Hon väntar på Efterrätten
Medlem
Jagtardindotters avatar
Hon i scary Movie tröja gillar jag
Medlem
Fettot orkar inte göra något mer än att äta,snacka skit,sova
2020-02-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja väldigt kasst gjort. Jag har småbarn och hinner inte följa live 🤪 Kanske tur det!
Som du skriver är det väldigt svårt att få grepp om deltagarna eller det som händer i huset genom tv-programmen. Förra säsongen var det inte så! Allting känns sämre denna gången och jag hade verkligen sett fram emot detta haha

Ja jag följde också förra säsongen. Tycker Big Brother är rätt underhållande på så vis att man märker att ju längre tiden går ju mer börjar de stöta sig med varandra. Lär väl bli så här med också förhoppningsvis Så att det blir lite drama.

Du missar inget på ”lajven”. I och med att jag har tillgång till CMORE nu så är det första gången någonsin jag har gått in och tittat live på BB. Det händer verkligen ingenting. Jag jobbade natt hela helgen och kikade då och då (det var ju ändå helgnatt) men dom gick och la sig vid 01-tiden som gamlingar

Sen var jag ledig någon dag tidigare i veckan och hade live igång någon timme när jag spelade tv-spel. Blev tvungen och stänga av efter ett tag för dels så babblar de bara en massa strunt eller ligger och sover.

Så jag tänker att det är bättre att se det ihopklippta en stund varje dag på TV. Men det är som sagt bara förvirrat som vi redan har gått in på.

Ska ge det någon vecka till men det måste bli lite drama snart annars kommer jag ledsna.
2020-02-16, 14:45
Medlem
Amilia och Patzy är lika tjocka men bara en som det skrivs om i termer av fetto, varför?
2020-02-16, 14:45
Medlem
jennesses avatar
Låt blåvalen slicka upp alla rester på tallrikarna istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in